Discountparking Zaventem
Re: Discountparking Zaventem
Vergeet het alternatief niet : openbaar vervoer naar Mechelen of Brussel en voor een prikje met De Lijn naar de luchthaven. Alhoewel sommige van die andere parkings goedkoper zijn dan die op Zaventem zelf vind ik ze nog altijd allemaal duur. Je hebt er ook een bus of shuttle voor nodig.
Je kan je beter laten brengen..
Je kan je beter laten brengen..
De luchthaven heeft ook een station eh
Ge moet echt geen gebruik maken van een bus om er te geraken.

de trein is wel fors duurder door die diabolo toeslag...
dus als je kan , pak de bus
dus als je kan , pak de bus

Maak de laatste jaren gebruik van : P Discount 1 [Brucargo] (Machelen)Matt01 schreef: ↑28 oktober 2019, 09:45 Welke ervaringen hebben jullie bij budgetparkings die op een boogscheut van Brussels airport gelokaliseerd zijn?
Het lijkt me echter wel de moeite gezien de prijs op Brussels airport zelf in verhouding wel tamelijk hoog ligt...
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
naast de Delhaize en veel gratis bussen van de lijn.
Indien vol nemen wij : P Discount 2 (Steenokkerzeel)
1 halte verder na het rond punt minder bussen ( doch dat gaan we dan te voet)
Steeds zeer tevreden ( parking is ook veel opgewaardeerd tegen een aantal jaren geleden )
minder dan 14 dagen gaan we met de auto ( te lang onderweg met bus en trein)
Wij hebben in september ook op P Discount 1 Brucargo gestaan omdat dat nu eenmaal goedkoper is dan de trein voor 4 personen. Bij het doorgaan was er een bus binnen 5 minuten en bij het terugkeren stond er net eentje aan de halte die die richting uit moest. Parking is afgesloten met slagboom en netjes verlicht. Wij gaan het nog zo doen 

De trein naar de luchthaven, de diabolotoeslag alleen is 10,80 euro voor 2 ticketjes.
Vandaar dat de bus goedkoper uitkomt, vooral voor wie een abonnement heeft.
Wie zoals ik familie in het Brusselse heeft en dan de metro + bus naar de luchthaven neemt EN alleen reist is dat een ideale piste.
Voor wie van W VL komt, in de Brabantse regio geen kat kent en met zijn vieren reist is het heel andere koek.
En wie enkel lichte handbagage heeft kan gewoon wandelen van Zaventem-Dorp naar de luchthaven. In 25 minuutjes sta je er. En het is nog gezond ook.
Met reiskoffers op een bus stappen, lijkt mij toch minder comfortabel dan op een trein die mij tot in de luchthaven brengt, en waarna ik alleen nog moet in de lift stappen. Dat is mij de meerkost waard.