AXA Crest Classic
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Re: AXA Crest Classic
het beursklimaat is zodanig dat je zou kunnen veronderstellen dat 2009 niet beter zal worden dan 2008.
Blijven twijfelen is ook géén optie.
Het hangt er uiteraard van af wanneer je ingestapt bent en aan welke rentevoet. Recente rekeningen 2007 en 2008 geopend zullen volgens kenners beter omgezet worden naar een klassiek spaarboekje of andere belegging.
Het hangt er uiteraard van af wanneer je ingestapt bent en aan welke rentevoet. Recente rekeningen 2007 en 2008 geopend zullen volgens kenners beter omgezet worden naar een klassiek spaarboekje of andere belegging.
Danku..; ik ben in juli 2006 in Crest 40 ingestapt, dus nu in juli wordt dit 3 jaar.... Het gaat over geen klein bedrag.... Ik heb dan al wel in het begin van het jaar een bedrag opgenomen en 15% voorheffing betaald op een gedeelte van de intresten die ik gekregen heb... maar nu ...zoals u weet moeten wij 5% extra betalen, dus eer dat ge dat eruit hebt, ja een termijnrekening op 2 jaar ....en dan nog.. is niet makkelijk...centenkliever schreef: het beursklimaat is zodanig dat je zou kunnen veronderstellen dat 2009 niet beter zal worden dan 2008.
Ik ga eens bij axa vragen hoeveel ik zou moeten betalen om er uit te stappen.....!!!!
Ik ga eens bij axa vragen hoeveel ik zou moeten betalen om er uit te stappen.....!!!!
Heb dus met axa gebeld, het is best van erin te blijven!!!!Momenteel die 5% moet men nog steeds betalen...; axa heeft inmiddels deze fondsen zodanig veranderd dat er zelfs bijna geen aandelen niet meer inzitten!!!
Dus afwachten en geduld hebben is de boodschap!!!!
Heb dus met axa gebeld, het is best van erin te blijven!!!!Momenteel die 5% moet men nog steeds betalen...; axa heeft inmiddels deze fondsen zodanig veranderd dat er zelfs bijna geen aandelen niet meer inzitten!!!
Dus afwachten en geduld hebben is de boodschap!!!!