Welke bank geef goede brandverzekering en familiale qua prijs kwaliteit
Re: Welke bank geef goede brandverzekering en familiale qua prijs kwaliteit
Een lage vrijstelling is slechts één van de oorzaken. Een andere belangrijke oorzaak is de massale fraude die gepleegd wordt. Als er een nieuwe iPhone uitkomt, zie je opeens een piek in het aantal oude iPhones die zogezegd accidenteel beschadigd zijn geraakt.jensus schreef: ↑12 september 2019, 09:07Ik hoorde ooit van een productmanager bij een verzekeringsbedrijf: mensen zouden meer 'hun eigen verzekeraar' moeten kunnen spelen met hogere franchises. Dan zouden de premies fors kunnen dalen.martensAlouis schreef: ↑11 september 2019, 20:08 Ik heb hetvolgende beslist : alle niet-verplichte verzekeringen opzeggen gedurende 5 jaren. Geen brandverzekering, geen familiale, geen rechtsbijstand, geen omnium, geen hospitalisatie. Ben nu in mijn derde jaar : uitsparing : 6000. Nog geen enkel schadegeval gehad, vroeger trouwens ook niet.
We worden langs onze oren geslagen met bangmakerij alom. Met een beetje boereverstand kom je veilig door het leven!
Die in de huidige brandverzekeringen is ca 250 EUR.
Moest dat globaal worden opgetrokken naar 1.000 of 5.000 zouden de premies veel lager liggen omdat er veel minder schadegevallen zijn die daar boven gaan.
Een verzekering sluit je af voor de kans op een zware schade. In jargon een schade van meer dan 250.000 euro. Ik wens je veel succes om een eventuele brand of blikseminslag zelf te bekostigen.martensAlouis schreef: ↑12 september 2019, 11:28 Ik zie het zo : ik neem een berekend risico door alle niet-verplichte verzekeringen af te sluiten. (dat doe ik al jaren nu)
Tevens zorg ik ervoor dat het haast onmogelijk is dat hier iets kan branden, ik heb alleen een gasaansluiting aan de cv, nergens anders, hier wordt nooit en nergens gerookt, nergens zijn open vlammen, ook nooit bbq's. Er zijn zelfs geen lucifers of aanstekers in huis. Batterijen worden slechts opgeladen in beveiligde metalen bakken (of bakjes), kortom elk mogelijk risico is tot een allerminimum beperkt.
Wij zijn allemaal supergezond, en moest er toch eens iemand in de kliniek geraken, dan zullen we dat wel betalen, daar hebben geen hospi.V. voor nodig. Hier zijn ook geen dieren of kinderen die voor onheil kunnen zorgen, de 2 goudvissen en 5 kippen buiten beschouwing gelaten.
Nee, voor mij geen overbodige verspilling aan verzekeringspremies, die dan ook nog eens jaarlijks DIK opslagen, ze vinden daar wel redenen voor.
In een brandverzekering is waterschade trouwens de grootste schadepost. 1 lek waardoor jij en je buur met een deftige waterschade zitten en die 6000 euro is er al aan. Alleen aan een expert en lekzoekbedrijf ben je al 1000 euro kwijt.
"Wij zijn supergezond". Ik hoop het voor jullie, want een zware ziekte zou er bij jullie immers stevig op inhakken... Sommigen lijken te vergeten dat je niet alleen met een kost zit maar ook met loonverlies, zeker indien je een langere periode ziek valt. Maar ik ga er vanuit dat jou dat nooit zou kunnen overkomen want jij bent "supergezond"
Hoeveel keer ik ook al gehoord heb dat een familiale verzekering niet nodig zou zijn als je geen kinderen of dieren hebt, zucht. De zwaarste schades in familiale zijn bijna altijd fietsongevallen en dat kan vlug om een paar 100.000 euro gaan indien er bwo en bpo is. Maar ik ga er vanuit dat jij nooit onachtzaam bent of eens een fout maakt en ook hier dus geen enkel risico loopt... Een andere topper is trouwens vuurwerk op oudejaarsavond.
100% mee eens.
Grote schadegevallen kunnen altijd gebeuren; zoals de dood, die ligt ook om het hoekje.
De eerste is te verzekeren; de tweede niet.
Grote schadegevallen kunnen altijd gebeuren; zoals de dood, die ligt ook om het hoekje.
De eerste is te verzekeren; de tweede niet.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Je moet niet veel energie steken in die persoon.NS2SN schreef: ↑12 september 2019, 17:12Een verzekering sluit je af voor de kans op een zware schade...martensAlouis schreef: ↑12 september 2019, 11:28 Ik zie het zo : ik neem een berekend risico door alle niet-verplichte verzekeringen af te sluiten. (dat doe ik al jaren nu)
Tevens zorg ik ervoor dat het haast onmogelijk is dat hier iets kan branden, ik heb alleen een gasaansluiting aan de cv, nergens anders, hier wordt nooit en nergens gerookt, nergens zijn open vlammen, ook nooit bbq's. Er zijn zelfs geen lucifers of aanstekers in huis. Batterijen worden slechts opgeladen in beveiligde metalen bakken (of bakjes), kortom elk mogelijk risico is tot een allerminimum beperkt.
Wij zijn allemaal supergezond, en moest er toch eens iemand in de kliniek geraken, dan zullen we dat wel betalen, daar hebben geen hospi.V. voor nodig. Hier zijn ook geen dieren of kinderen die voor onheil kunnen zorgen, de 2 goudvissen en 5 kippen buiten beschouwing gelaten.
Nee, voor mij geen overbodige verspilling aan verzekeringspremies, die dan ook nog eens jaarlijks DIK opslagen, ze vinden daar wel redenen voor.
Het is de zoveelste nickname van de gefrustreerde mislukkeling Marc Person die zich ook AlFonds noemt. Hij schept er genoegen in om mensen op stang te jagen met nepberichten.
Het is een fantast die zich voordoet als professionele journalist, die nepinterviews publiceert met mensen die hij nooit ontmoet heeft, als uitvinder van Tak23, ...
Omdat hij door de mand gevallen is als fantast en bedrieger, heeft hij een of andere wrok tegen dit forum. Hij is hier al een 10 tal keer verwijderd maar hij blijft nieuwe nicknames maken.