Herzieningskosten gesplitse leningen
TIP
Herzieningskosten gesplitse leningen
Ik heb momenteel twee leningen lopen bij mijn huidige bank. Ik wil deze herzien bij Keytrade en heb dan twee simulaties gemaakt.
Dit geeft 2 x notariskosten van 4964 en 4768 (=9732). Ik veronderstel dat dit niet de correcte kosten zijn?
Als ik de twee kredieten gewoon optel en opnieuw een simulatie maak dan kom ik uit op 6657 euro.
Weet er iemand hoe de juiste kosten te berekenen?
Dit geeft 2 x notariskosten van 4964 en 4768 (=9732). Ik veronderstel dat dit niet de correcte kosten zijn?
Als ik de twee kredieten gewoon optel en opnieuw een simulatie maak dan kom ik uit op 6657 euro.
Weet er iemand hoe de juiste kosten te berekenen?
Re: Herzieningskosten gesplitse leningen
Notaris even contacteren voor exacte kosten te weten, Keytrade maakt een gemiddelde veronderstelling.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Herzieningskosten gesplitse leningen
Twee actes gaat duurder zijn dan 1 akte. Een deel van de kosten zijn proportioneel aan de grootte van het bedrag een deel is een vaste kost.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.