Help! Gestrand bij ingave persoonlijke gegevens
Help! Gestrand bij ingave persoonlijke gegevens
Hallo iedereen,
Onlangs in contact gekomen met Medirect online en klant willen worden. Op hun website onder rubriek 'Persoonlijke gegevens' en meerbepaald in het vakje 'geboorteland' lukt het niet om de ingegeven naam van mijn land van herkomst te behouden. (Ben afkomstig uit één der Afrikaanse landen.)
Situatie zit dus zo: Telkens wanneer ik de naam ingaf en het volgend vakje wou invullen verdween mijn vorige ingave. Heel vervelend natuurlijk. Ben dus gestrand
Heb e-mail naar hun katoor verstuurd om hulp maar tot heden geen antwoord.
Iemand enig welk idee hoe dit opgelost kan worden???
Onlangs in contact gekomen met Medirect online en klant willen worden. Op hun website onder rubriek 'Persoonlijke gegevens' en meerbepaald in het vakje 'geboorteland' lukt het niet om de ingegeven naam van mijn land van herkomst te behouden. (Ben afkomstig uit één der Afrikaanse landen.)
Situatie zit dus zo: Telkens wanneer ik de naam ingaf en het volgend vakje wou invullen verdween mijn vorige ingave. Heel vervelend natuurlijk. Ben dus gestrand

Heb e-mail naar hun katoor verstuurd om hulp maar tot heden geen antwoord.
Iemand enig welk idee hoe dit opgelost kan worden???
Re: Help! Gestrand bij ingave persoonlijke gegevens
Het veldje voor je nationaliteit is eigenlijk een lijstje. Het is dus geen vrij tekstveld waardoor een invoer dat hij niet kent schrapt (wat jij dus voor hebt). Als je bijvoorbeeld gewoon 2 letters invult, dan zou je al de landen moeten zien dat deze letter hebben (of althans de eerst 4 ofzo)
Vul daarom eens 2 letters in van het land en vul letter per letter aan om te zien of je land uiteindelijk in de lijst tevoorschijn komt.
Als je land dat je wilt invoeren niet in de lijst komt, let dan op schrijfwijze (koppelteken, accenten, Frans/Nederlandse schrijfwijze,...).
Vul daarom eens 2 letters in van het land en vul letter per letter aan om te zien of je land uiteindelijk in de lijst tevoorschijn komt.
Als je land dat je wilt invoeren niet in de lijst komt, let dan op schrijfwijze (koppelteken, accenten, Frans/Nederlandse schrijfwijze,...).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
In belgie zegt men niet 'ik ben afkomstig uit één der europese landen' want dat is nietszeggend, en suggereert dat je wat te verbergen hebt.
KarelKarton, bedankt om mij te verbeteren. Je lijkt veel verstand te hebben van grammatica. Maar op dit moment ben ik enkel opzoek naar hulp betreffend het probleem dat ik genoemd heb. Als je mij daarmee kan helpen dan waardeer ik het meer. Trouwens 'k heb niets te verbergen. 'k wou gewoon de aandacht trekken dat bepaalde landen niet in hun lijstje staan(Bij Medirect). Ik heb al die(Afrikaanse) landen als collectief beschouwd en niet één per één willen noemen. Dat is onbegonnen en zinloos werk. Een gerichte antwoord op mijn vraag zal ik en anderen kunnen helpen die in hetzelfde schuitje zitten.