Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Argenta
Als ge dan toch stoeft met gratis rekeningen dan getuigt het van een enorme dwaasheid om dit dan toch aan te rekenen. Welke marketingdirecteur zou dit aanpraten?
En dan door het slijk te worden getrokken op spaargids....heel mooie reclame zou ik zeggen.
En dan door het slijk te worden getrokken op spaargids....heel mooie reclame zou ik zeggen.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
De groene rekening is niet hun gratis rekening. Het zou best kunnen dat het daar ook niet aangerekend wordt, maar gewoon vermeld. Dat kan nogal verwarrend zijn (zie hieronder).J Lawieck schreef: ↑9 januari 2019, 10:44Of het altijd bij ing aangerekend werd, weet ik niet, maar vorig jaar en dit jaar in elk geval wel (groene ing-rekening = zichtrekening).
Nu, wat rekent ing niet aan? Ze rekenen ook bewaarkosten aan voor eigen producten ... En da's een pak meer dan die 0,15 euro ...
Bij de WEL gratis rekening, de Oranje rekening wordt de 15 cent vermeld op het uittreksel maar niet aan de klant aangerekend.
Voila jongens : ZO ziet een gratis rekening er echt uit.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
So what argenta is ind een gratis bank
Ma zijn nu eens eerlijk bij andere banken kan eên reking bij hun oplopen tot 50 euro
Wij betalen bij Argenta 15 cent da is pinuts
In vergelijking dan die 50 euro
Ma zijn nu eens eerlijk bij andere banken kan eên reking bij hun oplopen tot 50 euro
Wij betalen bij Argenta 15 cent da is pinuts
In vergelijking dan die 50 euro
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Argenta volhardt in de boosheid. Ook dit jaar weer €0.15 "taks, porto, interest" 
Bij geen enkele andere bank ( en ik heb er nogal wat
) iets van gemerkt ...

Bij geen enkele andere bank ( en ik heb er nogal wat

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Jr. Member
daarom ben ik al lang weg bij ergenta, ik kan er nog veel meer stommiteiten over vertellen, ivm leningen.
Het zit zo : eens je 'vaste' klant bent bij hen, (leningen, spaarboekjes, domicilieringen) zien ze niet meer zo nauw. Vaste opdrachten te laat uitvoeren enz, zodat je boets krijgt enz
Het zit zo : eens je 'vaste' klant bent bij hen, (leningen, spaarboekjes, domicilieringen) zien ze niet meer zo nauw. Vaste opdrachten te laat uitvoeren enz, zodat je boets krijgt enz
Liever 0.15 euro per jaar per zichtrekening betalen, dan maandelijks 4-5 of meer euro'sCarpeNoctem schreef: ↑1 januari 2020, 11:16 Argenta volhardt in de boosheid. Ook dit jaar weer €0.15 "taks, porto, interest"![]()

-
- Jr. Member
het gaat over het principe annetje
een bedarg van 0.15 aanrekenen , dat wekt geen sympathie op, is contraproductief, en tenslotte verdient de bank daar haast niets aan.
begrijp je?
een bedarg van 0.15 aanrekenen , dat wekt geen sympathie op, is contraproductief, en tenslotte verdient de bank daar haast niets aan.
begrijp je?
Ik moet niets begrijpen... Voor mij is het veel belangrijker dat op die 15 cent na alles nog gratis kan bij Argenta.
Maar niet foutloos kunnen of willen schrijven
Maar niet foutloos kunnen of willen schrijven
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb zelfs 0,19 EUR. Ben ik diep in het rood geweest... 
Argenta of eender welke bank verdient aan die 0,15 euro niets: wordt rechtstreeks doorgestort naar de Belgische staat.YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 11:57 het gaat over het principe annetje
begrijp je?
Niet zeveren: een vaste opdracht is bij mij op meer dan 30 jaar nog nooit te laat uitgevoerd, bij geen enkele bank.YelitBiros schreef: ↑1 januari 2020, 11:30 daarom ben ik al lang weg bij ergenta, ik kan er nog veel meer stommiteiten over vertellen, ivm leningen.
Het jaarlijkse gezever over de 0.15€ bij Argenta begint weer. We hebben gisteren en de dagen ervoor weer voor 100'en euro's "geconsumeerd" waar een gemiddeld varken jaloers op zou worden.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Je bent dan wel snel tevreden. Ik heb geen enkele zichtrekening die kosten aanrekent, zelfs integendeel. Keytrade betaalt mij elke maand.annetje schreef: ↑1 januari 2020, 11:54Liever 0.15 euro per jaar per zichtrekening betalen, dan maandelijks 4-5 of meer euro'sCarpeNoctem schreef: ↑1 januari 2020, 11:16 Argenta volhardt in de boosheid. Ook dit jaar weer €0.15 "taks, porto, interest"![]()
.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
En Hello Bank geeft mij maandelijks 5 euro korting op mijn telefoonrekening...
Het kan zowaar..
Maar bankieren doe je met buikgevoel.
Ik vind het belangrijker samen te werken met een bank waar ik vertrouwen in kan hebben en die doet wat er moet gedaan worden wanneer het nodig is.
Ik begin stilaan af te stappen van het idee dat het niets mag kosten.
Het kan zowaar..
Maar bankieren doe je met buikgevoel.
Ik vind het belangrijker samen te werken met een bank waar ik vertrouwen in kan hebben en die doet wat er moet gedaan worden wanneer het nodig is.
Ik begin stilaan af te stappen van het idee dat het niets mag kosten.