Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Kafka bij Scarlet

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
12 berichten • Pagina 1 van 1
Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 29 november 2019, 01:01

Even in het kort schetsen:
Ik heb bij Scarlet een trio abbo (tel, internet en TV).
Ik heb 2 decoders, de kinderen zijn het huis uit dus ik wil de 2e decoder opzeggen.
Ik zoek op hun website hoe dat kan. Bij FAQ volledige uitleg maar die niet klopt.
Telefoon met klantendienst; ze gaan mij een retourformulier opsturen.
Na 10 dagen nogmaals telefoon klantendienst. Ze zien dat het 'dossier' is aangemaakt, formulier komt wel.
Intussen betaal ik wel nog eens de maandhuur voor de decoder.
Nog een telefoon en 2 mails en dit is de reactie: (Het vet is van mij als antwoord)

On Thu, 28 Nov 2019 , vraag@scarlet.be wrote:

Beste klant,
Vervelend om te horen dat je zo lang moet wachten op het retourformulier.

Vinden jullie het vervelend dat ik de vraag stel? Na onjuiste, onvolledige informatie op jullie website, na 2 telefonische contacten en 2 mails komen jullie met dit antwoord:

wij zien dat er een dossier is aangemaakt.

Ik vraag niet de aanmaak van een dossier, ik vraag gewoon een 'formulier'
Dit dossier is tot op heden nog niet behandeld geweest.

Waarom niet? Duurt dat altijd 3 weken

Wij hebben het dossier gelijk doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling zodat je probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. Je krijgt hier nog een update over.

Dat doorstuurverhaal had ik ook al 2 keer telefonisch gekregen en het 'formulier' uit mijn 'dossier' is nog steeds niet toegekomen. Ik vraag geen 'update', Ik vraag gewoon jullie 'formulier'

Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Het mag duidelijk zijn dat dit totaal onvoldoende was. Ik had trouwens ook de vraag gesteld hoe het zat met de facturatie voor mijn 2e decoder. Ik had opgezegd op 6/11/2019 en toch vragen jullie nog huurgeld voor de periode vanaf 15/11

Mocht je nog andere vragen hebben, gelieve op deze e-mail te reageren. Voor dringende vragen, gelieve ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 275 27 27 (openingsuren).

Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op

http://www.scarlet.be/help.
Met vriendelijke groeten

,
Olav

Scarlet klantendienst
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door ludo » 29 november 2019, 01:21

Zonder woorden. Op 15 seconden gevonden via google.

https://www.scarlet.be/help/faq/955/59/ ... jn-decoder
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 29 november 2019, 01:32

ludo schreef: ↑29 november 2019, 01:21 Zonder woorden. Op 15 seconden gevonden via google.
Lees mijn bericht en dan weet je dat hun info op FAQ niet klopt. het tabblad 'documenten' is bij mijn Myscarlet niet zichtbaar. Volgens de telefoonoperator wordt dit enkel zichtbaar als er een document is aangemaakt, het 'dossier' dus.
Omhoog

Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 29 november 2019, 01:45

ludo schreef: ↑29 november 2019, 01:21 Zonder woorden. Op 15 seconden gevonden via google.

https://www.scarlet.be/help/faq/955/59/ ... jn-decoder
Ik had dat zelfs op 14 seconden, maar zoals gezegd het gaat zo niet. Dit is natuurlijk alleen te bevestigen door scarlet abo's. Het TAB-blad 'documenten' bestaat enkel als je een recent document hebt.
Omhoog

Gebruikersavatar
haelewyn
VIP member
VIP member
Berichten: 5031
Lid geworden op: 13 mei 2015
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door haelewyn » 29 november 2019, 02:34

'gelijk doorgestuurd'.. Hollanders dus.
En deze is het niet vergeten om je te kl*ten.

Vervelend dat we het niet goed gedaan hebben... De laatste tijd vinden ze het al heel wat dat ze je proberen te troosten met een halve pot bs met stroop.

Scarlet is een merk waar alles prima gaat tot er iets moet veranderd worden.
Maar dat is meer en meer ook zo bij de grote merken.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door ludo » 29 november 2019, 02:38

Obby schreef: ↑29 november 2019, 01:45
ludo schreef: ↑29 november 2019, 01:21 Zonder woorden. Op 15 seconden gevonden via google.

https://www.scarlet.be/help/faq/955/59/ ... jn-decoder
Ik had dat zelfs op 14 seconden, maar zoals gezegd het gaat zo niet. Dit is natuurlijk alleen te bevestigen door scarlet abo's. Het TAB-blad 'documenten' bestaat enkel als je een recent document hebt.
hazo, vervelend natuurlijk... Hopelijk heb je de opzeg via mail gedaan, zodat de opzegdatum bewijsbaar is.
Kan je hem niet binnenbrengen in een scarlet winkel en een afleverbewijs vragen of moet je dan ook nog eens wachten op bericht waar je hem moet inleveren?? Hopelijk lukt dat goed, en rekenen ze je geen 149 euro aan als je 14 dagen overtijd bent??? zoals op hun site te lezen is.
"""" Volg nauwgezet de instructies in het document.
Je dient de decoder binnen de 14 dagen terug te sturen. Indien we de decoder niet tijdig ontvangen, zullen we 149 euro in rekening brengen. """"



https://www.scarlet.be/nl/stores/?gclid ... lsrc=aw.ds
Omhoog

Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 29 november 2019, 03:04

ludo schreef: ↑29 november 2019, 02:38
Obby schreef: ↑29 november 2019, 01:45
Ik had dat zelfs op 14 seconden, maar zoals gezegd het gaat zo niet. Dit is natuurlijk alleen te bevestigen door scarlet abo's. Het TAB-blad 'documenten' bestaat enkel als je een recent document hebt.
hazo, vervelend natuurlijk... Hopelijk heb je de opzeg via mail gedaan, zodat de opzegdatum bewijsbaar is.
Kan je hem niet binnenbrengen in een scarlet winkel en een afleverbewijs vragen of moet je dan ook nog eens wachten op bericht waar je hem moet inleveren?? Hopelijk lukt dat goed, en rekenen ze je geen 149 euro aan als je 14 dagen overtijd bent??? zoals op hun site te lezen is.
"""" Volg nauwgezet de instructies in het document.
Je dient de decoder binnen de 14 dagen terug te sturen. Indien we de decoder niet tijdig ontvangen, zullen we 149 euro in rekening brengen. """"



https://www.scarlet.be/nl/stores/?gclid ... lsrc=aw.ds
Zoals gezegd KAFKA
Omhoog

Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 6 februari 2020, 23:09

4 maanden, zolang heeft het geduurd alvorens Scarlet erin geslaagd is om mij een 'document' wat een terugstuursticker bleek te zijn op te sturen die mij toeliet om mijn 2e decoder terug te geven en de huur daarvan te beëindigen. Dit na verschillende telefoons en mails naar de klantendienst, waarbij de 'hollandse' operatoren grote woorden bleven gebruiken zoals 'ja er is een dossier, maar we gaan dit nu escaleren...enz.'
En dan krijg je bij elke telefoonoproep te horen : 'Om onze klantvriendelijkheid te bevorderen kan dit gesprek opgenomen worden' allez toch iets in die zin. Kafka dus, maar het is opgelost. Ze hebben na die 4 maanden eindelijk ook excuses aangeboden en ik heb die 4 maanden het huurgeld ook teruggekregen.
Omhoog

ludo
VIP member
VIP member
Berichten: 6026
Lid geworden op: 16 sep 2008
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door ludo » 7 februari 2020, 02:48

Misschien doen ze dit moedwillig je zolang laten wachten,in de hoop dat je die decoder alsnog gebruikt,( ze kunnen dat perfekt zien) en ze je dan huurgeld kunnen vragen.
Omhoog

Gebruikersavatar
Obby
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 378
Lid geworden op: 09 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Obby
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door Obby » 13 april 2021, 20:28

Raar maar waar ik heb ook eens een goede ervaring met Scarlet.
Ik ben al lang klant en als er geen problemen of speciale vragen zijn verloopt alles meestal OK.
Owee als er wel iets moet gebeuren, dan is het soms KAFKA.
Maar als het goed is mag het ook gezegd.
Vorige week gaf mijn v4 decoder de geest (bleef steeds hangen na reset op checking hdd), helpdesk gebeld, zeer vlug contact, andermaal hollandse dame, zinvolle testen doorlopen en het werkte niet, afspraak dat ze binnen de 2 werkdagen een nieuwe decoder gingen opsturen (V5) en dat is ook effectief gebeurd. En alles werkt weer prima. Zo simpel kan het zijn.
Omhoog

voodoo
VIP member
VIP member
Berichten: 1870
Lid geworden op: 06 feb 2015
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door voodoo » 13 april 2021, 21:34

Ik ben ook zeer tevreden van scarlet.be. ouders ook overgeschakeld vorig jaar en ze zijn ook heel content. Maar iemand die malcontent is zal je natuurlijk meer en en feller en ja vaker horen.
Omhoog

HvK
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2021
Contacteer:
Contacteer HvK
Verstuur privébericht

Re: Kafka bij Scarlet

  • Citeer

Bericht door HvK » 26 mei 2021, 12:36

Wij hebben niets dan slechte ervaringen met scarlet.
Ik kan deze operator alleen maar afraden. Mijn moeder wou om kosten te drukken overstappen naar scarlet trio en mobile red (voorheen had ze enkel internet poco bij scarlet) zodat ze voor tv, telefoon, gsm en internet bij hetzelfde zou zitten.

Aan telefoon - zeer vriendelijk - alles ging snel in orde komen, haar gsm en telefoon gingen blijven werken etc...

Wel, we zijn nu eind mei en volgende zaken zijn gebeurd:
- haar vaste telefoonnummer dat beloofd was behouden te blijven, is nog steeds niet werkzaam (dit lukt scarlet niet). Ze heeft sedert midden april dan een nieuw scarlet nummer gekregen
- haar GSM heeft 2 maanden niet gewerkt. Dan 1 maand gewerkt en toen kreeg ze geen SMS'n meer toe. Eerst heeft scarlet haar wijsgemaakt dat het aan haar toestel lag maar dit was niet zo. Opnieuw 15 dagen zonder GSM gezeten...
- haar TV is pas na 2 maand in orde gekomen.
Kortom, je moet bijna 2 wekelijks met de klantendienst bellen. en alles neemt tijd in beslag. dit is het vaste antwoord. Dit kan tot 2 werkdagen duren, als het dan niet lukt, neem nogmaals contact op....

En dan hebben we ook nog problemen gehad met betalingen. Ze kreeg een factuur zonder gestructureerde mededeling. weeral gebeld naar klantendienst, dan moest er betaald worden met klantennummer. dit hebben ze blijkbaar teruggestort (omdat er geen gestructureerde mededeling op stond) en dan hebben ze telefoon en tv afgesloten omdat er niet betaald was. Pas de dag na afsluiting is het factuur, ditmaal mét gestructureerde mededeling toegekomen. Maar intussen kan je klantendienst niet bereiken wegens geen vaste telefoon en gsm meer....

Als je bereikbaar moet zijn, stap dan aub nooit over naar scarlet. Dit zal u veel miserie besparen.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

12 berichten • Pagina 1 van 1

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy