Stockscreener gezocht
TIP
Stockscreener gezocht
Dag allen,
Mijn kennis en de tijd op de aarde zijn beperkt (toch ben ik geen alien). In plaats van naar alle aandelen apart te gaan kijken zou ik ze graag eerst willen screenen naar bepaalde zelf gekozen voorwaarden.
Ik zou graag de principes van CANSLIM willen uitproberen. De cijfermatige daarvan vindt men onderaan (hier extra vraag over hoe men de link van een afbeelding moet plakken zodat de grootte afbeelding verkleint).
Kent iemand misschien een programma (liefst gratis maar tegen een eerlijke betaling mag ook vermits kwaliteitsvol) of een makelaarplatform die aandelen zou doen sorteren volgens de gewenste voorwaarden?
Op een andere website had ik AAII Stock Investor Pro, Portfolio123 en Stock Rover gevonden. Iemand ervaring mee?
Alvast bedankt en een fijne avond nog,
neo

Mijn kennis en de tijd op de aarde zijn beperkt (toch ben ik geen alien). In plaats van naar alle aandelen apart te gaan kijken zou ik ze graag eerst willen screenen naar bepaalde zelf gekozen voorwaarden.
Ik zou graag de principes van CANSLIM willen uitproberen. De cijfermatige daarvan vindt men onderaan (hier extra vraag over hoe men de link van een afbeelding moet plakken zodat de grootte afbeelding verkleint).
Kent iemand misschien een programma (liefst gratis maar tegen een eerlijke betaling mag ook vermits kwaliteitsvol) of een makelaarplatform die aandelen zou doen sorteren volgens de gewenste voorwaarden?
Op een andere website had ik AAII Stock Investor Pro, Portfolio123 en Stock Rover gevonden. Iemand ervaring mee?
Alvast bedankt en een fijne avond nog,
neo

Re: Stockscreener gezocht
Finviz misschien? Ben niet zeker of dat is wat je zoekt?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als iemand (gratis) screeners kent die ook op ROCE (Return on capital employed) kunnen filteren, gelieve te laten weten.
Quality growth investor
Hier heb je een lijstje met de filters die OP vroeg voor zover mogelijk om op te filteren.
En de 48 resultaten op marketcap gesorteerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash