Einde prepaid Scarlet
Re: Einde prepaid Scarlet
In mijne tijd ben ik ook behoorlijk vaak gewijzigd van operator vanwege stopzetting. Ik had ALDI talk en Colruyt mobile, beide zijn gestopt met telkens een migratie naar een andere operator.
Uiteraard niet leuk en al zeker niet als zoiets zou gebeuren als je langdurig in het buitenland bent (want typisch zijn het maar een paar maand dat er overgang is). Nu als zoiets gebeurt word je vaak overgezet naar een andere operator waardoor er continuïteit is.
Wil je echter zekerheid dan zoek je beter niet naar de goedkoopste op de markt, maar neem een prepaid van operator met eigen netwerk. 1 cent per SMS / MB en 8 cent per min zijn dan wel tarieven waar je alleen maar van zal kunnen dromen.
Je kan je natuurlijk afvragen hoe erg dit is als er 2 maal per maand eens gebeld wordt.
Uiteraard niet leuk en al zeker niet als zoiets zou gebeuren als je langdurig in het buitenland bent (want typisch zijn het maar een paar maand dat er overgang is). Nu als zoiets gebeurt word je vaak overgezet naar een andere operator waardoor er continuïteit is.
Wil je echter zekerheid dan zoek je beter niet naar de goedkoopste op de markt, maar neem een prepaid van operator met eigen netwerk. 1 cent per SMS / MB en 8 cent per min zijn dan wel tarieven waar je alleen maar van zal kunnen dromen.
Je kan je natuurlijk afvragen hoe erg dit is als er 2 maal per maand eens gebeld wordt.
- tzionblitz
- Newbie

"Erg" is een relatief begrip.
Het zal je bvb maar overkomen dat je als bijna Nl-onkundige in een auto-ongeval betrokken raakt en je echtgenoot niet kan oproepen om je bij te staan.
Anderzijds zijn er in Vlaanderen veel mensen die behoorlijk Engels praten en dat is nu net een taal die mijn echtgenote uitstekend beheerst. Vandaar dus relatief.
Ik bedoelde het omgekeerde, wat maakt een hoge prijs uit als je maar 2 maal per maand belt. Als het is voor noodgevallen en je zekerheid zoekt, neem dan een prepaid van een operator die weliswaar 20 cent / min kost, maar waar je zeker mag zijn dat je geen mail krijgt met als titel dat ze hun diensten stopzetten.