Onlinetool met rendements- en koersratios?
TIP
Onlinetool met rendements- en koersratios?
Hallo forumleden,
Graag wil ik eens polsen welke gratis/lowcost tools jullie gebruiken voor het raadplegen van diverse rendements- en koersratios voor Europese aandelen, die bovendien betrouwbaar zijn. Ik ben me aan het verdiepen in FA van individuele aandelen, en een site waar snel een aantal ratios kunnen worden geraadpleegd lijkt me super handig. Idealiter ook met 'historische' cijfers zodat evoluties zichtbaar worden.
Ik heb gezocht op dit forum, maar vond niet meteen iets.
Alvast bedankt voor tips!
Graag wil ik eens polsen welke gratis/lowcost tools jullie gebruiken voor het raadplegen van diverse rendements- en koersratios voor Europese aandelen, die bovendien betrouwbaar zijn. Ik ben me aan het verdiepen in FA van individuele aandelen, en een site waar snel een aantal ratios kunnen worden geraadpleegd lijkt me super handig. Idealiter ook met 'historische' cijfers zodat evoluties zichtbaar worden.
Ik heb gezocht op dit forum, maar vond niet meteen iets.
Alvast bedankt voor tips!
Re: Onlinetool met rendements- en koersratios?
Bij mijn weten zijn er geen gratis tools die betrouwbare gegevens bevatten en moet je zelf aan de slag met de jaarrekeningen.
Voor Amerikaanse aandelen kan je altijd eens proberen met een gratis screener zoals finviz.com
Voor Amerikaanse aandelen kan je altijd eens proberen met een gratis screener zoals finviz.com
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.