Verkoop huis : 250.000 euro. Wat doe ik daarmee?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Sisse
Verkoop huis : 250.000 euro. Wat doe ik daarmee?
Wat is op dit moment de veiligste en rendabelste manier om dat geld weg te zetten, zodanig dat ik er op relatief korte termijn ook terug aankan? Dus geen termijnrekening van 5 jaar of obligaties op 10 jaar.
Graag raad
Graag raad
-
steven$
Re: Verkoop huis : 250.000 euro. Wat doe ik daarmee?
Trug in vastgoed steken een of twee stukken bouwgrond zonder bouwverplichting
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
grond kopen lijkt me geen korte termijn investering
verdelen over verschillende termijnrekeningen of obligaties kopen van een tiental verschillende uitgevers met verschillende looptijden
of investeren in kunst of grondstoffen, is wel soms risicovol
of in fondsen met vaste rente-uitkering waar je ook kan uitstappen als je dit wil
of gewoon opdoen
of bij cardoens twee wagens kopen voor de prijs van 1 (vanaf 20000€)en ze terug verkopen met 10% korting voor de koper van elke wagen die dan een nieuwe wagen, heeft voor spotprijsje ), en zo alletwee slapend geld verdienen,je houdt zo zelf ook wat geld over aan deze actie, ik zeg maar wat
gewoon iets proberen waar je anders geen startkapitaal voor hebt dus
verdelen over verschillende termijnrekeningen of obligaties kopen van een tiental verschillende uitgevers met verschillende looptijden
of investeren in kunst of grondstoffen, is wel soms risicovol
of in fondsen met vaste rente-uitkering waar je ook kan uitstappen als je dit wil
of gewoon opdoen
of bij cardoens twee wagens kopen voor de prijs van 1 (vanaf 20000€)en ze terug verkopen met 10% korting voor de koper van elke wagen die dan een nieuwe wagen, heeft voor spotprijsje ), en zo alletwee slapend geld verdienen,je houdt zo zelf ook wat geld over aan deze actie, ik zeg maar wat
gewoon iets proberen waar je anders geen startkapitaal voor hebt dus
Veilig, rendabel en korte termijn kan je niet in één zin gebruiken. Je moet er minstens altijd eentje laten vallen.Sisse schreef: Wat is op dit moment de veiligste en rendabelste manier om dat geld weg te zetten, zodanig dat ik er op relatief korte termijn ook terug aankan?
Wat wil je: veilig en korte termijn; rendabel en korte termijn of veilig en rendabel ?
-
Cisse
Profiteer van het leven, verkwist dat geld gewoon binnen de kortste keren.
-
Lupudebani
ik wil u mijn bankrekeningnummer geven....ben aan het bouwen en heb nog wat tekort 
-
Sisse
Ik heb het geld uiteindelijk toch maar gespreid op 7 banken. Spaarrekeningen.
Ben nu weg, nieuwe auto kopen. Tot straks, en groetjes van mijn familie...dat hoorde ik hen net roepen.
Ben nu weg, nieuwe auto kopen. Tot straks, en groetjes van mijn familie...dat hoorde ik hen net roepen.
Ha, de auto ! De enige investering met een gegarandeerd rendement van -12% per jaar !
geef het aan mij ...ik geef je 4% netto per jaar 'gegarandeerd'...ala DB ... 
-
bibieke73
dan zeker auto van goed merk ...robokat schreef:
Ha, de auto ! De enige investering met een gegarandeerd rendement van -12% per jaar !
krijg van de mijne nog niet ééns de helft van de waarde en is amper 2.5 jaar oud
rendementverlies van -20% per jaar
Gewoon uitgeven en genieten van uw geld(we leven maar 1 keer)
Als je bij GM werkt of gewerkt heb, kan je momenteel voor jezelf of familie op alle modellen van Vectra een netto korting krijgen van 50%, dat begint toch te tellen.
13.780 euro voor het diesel topmodel van Vectra met Voll. aut. airco,ingebouwd navigatisysteem,parkeersensoren,leedren zetels enz.
Spijtig dat ik zelf geen relaties heb bij GM.
13.780 euro voor het diesel topmodel van Vectra met Voll. aut. airco,ingebouwd navigatisysteem,parkeersensoren,leedren zetels enz.
Spijtig dat ik zelf geen relaties heb bij GM.
Laatst gewijzigd door peter op 6 februari 2009, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.