termijnrekening op CKV
TIP
Re: termijnrekening op CKV
die tarieven vind ik ook wel interessant, daarom dat ik vanochtend gemaild had om te vragen hoe ik juist zo'n termijnrekening kan openen.
Men heeft mij (al na een uurtje) geantwoord dat ze mij formulieren kunnen sturen waarmee ik een spaarrekening en termijnrekening kan openen, maar dat hun tarieven morgen zouden veranderen. Die nieuwe tarieven zouden vandaag op hun website komen te staan, maar dat is nog niet gebeurd
Ik vrees wel dat hun nieuwe tarieven heel wat minder zullen zijn.
Men heeft mij (al na een uurtje) geantwoord dat ze mij formulieren kunnen sturen waarmee ik een spaarrekening en termijnrekening kan openen, maar dat hun tarieven morgen zouden veranderen. Die nieuwe tarieven zouden vandaag op hun website komen te staan, maar dat is nog niet gebeurd
Ik vrees wel dat hun nieuwe tarieven heel wat minder zullen zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
site openen liep met mozilla steeds vast, ging goed open met explorer
maar 4,60 %en binnenkort aanpassing, waarschijnlijk naar beneden? is niet om te veranderen van bank lijkt me?
voor de rest leuke spaarbank
maar 4,60 %en binnenkort aanpassing, waarschijnlijk naar beneden? is niet om te veranderen van bank lijkt me?
voor de rest leuke spaarbank
Hun kasbon geeft (nieuw tarief) ook nu nog de hoogste rente, doch ze worden niet opgenomen in de lijst!!
Ik heb zelf ook een mail gelaten, doch nog niets vernomen (sedert verleden week)
Ik heb zelf ook een mail gelaten, doch nog niets vernomen (sedert verleden week)
[quote="iemand"]
hallo,
wat vinden jullie van deze termijnrekening?
http://www.ckv.be/
Een zeer rare ervaring bij ckv. Ben onlangs eens langs geweest bij ckv in de hoofdzetel te waregem met de bedoeling een termijnrekening (relaxrekening) af te sluiten.Op een visite kaartje werd een algemeen rekeningnummer genoteerd van een fortis en ing bank met een ref code. Ik heb verder geen enkel document op mijn naam ontvangen .Is dit niet heel bizar.
hallo,
wat vinden jullie van deze termijnrekening?
http://www.ckv.be/
Een zeer rare ervaring bij ckv. Ben onlangs eens langs geweest bij ckv in de hoofdzetel te waregem met de bedoeling een termijnrekening (relaxrekening) af te sluiten.Op een visite kaartje werd een algemeen rekeningnummer genoteerd van een fortis en ing bank met een ref code. Ik heb verder geen enkel document op mijn naam ontvangen .Is dit niet heel bizar.
-
webmaster
kasbons 3/5 is sinds vorige week toegevoegd aan de lijst