nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Indien de media eens een informatiestop van bvb een maand of meer zou inlassen over dit politiek gezever (wat waarschijnlijk niet haalbaar is, ook voor de mediacijfers), dan denk ik dat sommige politici efkes zouden nadenken over hun positie als ze uit de actualiteit worden verbannen.
Dus haar eigen partij opofferen, louter voor het eigen belang.inquirer schreef: ↑6 december 2019, 13:39 ... zo bleef Rutten zelf uit de publieke spotlights tot ze als formateur benoemd kon worden door de Koning en alzo elke publieke verdachtmaking om door de knieën te zijn gegaan voor Magnette's Maxistische agenda puur voor de eigen carrière van zich kon afschudden.
Wel wel ... Verraad van het zuiverste kaliber.
Als ze daar nog een beetje zelfrespect hebben, dan sturen ze dat kieken getooid met pek en veren toch sofort weg
Jongens toch, hebben ze niet al lang genoeg vakantie gehad?
Stoppen met betalen, en dwangsommen doen afdwingen voor elke dag er geen regering is. Tzal rap gedaan zijn met al hun show.
Stoppen met betalen, en dwangsommen doen afdwingen voor elke dag er geen regering is. Tzal rap gedaan zijn met al hun show.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Maandag begint onze Grote Leider aan zijn gesprekken. Zatte Ludo zorgt voor de drank.
Het worden nieuwe verkiezingen, er is geen alternatief. De PS zal nooit voldoende volk rond de tafel krijgen om massaal nieuwe belastingen op te leggen, en zonder de PS kan je naar verluidt geen regering vormen. Dus moet men maar hopen dat nieuwe verkiezingen "de kaarten anders leggen". Indien ze dat niet doen (de nieuwe verkiezingen dus), wordt het ECHT spannend.
Edit: ik lees net dat BDW vanavond een gesprek heeft met PM. Maar het zal niets aan de situatie veranderen.
Edit: ik lees net dat BDW vanavond een gesprek heeft met PM. Maar het zal niets aan de situatie veranderen.
Mijn prognose is dat bij nieuwe verkiezingen het Vlaams Belang nog meer zal winnen en alle andere partijen verliezen. Maar aangezien het Vlaams Belang niet voor regeringsdeelname in aanmerking komt zal er een totale blokkade zijn.
Hoe lang gaan die Vlaamse partijen hun nog laten gijzelen door Wallonië? Wij betalen en zij opdoen. Als ze België zo graag zien waarom dan geen staatsstructuur zoals Duitsland? Deelstaten met grote autonomie die slechts enkele zaken federaal beheren zoals bvb defensie. Ieder regelt hoe hij aan geld komt en hoe ze het spenderen.Het is hier al aangehaald. Dit artificieel land werkt niet. Het zou ook nooit gewerkt hebben ergens anders in Europa. Een geluk dat de Vlaming zo verdraagzaam is hoewel hij constant als racist wordt uitgemaakt.
Zonder een grondige staatshervorming blijven we deze discussies hebben. Wat ook kan is geheel terug federaal maar persoonlijk pas ik daar voor. Dan blijft de vlaming nog een waalse melkkoe.
Zonder een grondige staatshervorming blijven we deze discussies hebben. Wat ook kan is geheel terug federaal maar persoonlijk pas ik daar voor. Dan blijft de vlaming nog een waalse melkkoe.
In HLN, lezersreactie: 'Hebben we nog een federale regering nodig ?'.
We maken immers deel uit van een groter geheel, de EU. Sommige landen hebben inderdaad < 10 mio inwoners, maar dat speelt geen rol, want we volgen min of meer dezelfde regels.
Voorwaarde is dat vooraf de verdeling van onze monsterachtige staatsschuld afgesproken wordt. Denk dat het daar zal op uitdraaien en dat de nachtmerrie 'Belgie' genaamd weldra tot het verleden zal behoren.
En vervolgens dopt ieder zijn eigen boontjes. Brussel speelt geen rol: we kunnen het aan Marokko of Congo schenken. Zal weinig verschil uitmaken.
t.a.v. Carpe Noctem: in een andere reactie veegt men de vloer aan met 'wij wouden'. Volgens de lezer enkel goed voor de houtrubriek. Enig googelen bracht me echter op 'wij wouden of wij wilden' beide goed. De wilden van de wouden ? De Wildewoudstraat in Brussel ?
Stout, racistisch grapje: een Oosterbuur antwoordt op de vraag 'Bent u een Duitser ?' met 'Ja ik ben een van de Hunnen'.
We maken immers deel uit van een groter geheel, de EU. Sommige landen hebben inderdaad < 10 mio inwoners, maar dat speelt geen rol, want we volgen min of meer dezelfde regels.
Voorwaarde is dat vooraf de verdeling van onze monsterachtige staatsschuld afgesproken wordt. Denk dat het daar zal op uitdraaien en dat de nachtmerrie 'Belgie' genaamd weldra tot het verleden zal behoren.
En vervolgens dopt ieder zijn eigen boontjes. Brussel speelt geen rol: we kunnen het aan Marokko of Congo schenken. Zal weinig verschil uitmaken.
t.a.v. Carpe Noctem: in een andere reactie veegt men de vloer aan met 'wij wouden'. Volgens de lezer enkel goed voor de houtrubriek. Enig googelen bracht me echter op 'wij wouden of wij wilden' beide goed. De wilden van de wouden ? De Wildewoudstraat in Brussel ?
Stout, racistisch grapje: een Oosterbuur antwoordt op de vraag 'Bent u een Duitser ?' met 'Ja ik ben een van de Hunnen'.
Volgens de poll van Paul: + 9 % (34 % naar 43 %)
Poll lijkt toch betrouwbaar, want verschuiving binnen dezelfde groep Spaargidsers.
Poll zat er de laatste keer ook goed op, met vanzelfsprekend overdrijving van VL stemmen t.g.v. bovenintelligent Spaargidspubliek.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 8 december 2019, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Vervang verdraagzaam maar door TAM, dat is juister. Verdraagzaam is zowat het laatste wat men van een Vlaming kan beweren.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
TAM, PLAT, KRUIPERIG ...
Vooral de W-Vl lijken hier aan te lijden, bij ons in Brabant minder. Het gevolg van onze verschillende feodale geschiedenis ? Vgl Japan met zijn Samoerai.
Vooral de W-Vl lijken hier aan te lijden, bij ons in Brabant minder. Het gevolg van onze verschillende feodale geschiedenis ? Vgl Japan met zijn Samoerai.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Hela hela, waar blijft mijn finder's fee?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Stuur me je rekeningnummer maar door. Ik wil gerust dik betalen voor het opdiepen van informatie uit die goudmijn van een vergeetachtig brein waar ik mee gezegend ben.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Dat ze er zich maar niet aan verbrandt ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- WildeHilde
- Newbie

- Contacteer:
quote : gratis ?
A government that robs Peter to pay Geebee,Lucske,halewijn ... can always depend on the support of them.
A government that robs Peter to pay Geebee,Lucske,halewijn ... can always depend on the support of them.