Post-Multifix ELAN interessant ?
TIP
-
lala
Post-Multifix ELAN interessant ?
Hallo ... kan er iemand advies geven mbt het volgende product van Bank van De Post : Post-Multifix Elan. Twee jaartjes geld laten staan (1ste en 2de jaar een dividend van 5%) en dan afhalen. Interessant om in zoiets te stappen nu deze tijden ? Alvast bedankt voor enige reacties (liefst voor eind van deze week-->loopt af vrijdag).
Re: Post-Multifix ELAN interessant ?
Lala
Zie mijn topic 'Bank van de Post - Multifix ELAN' in rubriek 'Andere beleggingen'.
Jaar 1 en 2 zien er goed uit, maar ik dacht niet dat je er dan zomaar kan uitstappen (zonder kosten) (looptijd = 6,6 jaar).
Zie mijn topic 'Bank van de Post - Multifix ELAN' in rubriek 'Andere beleggingen'.
Jaar 1 en 2 zien er goed uit, maar ik dacht niet dat je er dan zomaar kan uitstappen (zonder kosten) (looptijd = 6,6 jaar).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Post-Multifix ELAN interessant ?
Dat zou gemakkelijk zijn, niet ?lala schreef: Twee jaartjes geld laten staan (1ste en 2de jaar een dividend van 5%) en dan afhalen.
Wat je na 2 jaar nog terugkrijgt, hangt af van de omstandigheden. Als de aandelenkorf gedaald is, zal je verlies lijden en slechts een deel van je geld terugkrijgen. Als de markrente intussen gestegen is, zal je ook verlies lijden. Bij dergelijke producten keert men vaak de eerste 2 coupons gewoon uit met je eigen kapitaal, en dan gaat er na 2 jaar dus zowiezo 10% af.
De teruggave van kapitaal is dus slechts op einddatum gegarandeerd.