Voorlopig nog steeds 4,25% bij Argenta
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Voorlopig nog steeds 4,25% bij Argenta
Bekeek zojuist de tarieflijst op de site van Argenta en stelde er vast dat deze aangepast wordt vanaf 30/01/09. Welke tarieven er verandert zijn weet ik niet, maar ik zag dat de e-spaar nog steeds 4,25% blijft opbrengen en dat is goed nieuws (ik denk voor velen die er, niet als ik, recent centjes van Rabo heb naartoe versluist). Een renteverlaging zal bijgevolg nog niet eerstdaags gebeuren, alhoewel ik besef dat het geen maand meer zal uitblijven...
Re: Voorlopig nog steeds 4,25% bij Argenta
Argenta geeft rond de jaarwisseling altijd hoge intresten. Zo lang het blijft duren kunnen we er maar goed mee zijn 
En ik zou inderdaad wel eens willen weten hoeveel geld er van Rabo naar Argenta versast is de laatste week...
En ik zou inderdaad wel eens willen weten hoeveel geld er van Rabo naar Argenta versast is de laatste week...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ja, ik ook,niet enkel van Rabo,maar in het algemeen denk ik dat er heel wat "nieuw geld" bij argenta is toegekomen.Jay schreef: Argenta geeft rond de jaarwisseling altijd hoge intresten. Zo lang het blijft duren kunnen we er maar goed mee zijn
Waar moeten we dan weer naartoe? 
Indeed! Ik ben vast één van de weinigen die niets naar Argenta versast heeft maar naar CE, overigens ook niet sinds kort..Ezeltje Strekje schreef: @ mini: credit europe ?
Sinds de 2e helft van 2008 spaar ik maandelijks bij CE, daar krijg je nu ook nog 4.25% basisrente en het ziet er naar uit dat ze dit ook proberen vol te houden tot april, vermits de laatste renteverlaging enkel van toepassing was op de premie terwijl de basisrente gelijk bleef... Zo kan je nog wat premie binnenhalen bovenop die basisrente, als je je tenminste niet laat verleiden om het op één van hun termijnrekening te zwieren vóór pakweg half maart..
Ik zie ook geen verschil in de rentes van de zicht-, spaar- of termijnrekeningen. in ieder geval is Argenta op dit moment de 2de beste bank qua rendement! Is mooi meegenomen.TK14 schreef: Bekeek zojuist de tarieflijst op de site van Argenta en stelde er vast dat deze aangepast wordt vanaf 30/01/09. Welke tarieven er verandert zijn weet ik niet, maar ik zag dat de e-spaar nog steeds 4,25% blijft opbrengen en dat is goed nieuws
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Vaganzza, wie zie je momenteel als best renderende bank voor spaarrekeningen? Credit Europe of ...?
Op dit moment is CE de best renderende met 4,25 + 0,75, Argenta zit er net onder met 4,25 + 0,01. Wat de toekomst brengt? Geen idee (niemand weet dit trouwens), vanaf eind maart/begin april zullen we hopelijk al veel meer weten. Nu iedereen verwacht dat de espaar van Argenta altijd bij de betere zal blijven en CE bij de toppers. Maar met banken ben je natuurlijk nooit zekerTK14 schreef: Vaganzza, wie zie je momenteel als best renderende bank voor spaarrekeningen? Credit Europe of ...?
Je moet ook vanalles afwegen he. Heb je liever Belgische garantie of niet? Vertrouw je de ene bank wat meer dan de andere? Welke service wil je? enz. Dat zijn tal van zaken waar je nog altijd zelf op moet antwoorden
Zij zullen ook wel altijd bij de betere blijven, er zijn er nog he (BKCP, record, ING Lion Deposit, ABN amro, DHB,...).steven$ schreef: en banca monte pachio belgio?
Maar het is op dit moment onmogelijk om al te weten wie na 1 april de interessantste blijft...
Net telefoon gehad van Argenta, ze verlagen de e-spaar vanaf dinsdag naar 3,5% 
Kan ik mee leven, is nog altijd 0,5% meer dan bij "de Hollanders" 
Dan lijkt me het geschikt om MAANDAG je geld vast te zetten op 5 jaar bij Argenta aan 4.1% bruto (netto : 3.485). Je kan de intresten ook kapitaliseren.
3,5% is inderdaad helemaal nog niet slecht... Veel banken zijn al naar 3 % gegaan... Ik neem aan dat de premies ook 0,01% en 0,01% zullen blijven??