Historische ratio's van aandelen
TIP
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Historische ratio's van aandelen
Ik ben op zoek naar een site zoals ycharts.com, waar je allerlei ratio's uit het verleden kan raadplegen, zoals de K/W grafiek, K/C, CAPE, Debt to Equity etc etc etc.
De site die ik aanhaalde, doet dat allemaal wel, maar enkel voor Amerikaanse aandelen en ik had het toch liever breder dan dat gezien. Gratis is leuk, betalend mag ook.
De site die ik aanhaalde, doet dat allemaal wel, maar enkel voor Amerikaanse aandelen en ik had het toch liever breder dan dat gezien. Gratis is leuk, betalend mag ook.
Re: Historische ratio's van aandelen
Ik gebruik 4traders, al bots ik er toch geregeld op rare kronkels en incorrecte cijfers. Enige voorzichtigheid is dus wel geboden.
* Bij nader inzien is 4traders hiervoor niet geschikt. Gurufocus is misschien wel een optie. Demoversie kan je even gratis uitproberen.
* Bij nader inzien is 4traders hiervoor niet geschikt. Gurufocus is misschien wel een optie. Demoversie kan je even gratis uitproberen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Gurufocus lijkt wel +/- wat ik bedoel. Dank.
@tonijnbelegger
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een dergekijke site. Gurufocus lijkt de voorkeur te genieten, maar ook Morningstar heeft heel wat cijfers. Gurufocus lijkt ook erg duur.
Waar ben jij uiteindelijk terecht gekomen en wat zijn jouw ervaringen?
Alvast bedankt.
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een dergekijke site. Gurufocus lijkt de voorkeur te genieten, maar ook Morningstar heeft heel wat cijfers. Gurufocus lijkt ook erg duur.
Waar ben jij uiteindelijk terecht gekomen en wat zijn jouw ervaringen?
Alvast bedankt.