Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Dommel stopt op 31 maart

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
243 berichten
  • Pagina 12 van 17
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • …
  • 17
  • Volgende
grogro
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 jul 2017
Contacteer:
Contacteer grogro
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door grogro » 3 april 2019, 23:30

helles schreef: ↑3 april 2019, 16:55 Dat je daar wil bij blijven, dat snap ik niet. Hoogstwaarschijnlijk zijn het de laatste stuiptrekkingen van Dommel, binnenkort failliet en je kan opnieuw beginnen.
Geen paniek.
Degene die mij willen bereiken maken er een groter probleem van dan ikzelf, t'is voor mij nog nooit zo rustig geweest. ;D
Enige probleem, m'n ex-man kan me niet bereiken en ik heb geen zin om tijdelijk de nummer van mijn vriend door te geven. Zijn probleem. M'n dochter heeft wel m'n vriend z'n nummer.
Er is dus geen hoogdringendheid.

Ik ga maar Jim-sim kaart aanvragen, ben benieuwd welk het eerste zal toekomen.
Vind het spijtig want dankzij Dommel werden andere operatoren aangemoedigd om hun prijzen te verlagen.
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 4993
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 4 april 2019, 07:24

... al was hun prijsbeleid van die aard dat de kwaliteit (administratie, facturatie, helpdesk) er onder leed.
En een bevestiging van de theorie : als de bakker op de hoek morgen zijn brood begint gratis weg te geven is er volgende week geen bakker meer op de hoek.

Ik heb niet het gevoel dat Dommel een invloed heeft gehad op de concurrentie. Daar waren ze te stuntelig en te kleinschalig voor.
Scarlet heeft naar mijn gevoel meer invloed op de prijzen op de telecommarkt wegens een grotere aanwezigheid en zichtbaarheid, reclame, groter marktaandeel, beter opgevolgd productaanbod, dynamischer en wisselend aanbod edm
Omhoog

Ron
Full Member
Full Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 07 jan 2008
Contacteer:
Contacteer Ron
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door Ron » 4 april 2019, 08:46

Vorige week Jim-Mobile aangevraagd.
Dinsdag de sim kaart toegekregen.
Geactiveerd.
Onmiddellijk mails van Jim-Mobile dat kaart actief zou zijn,
maar nog steeds geen ontvangst na bijna 48u.
Hopelijk komt dat snel....
Omhoog

helles
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 feb 2012
Contacteer:
Contacteer helles
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door helles » 4 april 2019, 09:40

Heeft bij mij ook lang geduurd (van dommel naar telenet), ondertussen na 1 dag al jim mobile kaart aangevraagd, telenet veel te duur.
Omhoog

Veldman
Newbie
Newbie
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 okt 2015
Contacteer:
Contacteer Veldman
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door Veldman » 4 april 2019, 09:43

maar nog steeds geen ontvangst na bijna 48u.
Op userbase het volgende trucje gezien: Orange manueel als netwerk kiezen.

Omdat Jim bezig is met de omschakeling van Base naar Orange, kun je blijkbaar al op Orange, ook al is in je regio Base nog altijd het geprefereerde netwerk. (roaming moet wel aan staan)
Hoe het juist in mekaar zit weet ik ook niet maar op mijn toestel kiest hij automatisch Base 3G, en dat werkt goed. ik heb wel nog een 2e kaart van het werk en die kiest Proximus (4G). (Ik kan maar op één SIM met 4G werken, de andere schakelt dan automatisch naar 3G).
Op mijn vrouw haar toestel kiest hij automatisch Orange (4G). Beide komen we van Dommel en hebben we Jim mobile met nr overdracht aangevraagd op hetzelfde moment. Locatie Hasselt. Blijkbaar gebruikt Jim op dit moment hier Orange voor 4G en Base voor 3G.
Omhoog

zes
Full Member
Full Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2008
Contacteer:
Contacteer zes
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door zes » 4 april 2019, 10:25

Net met de helpdesk gebeld en ze vertellen om hetzelfde te doen. Eventueel Data op 2G of 3G. Daarna 'stabiliseert' dit en kan je weer automatisch kiezen. Kan het pas vanavond testen.
Veldman schreef: ↑4 april 2019, 09:43
maar nog steeds geen ontvangst na bijna 48u.
Op userbase het volgende trucje gezien: Orange manueel als netwerk kiezen.

Omdat Jim bezig is met de omschakeling van Base naar Orange, kun je blijkbaar al op Orange, ook al is in je regio Base nog altijd het geprefereerde netwerk. (roaming moet wel aan staan)
Hoe het juist in mekaar zit weet ik ook niet maar op mijn toestel kiest hij automatisch Base 3G, en dat werkt goed. ik heb wel nog een 2e kaart van het werk en die kiest Proximus (4G). (Ik kan maar op één SIM met 4G werken, de andere schakelt dan automatisch naar 3G).
Op mijn vrouw haar toestel kiest hij automatisch Orange (4G). Beide komen we van Dommel en hebben we Jim mobile met nr overdracht aangevraagd op hetzelfde moment. Locatie Hasselt. Blijkbaar gebruikt Jim op dit moment hier Orange voor 4G en Base voor 3G.
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 4993
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 4 april 2019, 10:48

Leuk trucje, maar je mag het nog niet veralgemenen.
ik heb hier een reservetoestelletje liggen met alleen 2G op en een simkaart van JIM erin.
Toen ik toegang wou hebben tot het Orange netwerk (hier nog aangeduid met Mobistar) werd de toegang geweigerd. Orange staat dus nog niet open voor JIM of MV gebruikers, overal of op zowel 2G / 3G / 4G.
Omhoog

zes
Full Member
Full Member
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2008
Contacteer:
Contacteer zes
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door zes » 4 april 2019, 11:56

Net getest en het trucje werkt. Met mijn 'oude' JIM kaart kan ik dit niet, dus enkel voor diegenen die dan nu de overdracht van dommel proberen regelen en zitten te wachten op connectie.
Omhoog

Ron
Full Member
Full Member
Berichten: 146
Lid geworden op: 07 jan 2008
Contacteer:
Contacteer Ron
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door Ron » 4 april 2019, 20:24

Ron schreef: ↑4 april 2019, 08:46 Vorige week Jim-Mobile aangevraagd.
Dinsdag de sim kaart toegekregen.
Geactiveerd.
Onmiddellijk mails van Jim-Mobile dat kaart actief zou zijn,
maar nog steeds geen ontvangst na bijna 48u.
Hopelijk komt dat snel....
Tis in orde !
Netwerk manueel gekozen :
had de mogelijkheid uit 3 :
JimMobile
Proximus
Mobistar.

Als ik JimMobile koos : werkte niet.
Proximus natuurlijk ook niet.
Mobistar : werkte !! staat nu op Mobistar JimMobile
bedankt voor de tip !
Omhoog

mr intrest
Full Member
Full Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 28 feb 2008

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door mr intrest » 5 april 2019, 16:05

Als ik JimMobile koos : werkte niet.
Proximus natuurlijk ook niet.
Mobistar : werkte !! staat nu op Mobistar JimMobile
Eergisteren kon ik nog mobistar aanduiden (maar deed dat niet omdat het in roaming ging), nu vandaag -jullie tips lezend- wil ik het opnieuw aanduiden, maar mobistar verschijnt niet meer op mijn scherm als keuze-operator :(

Sim kaart dinsdag gekregen (verzending ging goed), maar de rest is balen... >:(
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 4993
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 5 april 2019, 21:09

Probeer Orange of jim / mobile vikings, naargelang bij wie je klant bent.
Mobistar = Orange (nieuwe naam).
Of eenvoudig gezegd : probeer alles behalve proximus.



Je moet wel eerst gaan naar netwerk, handmatig selecteren.

Als je op 1299.be je GSM nummer opzoekt, staat het dan op unleashed of proximus ?


Succes !
Omhoog

kikkertje
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 apr 2017
Contacteer:
Contacteer kikkertje
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door kikkertje » 5 april 2019, 22:13

kikkertje schreef: ↑2 april 2019, 15:59
Mansemat schreef: ↑2 april 2019, 12:46 2 april en ik heb nog steeds internet * knocks on wood *

Wat doen jullie met openstaande facturen (voor de maand april)?
Ook hier nog internet; factuur voor april niet betaald uiteraard. Als aangekondigd wordt dat de service op 31 maart wordt stopgezet gaan we voor april niet betalen. Overigens een tijdlang geen internet gehad vorig jaar door storingen, die in principe gecompenseerd gingen worden (quod non). De bluts met de buil. Vrijdag vermoedelijk transfer naar nieuwe operator.
Overgang naar edpnet heel vlot verlopen. Een uur zonder internet, valt dus erg goed mee. Alleen had edpnet wel kunnen laten weten dat Proximus alsnog een nieuwe muurcontactdoos wou plaatsen (waarom is me nog niet duidelijk, techniker kon dat ook niet echt toelichten - impedantieverschil tussen ADSL2 en VDSL ??) en de lijn wou testen en dus in huis moest zijn ... toevallig was ik thuis (15 minuten voorafgaandelijke verwittiging is wel erg kort).
Omhoog

mr intrest
Full Member
Full Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 28 feb 2008

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door mr intrest » 5 april 2019, 22:33

Als je op 1299.be je GSM nummer opzoekt, staat het dan op unleashed of proximus ?
Zo, dan eindelijk alles OK. Na contactname vandaag met klantendienst JIM kon ik enkel sms'en, maar niet bellen of internetten. Daarna bellen en sms'en, maar geen mobiel internet. En nu net nog eens gekeken : alles werkt, ook internet. Oef!!

1299.be : staat op unleased (ben bij Jim). Wat betekent dat eigenlijk?
Omhoog

Gebruikersavatar
kweeni
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 340
Lid geworden op: 04 jul 2014

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door kweeni » 5 april 2019, 22:55

Zonet mijn pro forma factuur voor maart ontvangen voor het minimum bedrag van 3 euro. Vreemd dat ik eerder niet het overzicht van mijn gebruik heb gekregen zoals gewoonlijk. En ik moet betalen voor 29 april anders kan ik niet meer van hun diensten 'genieten' .... zit ondertussen wel bij Telenet, overstap overigens erg vlot verlopen met nummerbehoud.
het gras is altijd groener aan de overkant
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 4993
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Dommel stopt op 31 maart

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 6 april 2019, 08:57

mr intrest schreef: ↑5 april 2019, 22:33
Als je op 1299.be je GSM nummer opzoekt, staat het dan op unleashed of proximus ?
1299.be : staat op unleased (ben bij Jim). Wat betekent dat eigenlijk?
Ik heb die vraag gesteld omdat ik er zeker wou van zijn dat je nummer echt overgedragen was van Dommel naar Jim.
Het heeft geen nut om te proberen toegang te hebben als dat niet het geval was.

Jammer dat die twee dingen nu samenvallen : Dommel die klanten afstoot binnen de vier dagen.. En wie dan naar JIM gaat, daar zijn ze NET begonnen met klanten op Orange te zetten, dus de nieuwe komen eerst aan de beurt. Die overdracht van het ene netwerk naar het andere gaat niet zonder problemen, zoals we hier op het forum toch al voorzien hadden. JIM / MV was geen slechte operator voordien maar je stapt nu een beetje van de ene miserie in de andere.. omdat Unleashed nog niet volledig uit de problemen is die MVNO worden veroorzaakte. En nu moeten ze ook al naar het andere netwerk.. Kortom : niet de beste periode uit hun bestaan op het vlak van betrouwbaarheid en technische problemen. Dat is een periode waar ze door moeten en hun klanten ook.

Als je met die vraag bedoelt : Wat is UNLEASHED ?
Unleashed is de naam van het bedrijf dat de merken JIM, Mobile Vikings en Stievie beheert.
Op de 1299 website staat je nummer op unleashed ... niet op een merknaam. Unleashed is van MVNO eind vorig jaar naar FULL MVNO gegaan.
Als je vroeger klant was bij Aldi Talk, Simyo, Carrefour mobile stond je nummer ook op Base bv.
Unleashed heeft zelf geen antennes maar is wel een FULL MVNO en een nummer verschijnt op de 1299 op hun naam. Zij beheren voor zichzelf alle stukken van mobiele telefonie behalve dat ze geen antennenetwerk hebben en hiervoor beroep doen op een operator die dat wel heeft.
Verschillen tussen een MVNO en een Full MVNO kunnen zijn : de eerste handelt bv zelf zijn SMS verkeer niet af, heeft geen eigen telefoonlijnen om gesprekken te koppelen aan het vaste netwerk van bv Proximus, ze kopen in feite minuten en data 'in het groot' op en verkopen op een manier dat ze er winst aan hebben.
Een full MVNO heeft die eerder genoemde infrastructuur wel zelf en de tarifering gebeurt anders.
Zij zijn vrijer om de kostprijs van ieder element (Bellen, SMS, data) te bepalen en moeten enkel betalen om alles op de juiste antenne te zetten. Goedkoop is dat ook niet, als we de prijzen bekijken die Telenet bv aan Orange betaalde om dat voor hen te doen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

243 berichten
  • Pagina 12 van 17
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • …
  • 17
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy