Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Klimaathysterie

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
5962 berichten
  • Pagina 132 van 398
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • …
  • 398
  • Volgende
anonymous

Re: Klimaathysterie

• Citeer

Bericht door anonymous » 25 september 2019, 13:08

Al die pippo's die beweren dat er niets aan de hand is zijn de echte losers in deze. Bange wezels die denken dat ze hun levensstijl gaan moeten aanpassen. Ze denken dat ze als ze het maar lang genoeg ontkennen het probleem ook zal verdwijnen. Ze denken niet langer dan hun neus. Ze hebben waarschijnlijk ook kinderen en kleinkinderen. Ze vergeten of willen niet geweten hebben dat niet wij maar onze kinderen en kleinkinderen de grote dupe zullen zijn van de veranderingen in het klimaat. De echte problemen zullen maar beginnen binnen een jaar of 20-30.
Ik heb 1000 keer meer respect voor Greta dan voor gelijk welke minister of klimaatontkenner. Dit meisje komt tenminste op voor haar idealen. De meeste hier zaten nog in hun kakstoel toen ze 13 waren.

contextbinder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer contextbinder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door contextbinder » 25 september 2019, 13:25

cpnx schreef: ↑25 september 2019, 10:54
Wat ik zielig vind en en zelfs ronduit beschamend zijn de Belgische milieuministers, het Belgisch klimaatbeleid en de loze belofte van afscheidnemende (lees rat verlaat zinkend schip) premier Michel in New York dat België het bedrag voor de strijd tegen klimaatopwarming zal verdubbelen, van 10 naar 20 miljoen. Frankrijk en Duitsland voorzien daar resp. 3 en 4 miljard voor.
Hier maak je dezelfde fout als het gros van de wereldbevolking - nl. dat een beter klimaatbeleid verbonden is met extra budgetten (en dus extra kosten).

Voorbeeldje in ons land: Mocht iedereen in staat zijn om normaal te rijden zijn verkeersdrempels overbodig: goedkoper/sneller/ecologisch om aan te leggen (en dus een besparing), minder brandstofverbruik/slijtage (en dus een besparing). Waar schort het dan - juist: opvoeding/opleiding/beleid - deze zaken zijn reeds voorzien en vergen geen extra kosten - enkel aanpassingen.

Met enkel beleidswijzigingen en strategische keuzes kan je alle sectoren sturen zonder daar extra budgetten te voorzien - het klimaat wordt dus gewoon gebruikt om de toekomstige inkomsten te verzekeren.

SparSpaar
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door SparSpaar » 25 september 2019, 13:26

Nefertari schreef: ↑25 september 2019, 12:51
Twee wegen aan de Italiaanse kant van de Mont Blanc zijn gesloten omdat delen van een gletsjer op instorten staan. Het ijsgebergte blijkt bijzonder kwetsbaar te worden onder druk van de klimaatverandering
.
https://www.demorgen.be/nieuws/gletsjer ... ~b1cbce56/
Zulke verschijnselen tonen eens te meer aan hoe kwetsbaar de bergen zijn als gevolg van de klimaatverandering
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/09/25 ... e-storten/
Denk dat de meesten van ons de zelfde ervaring hebben. Trok 40 jaar geleden een dag lang moeizaam een gletsjer op. Het dal is nu sneeuwvrij. Lelijk zicht !

https://vorarlberg.orf.at/v2/news/stories/2932372/

Makila
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Makila
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Makila » 25 september 2019, 13:28

anonymous schreef: ↑25 september 2019, 13:08 Al die pippo's die beweren dat er niets aan de hand is zijn de echte losers in deze.
Ik besef dat er iets aan de hand is, echter alleen kan ik ook niets doen. Er zal altijd vanuit een groep mensen of van hogerhand iets moeten gebeuren.

Ja ik kan met een stakingspikket staan roepen dat er zaken moeten veranderen. Maar als 99 anderen niks doen, dan helpt dat gene zak. Ik mag beginnen fietsen ipv met de wagen rijden, maar als niemand mijn voorbeeld volgt, dan helpt dat ook niks hé.

Maar goed first things first: Het besef moet bij iedereen komen dat er echt iets aan de hand is. Van daaruit vertrekken we hé!

morse
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer morse
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door morse » 25 september 2019, 13:45

De schuld ligt bij het lakse beleid van de regering.
Ze durven niets ondernemen omdat ze schrik hebben van de kiezer
Hoeveel madammekes ik niet zie rijden in hun dikke SUV om even naar de winkel te gaan.
Als die allemaal met de fiets gingen, dat zal ook het klimaat niet redden
Er is gewoon een mentaliteitsprobleem.
Het is de regering die knopen moet doorhakken: kilometerheffing, investeren in elektrische wagens, waterstof, minder afhankelijk zijn van de Arabieren, etc...
Klimaatopwarming en milieuproblemen gaan hand in hand.
Los je het één op dan ook het andere.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 25 september 2019, 13:47

SparSpaar schreef: ↑25 september 2019, 13:26 Denk dat de meesten van ons de zelfde ervaring hebben. Trok 40 jaar geleden een dag lang moeizaam een gletsjer op. Het dal is nu sneeuwvrij. Lelijk zicht !

https://vorarlberg.orf.at/v2/news/stories/2932372/

In mijn oude fotoalbum staan foto's van de Rhone gletsjer, genomen tijdens een zomervakantie als puber met mijn ouders. Als ik mijn recente foto's, genomen in hetzelfde seizoen en op dezelfde plaats, daarmee vergelijk, is het om te huilen.
De gletsjer zelf is nog slechts een stoffelijk overschot. ‘Iedereen die zijn schouders ophaalt voor het klimaat, moet dit zien. Dit is dé les voor de toekomst!
https://www.demorgen.be/nieuws/sinds-ik ... ~b0bda776/

mouche
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer mouche
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door mouche » 25 september 2019, 13:48

Nasa schreef: ↑24 september 2019, 16:02 Ik vond het wel een beetje zielig gisteren op die klimaattop in newyork, toen die greta tunberg haar betoog hield. Een meisje van 13 dat staat te bleiren omdat 'de grote mensen' haar wereld om zeep helpen.

Ingefluisterd en ingestudeerd tot-en-met!
Ze is wel 16, maar dit terzijde...

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 25 september 2019, 13:57

contextbinder schreef: ↑25 september 2019, 13:25
cpnx schreef: ↑25 september 2019, 10:54
Wat ik zielig vind en en zelfs ronduit beschamend zijn de Belgische milieuministers, het Belgisch klimaatbeleid en de loze belofte van afscheidnemende (lees rat verlaat zinkend schip) premier Michel in New York dat België het bedrag voor de strijd tegen klimaatopwarming zal verdubbelen, van 10 naar 20 miljoen. Frankrijk en Duitsland voorzien daar resp. 3 en 4 miljard voor.
Hier maak je dezelfde fout als het gros van de wereldbevolking - nl. dat een beter klimaatbeleid verbonden is met extra budgetten (en dus extra kosten).

Voorbeeldje in ons land: Mocht iedereen in staat zijn om normaal te rijden zijn verkeersdrempels overbodig: goedkoper/sneller/ecologisch om aan te leggen (en dus een besparing), minder brandstofverbruik/slijtage (en dus een besparing). Waar schort het dan - juist: opvoeding/opleiding/beleid - deze zaken zijn reeds voorzien en vergen geen extra kosten - enkel aanpassingen.

Met enkel beleidswijzigingen en strategische keuzes kan je alle sectoren sturen zonder daar extra budgetten te voorzien - het klimaat wordt dus gewoon gebruikt om de toekomstige inkomsten te verzekeren.
Het is symbolisch: een vergelijking van het geld dat vrijgemaakt wordt. Ja, Duitsland heeft meer inwoners (8x) dan België, maar geeft 200x meer uit. Dat zegt toch al iets. Of dat geld efficiënt zal besteed worden is iets anders, maar ook daar heeft België geen goede reputatie.

Als je enkel een opmerking mag maken wanneer je alles in aanmerking genomen hebt (budget, onderwijs, economie, levensstandaard, staatsschuld, productiviteit, tewerkstelling, verkeersinfrastructuur, mentaliteit van bevolking, ...) dan zal het hier vreselijk stil worden.

Moesten regeringen onmiddellijk stoppen met de subsidies voor fossiele brandstoffen en dat geld gebruiken voor milieuvriendelijker projecten: windmolens, zonnepanelen, oplaadpalen, elektrische auto's/bussen/bromfietsen, beter openbaar vervoer, ... zou dat al een hele sprong vooruit zijn.

Picaro
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Picaro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Picaro » 25 september 2019, 14:00

Makila schreef: ↑25 september 2019, 13:28
anonymous schreef: ↑25 september 2019, 13:08 Al die pippo's die beweren dat er niets aan de hand is zijn de echte losers in deze.
Ik besef dat er iets aan de hand is, echter alleen kan ik ook niets doen. Er zal altijd vanuit een groep mensen of van hogerhand iets moeten gebeuren.

Ja ik kan met een stakingspikket staan roepen dat er zaken moeten veranderen. Maar als 99 anderen niks doen, dan helpt dat gene zak. Ik mag beginnen fietsen ipv met de wagen rijden, maar als niemand mijn voorbeeld volgt, dan helpt dat ook niks hé.

Maar goed first things first: Het besef moet bij iedereen komen dat er echt iets aan de hand is. Van daaruit vertrekken we hé!
Ja en nee. Ik snap je punt zeker en vast, maar alles begint vanuit jezelf. Ik neem zelf alvast de fiets tenzij het echt niet anders kan, is nog gezond ook. Als je zelf niets verandert omdat je eigen impact beperkt is, kan iedereen zo redeneren en verandert er nooit wat. Alles moet klein beginnen, en als je zelf al probeert goed te doen, krijg je misschien mensen in je omgeving ook zover, en voor je het weet krijg je de sneeuwbal aan het rollen voor er geen sneeuw meer is ;)

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 25 september 2019, 14:25

Het moeilijkste lijkt mij om een lijn te trekken. En gaan we extra belasten of dingen verbieden?

Sportwedstrijden zonder publiek? Miljoenen mensen maken wekelijks een verplaatsing om een wedstrijd bij te wonen. Veel met de wagen maar ook een pak met het vliegtuig.

Skivakanties? Verbieden of enkel nog voor de mensen die in de buurt van de pistes wonen?

Met de auto naar de bakker mag niet maar een kind naar de muziekles brengen wel?

Wrs ga je eerst extra belasten, best ineens hoog genoeg anders gaat de 'klassieke Belg' zijn gewoontes niet veranderen. Daardoor belast je wellicht enkele economische takken kapot, en verlies je een massa arbeidsplaatsen ...

Tijd voor concrete voorstellen en liefst ook de economische gevolgen ervan.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 25 september 2019, 15:58

Makila schreef: ↑25 september 2019, 13:28 Ik besef dat er iets aan de hand is, echter alleen kan ik ook niets doen. Er zal altijd vanuit een groep mensen of van hogerhand iets moeten gebeuren.

Dat is net het probleem he. Als iedereen zo denkt dat zal er inderdaad niets veranderen. Gelukkig kom ik dagelijks toch heel wat meer fietsers tegen dan een paar jaar geleden. Ik rij elke dag (winter-zomer, regen-zon) met de fiets naar het werk. Afstanden tot 10-12 km worden steevast met de fiets afgelegd. Het valt voor dat ik twee-drie weken niet met mijn auto rij. Bijkomend voordeel, lekker goedkoop.
Maar ik besef maar al te goed dat het merendeel van de bevolking zich daar niet mee bezig houdt. Uit luiheid en als excuus dat ze niet anders kunnen. Flauwekul imho want er is altijd een oplossing.
Het merendeel van de bevolking dient dus jammer genoeg een geweten geschopt te worden. Maar geen enkele lapzwans van een politieker durft het aan om drastische maatregelen te nemen. Grootste voorbeeld zijn de LEZ zones. Als je betaalt of een stickertje koopt kan het plots geen kwaad meer om met uw oude dieselkar het centrum in te rijden. Wees een pionier en verbied gewoon de toegang tout-court met een daaraan gekoppelde boete van pakweg 5000 euro indien je toch binnen rijdt.
Ik heb compassie met de mensen die in Brussel en Antwerpen wonen die hele dagen dat vergif moeten inademen.

Kevva
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Kevva
Verstuur privébericht

Klimaathysterie

• Citeer

Bericht door Kevva » 25 september 2019, 16:03

Wij durven zeggen dat we extreem ecologisch leven. We hebben er ook voor gekozen om geen reizen meer te maken.
We gaan binnenkort onze auto wegdoen om daar nog enigszins onze voetafdruk in te beperken.

Vanaf dan is alles met de fiets, bus en trein.

Wij gaan ook enkele ingrepen doen in ons huis maar al die ‘milieumaatregelen’ zorgen voor extreem hoge kosten die oplopen boven de 10.000 euro terwijl we daar eigenlijk niets/noppes/nada aan winst uithalen. Buiten de winst op milieuvlak dan, maar daar koop ik geen brood mee.

Wij zijn milieubewust! Maar wat baat het als ze aan de andere kant hun uitstoot niet beperken?
Waarom bespaar ik bij wijze van spreken op een simpele deo als mijn buur stookt met het raam open?

Maar let op: sommige leden van de familie verwijten ons van ‘klimaatontkenners’ te zijn omdat wij geen ‘groen’ hebben gestemd.
Nee, dat klopt. De standpunten van groen liggen mijlenver van mijn idealen. Ik ben rechtser dan groen of SP.a en mijn voorkeur gaat uit naar economie!

Jamesken
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jamesken
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Jamesken » 25 september 2019, 16:08

De excuzenboek is dik... het is zelfs een trilogie bij sommigen.
Ik heb nooit een eigen wagen gehad (oh my god , the horror!), ik ben daar wel ok mee.

Je moet niet naar je buur kijken Kevva, je kan alleen maar doen wat je kan doen. En ik denk dat je goed bezig bent met de juiste vragen te stellen en zelf met oplossingen te komen.

Smijt die auto buiten Kevva, je gaat niet weten wat je overkomt ;D
Laatst gewijzigd door Jamesken op 25 september 2019, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 25 september 2019, 16:16

Kevva schreef: ↑25 september 2019, 16:03 Wij durven zeggen dat we extreem ecologisch leven. We hebben er ook voor gekozen om geen reizen meer te maken.
We gaan binnenkort onze auto wegdoen om daar nog enigszins onze voetafdruk in te beperken.

Vanaf dan is alles met de fiets, bus en trein.

Wij gaan ook enkele ingrepen doen in ons huis maar al die ‘milieumaatregelen’ zorgen voor extreem hoge kosten die oplopen boven de 10.000 euro terwijl we daar eigenlijk niets/noppes/nada aan winst uithalen. Buiten de winst op milieuvlak dan, maar daar koop ik geen brood mee.

Wij zijn milieubewust! Maar wat baat het als ze aan de andere kant hun uitstoot niet beperken?
Waarom bespaar ik bij wijze van spreken op een simpele deo als mijn buur stookt met het raam open?

Maar let op: sommige leden van de familie verwijten ons van ‘klimaatontkenners’ te zijn omdat wij geen ‘groen’ hebben gestemd.
Nee, dat klopt. De standpunten van groen liggen mijlenver van mijn idealen. Ik ben rechtser dan groen of SP.a en mijn voorkeur gaat uit naar economie!
Respect Kevva, echt waar.
Standpunten van groen liggen ook mijlenver van mijn manier van denken. Ik ben noch links, noch rechts. Ik gebruik mijn gezond verstand maar blijkbaar is dat van de politiek al heel lang zoek.
Veel denken dat ze begaan zijn met het milieu omdat ze voor groen stemmen maar ondertussen wel blikjes uit het raam van de auto gooien.

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 25 september 2019, 16:44

Kevva schreef: ↑25 september 2019, 16:03
Het klimaatprobleem is eigenlijk een overkoepelend probleem, die zowel door links als rechts ernstig moet genomen worden. De oplossingen zullen uiteraard verschillen, maar dat is geen probleem. Er zijn meerdere oplossingen. Oplossingen die ongetwijfeld pijn zullen doen , maar hoe langer we het uitstellen, hoe meer pijn ze zullen doen als ze later genomen moeten worden.

Uiteraard is het ook een wereldprobleem. Maar ook daar zijn oplossingen voor.
Men beslist nu soms om geen handel te drijven met bepaalde verwerpelijke regimes (al is dat relatief, want deals met Saoudie Arabië zijn geen enkel probleem).
Men kan in toekomst beslissen geen handel meer te drijven met landen die geen ernstige maatregelen nemen voor het klimaat. (maar net als met bv Saoedie Arabia nu, zal men wel weer bepaalde landen door de vingers zien omdat er winsten mee te halen vallen).

Maar de oplossingen zijn er, nu ze alleen maar uitvoeren.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

5962 berichten
  • Pagina 132 van 398
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 130
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • …
  • 398
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy