eigen geld afhalen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: eigen geld afhalen
Het verschil tussen handgift en bankgift (=via overschrijving): het eerste kan anoniem. En als er geen bewijzen bestaan, kan men opteren om niets aan te geven bij overlijden binnen de 3 jaar.
-
anonymous9
-
anonymous9
Wordt daar een reden voor gegeven? Want de eerste die met mij mee probeert te gaan in de kluizenzaal vliegt met zijn klikken en zijn klakken terug buiten. Is me ook nog nooit voorgevallen, maar nu ik dit hoor neem ik de volgende keer een boek en wat drinken mee naar binnen, voor het geval er een bankmeneertje mee naar binnen wil. Ben eens benieuwd wie er het langst gaat volhouden dan
Alléén al om de banken te kl*ten zou ik om de andere week 100.000 euro afhalen, zegge dak mij bedacht heb en het terug op de rekening zetten. En de week nadien hetzelfde doen...
Ze zullen hun werk hebben met hun nummerkes op te schrijven... LOL
Denk dat je met de flikken rap zult buitengezet worden uit uw omgetoverde lees en drink zaaltje.Poldermol schreef: ↑9 juli 2019, 13:44Wordt daar een reden voor gegeven? Want de eerste die met mij mee probeert te gaan in de kluizenzaal vliegt met zijn klikken en zijn klakken terug buiten. Is me ook nog nooit voorgevallen, maar nu ik dit hoor neem ik de volgende keer een boek en wat drinken mee naar binnen, voor het geval er een bankmeneertje mee naar binnen wil. Ben eens benieuwd wie er het langst gaat volhouden dan![]()
Laatst gewijzigd door ludo op 9 juli 2019, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
eigenlijk een verhaal dat bijna niet te geloven is dat ze die nummers opschrijven
-
anonymous9
Ja maar daarvoor moet de bankmeneer wel naar buiten om de flikken te waarschuwen hé Ludo. Want geen GSM-ontvangst in mijn kluizenzaal. Dus vanaf die weg is, mijn zaakjes doen, en buitenwandelen 
pff dan ga je gewoon buiten met je eigen geld, en die pipo van de bank kan daar geen bezwaar tegen hebbenludo schreef: ↑9 juli 2019, 13:47Denk dat je met de flikken rap zult buitengezet worden...Poldermol schreef: ↑9 juli 2019, 13:44
Wordt daar een reden voor gegeven? Want de eerste die met mij mee probeert te gaan in de kluizenzaal vliegt met zijn klikken en zijn klakken terug buiten. Is me ook nog nooit voorgevallen, maar nu ik dit hoor neem ik de volgende keer een boek en wat drinken mee naar binnen, voor het geval er een bankmeneertje mee naar binnen wil. Ben eens benieuwd wie er het langst gaat volhouden dan![]()
Denk dat de bank dan de relatie zal stopzetten, als je dergelijk gedrag vertoond,en daar hebben ze geen reden voor nodig. Maar er zijn banken genoeg natuurlijk.
klopt allemaal, en zou je daar treurig om zijn moest een dergelijk bank de relatie stoppen, een bank die tot in de bankkluis meegaat wat je met je eigen geld doet
Dergelijke bedragen moet je enkele dagen op voorhand bestellen, banken hebben dat niet meer in voorraad liggen. Kans is groot dat je dan nieuwe biljetten, netjes op volgorde genummerd in hun wikkel krijgt
Misschien wel als er een meldpunt is waar je ongehoord gedrag genoteerd wordt, en het je verboden wordt nog een uitgebreide rekening te openen misschien. ( enkel nog de basis rekening )
Dergelijk voorval kan je meemaken als je uw lening te laat betaald, en dat genoteerd wordt en je op de zwarte lijst komt te staan. Krijg je nergens nog een lening te pakken.