Nieuwjaarsbrief Deutsche Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Nieuwjaarsbrief Deutsche Bank
UIT PRINCIPE zorgen dat je het meeste rente krijgt.
TOT 1/4 krijgt nog altijd de beloofde hoge tarief (4.25). Als je vertrekt snijdt je alleen in eigen vinger.
Zien op 1/4 waar een beter tarief te verkrijgen is maar denkt eraan dat je de GETROUWHEIDSPREMIE (whats in a name) verliest.
Dus ben je waarschijnlijk beter af om toch je termijn van 12 maanden uit doen en na ontvangst van de afrekening onderhandelen met DB over een compensatie voor het verlies. Indien je geld er nog altijd bij hun is omdat hun voorwaarden gelijk TOCH bij de beste zijn (wat WAARSCHIJNLIJK is in een beschermde markt) geeft DAT meer kracht aan je argumenten.
Verder zou ik zeggen don't shoot the pianist maar wel DE BOOSDOENER (DIDIER).
Stel je ook de vraag WIE HEEFT ER BAAT BIJ DIE TOESTANDEN.
TOT 1/4 krijgt nog altijd de beloofde hoge tarief (4.25). Als je vertrekt snijdt je alleen in eigen vinger.
Zien op 1/4 waar een beter tarief te verkrijgen is maar denkt eraan dat je de GETROUWHEIDSPREMIE (whats in a name) verliest.
Dus ben je waarschijnlijk beter af om toch je termijn van 12 maanden uit doen en na ontvangst van de afrekening onderhandelen met DB over een compensatie voor het verlies. Indien je geld er nog altijd bij hun is omdat hun voorwaarden gelijk TOCH bij de beste zijn (wat WAARSCHIJNLIJK is in een beschermde markt) geeft DAT meer kracht aan je argumenten.

"onderhandelen"..pfff... neen zulle: over iets dat aan gewaarborgde voorwaarden aangekondigd & verkocht geweest is, en waar je te goeder trouw hebt op ingetekend hoeft bij voorbaat absoluut niet over onderhandeld te worden, ook niet wanneer de wet verandert: een compensatie of een gelijkrenderende rekening (vb termijnrekening voor de resterende maanden aan dezelfde netto rente) is een de oplossingen.ted schreef: UIT PRINCIPE zorgen dat je het meeste rente krijgt.
en als er onverhoopt toch 'onderhandelingen' noodzakelijk zouden zijn, dan doe je dat best vooraf, niet nadien als het kalf al verdronken is, vandaar dat het best is dat je aangetekend hierop ingaat om uw grieven te kennen te geven.
zie:
https://www.spaargids.be/sparen/index.p ... l#msg40322
Laatst gewijzigd door yezzer op 14 februari 2009, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb gisteren ook een 'standard' antwoord gekregen van hun 'klantendienst' met nog eens een herhaling van hetgeen we allen reeds weten.
Het ziet er niet naaruit dat er een 'overgangsmaatregel' eraankomt ....
Na AUG09 maak ik mijn evaluatie (einde van mijn periode van 12 maand) ....bijna zeker dat het een BYE BYE DB wordt ...
Het ziet er niet naaruit dat er een 'overgangsmaatregel' eraankomt ....
Na AUG09 maak ik mijn evaluatie (einde van mijn periode van 12 maand) ....bijna zeker dat het een BYE BYE DB wordt ...