DEXIA automaat weigert BKCPbankkaart
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
kleinetuinkabouter
DEXIA automaat weigert BKCPbankkaart
Ik probeerde zojuist in het plaatselijk Dexia kantoor, geld af te halen aan hun automaat.
Er kwam als boodschap, dat "deze kaart niet langer(voorlopig) meer aanvaard wordt!!??(Toen ik een bankbediende hierover uitleg vroeg zei ze dat ik contact moest opnemen met mijn bank.) Mijn rekening stond nog meer dan positief!
Kan dit zomaar?
Men moet toch overal geld uit de betaalautomaten kunnen halen??

Er kwam als boodschap, dat "deze kaart niet langer(voorlopig) meer aanvaard wordt!!??(Toen ik een bankbediende hierover uitleg vroeg zei ze dat ik contact moest opnemen met mijn bank.) Mijn rekening stond nog meer dan positief!
Kan dit zomaar?
Men moet toch overal geld uit de betaalautomaten kunnen halen??
Laatst gewijzigd door kleinetuinkabouter op 4 maart 2009, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: DEXIA automaat weigert BKCPbankkaart
Heb je gekeken naar de vervaldatum van je kaart ?
Pecunia non olet
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als die bank niet tijdig betaalt aan Dexia, voor het gebruik van hun automaten, dan lijkt me het niet meer dan logisch dat het niet werkt?
Ik gis ook maar naar de reden maar je kan het Dexia niet kwalijk nemen, zolang hun eigen klanten geld kunnen afhalen.
Ik gis ook maar naar de reden maar je kan het Dexia niet kwalijk nemen, zolang hun eigen klanten geld kunnen afhalen.
Heb je al uitleg gevraagd aan BKCP? 
Kan via e-mail.
Blokkeert de kaart bij andere banken?
Kan via e-mail.
Blokkeert de kaart bij andere banken?
Het was oorspronkelijk gepost bij "Vraag het aan BKCP"...ted schreef: Heb je al uitleg gevraagd aan BKCP?![]()
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!