Kan je bij een derde partij valuta wisselen en daarna doorstorten naar je broker?
TIP
Kan je bij een derde partij valuta wisselen en daarna doorstorten naar je broker?
0,50% wisselkoersmarge is redelijk veel imo
Moet je effectief bij je broker omwisselen of kan je bvb dollars storten naar je effectenrekening die ergens anders gewisseld zijn?
Waar wisselen jullie valuta ANNO 2019?
Thx
Moet je effectief bij je broker omwisselen of kan je bvb dollars storten naar je effectenrekening die ergens anders gewisseld zijn?
Waar wisselen jullie valuta ANNO 2019?
Thx
Re: Kan je bij een derde partij valuta wisselen en daarna doorstorten naar je broker?
Goffin Change (vroeger wel Baslé genoemd )
Falconplein 1
2000 Antwerpen
T: 03 233 01 06
W: www.goffin.be
Falconplein 1
2000 Antwerpen
T: 03 233 01 06
W: www.goffin.be
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
neo
Re: Kan je bij een derde partij valuta wisselen en daarna doorstorten naar je broker?
Een van de beste manieren om valuta te wisselen is een gratis Revolut rekening. Maandelijks tot 6000€ tegen een gemiddelde wisselkoers (marge 0%).
Of dit gaat voor broekerrekeningen heb ik helaas geen idee.
Of dit gaat voor broekerrekeningen heb ik helaas geen idee.
Ik weet dat je bij Lynx in verschillende valuta's kan storten, voor andere brokers heb ik geen idee
Maar gezien de lage kost om valuta's te wisselen daar lijkt het me niet persee noodzakelijk
Maar gezien de lage kost om valuta's te wisselen daar lijkt het me niet persee noodzakelijk
-
rudipsycho
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb vorig jaar 40000 dollar overgeschreven van MeDirect naar Lynx. Heeft me 17 dollar gekost (1/2352).
Kosten omzetting valuta's : MeDirect 0,5%, Lynx 5 euro -- > vanaf 1000 euro goedkoper dus bij Lynx.
Voorbeeld: 20000 dollar omzetten in euro. MeDirect 100 euro, Lynx 5 euro
Kosten omzetting valuta's : MeDirect 0,5%, Lynx 5 euro -- > vanaf 1000 euro goedkoper dus bij Lynx.
Voorbeeld: 20000 dollar omzetten in euro. MeDirect 100 euro, Lynx 5 euro
@rudipsycho :
Ik ben klant bij Keytrade, maar zou een 2de account willen bij Lynx.
Wat zou het kosten als ik bvb. aandelen van bedrijf XYZ genoteerd op Nasdaq (waarde positie 50000 euro) zou transfereren van Keytrade naar Lynx. Gaat dit zonder deze te verkopen/aankopen of omzetting naar Euro ?
Wat zou het kosten als ik bvb. aandelen van bedrijf XYZ genoteerd op Nasdaq (waarde positie 50000 euro) zou transfereren van Keytrade naar Lynx. Gaat dit zonder deze te verkopen/aankopen of omzetting naar Euro ?
-
rudipsycho
- Full Member

- Contacteer:
Per lijn (aandeel of fonds) betaal je 42,35 euro voor transfer van Keytrade naar Lynx. Voor het overige zijn er m.i. geen kosten. Voorbeeld : 20 aandelen Amazon komen op je Lynx-rekening terecht voor 42,35 euro. 200 aandelen Amazon transfereren kost je hetzelfde bedrag. Hoe groter de waarde van één lijn, hoe relatief goedkoper de transfer dus. Omzetting van munten is niet nodig.PoesSnel schreef: ↑28 november 2019, 11:47 @rudipsycho :