euthanasieproces
Re: euthanasieproces
Van horen zeggen dat het fameuze virus binnenkort in Thailand, al de trollen uitroeien
Neen hoor, hij zit hier altijd met meerdere profielen. Ze worden na enige tijd verwijderd, maar tegen dan heeft hij alweer nieuwe aangemaakt.
Ik zie het al zo voor mij:Marcoborro schreef: ↑31 januari 2020, 12:44 Tja, nu kan men wel verwachte dat iedereen die met zelfmoordplannen rondloopt, dat niet meer zelf doet, maar gewoon eutanasie aanvraagt. En de redenen van 'psychisch lijden' kunnen tot in het belachelijke gaan : vriendje is gaan lopen, de hond is overreden, in schulden zitten, een maagzweer hebben, enzo enzo...
- Je surft naar www.ikwileuthanasie.be
- Je vult het online formulier in. Dat ziet er zo uit:
Naam: ___________
Geboortedatum:________
Gewenste sterfdatum: _________
Reden tot euthanasie: (drop down box met daarin: vriendje gaan lopen, ik zit in schulden, ik heb een maagzweer,....
- Nog even het "ik ben geen robot" dingske aanvinken en alle foto's aanklikken waarop een lantaarnpaal te zien is en klaar.
Ja, daar gaan we echt naartoe hoor... Onnozelaar.
-
anonymous
In het dropdown menu moet ook nog zitten "ik ben de trollen op spaargids kotsbeu"
-
Marcoborro
- Newbie

euhtanasie zal in de toekomst alleen gemakkelijker gemaakt worden. Het komt nog zo ver dat je iemand anders euteneusie kan beslissen. Een klein voorbeeld : je buur doet wat stoms en jij kan dan beslissen dat hij eutenesie krijgt
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Ik wil dat alle trollen op spaargids euthanasie krijgen
( eens zien of het effectief ook uigevoerd wordt )
( eens zien of het effectief ook uigevoerd wordt )
-
Marcoborro
- Newbie

@paul hebt je het proces gevolgt? het is niet zo makelijk om eutenosie te krijgen, je riskeert zelfs een asizenproces. Dat zou je zelf toch niet willen éé?
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
en door de Jef worden verdedigd, wie wil er nu niet door de Jef worden verdedigd ? die wint toch elk proces
-
Marcoborro
- Newbie

Die is niet goedkoop éé, ik hoorde al prices tot 10duizend per maand
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
Een vrijspraak bekomen voor een moord op een trol, dat is voor hem een fluitje van een cent
-
Marcoborro
- Newbie

@paul besef je wel wat het is om gedurende tien jaar beschuldigt te worden van moord?? Die docteurs hebben dat moeten doorstaan, besef je in welke gemoetstoesatnd ze zich bevonden paul?
IWDA IWRD TGET TRET VUSA
-
anonymous
Het is toch overduidelijk dat onze nieuwe huistrol Google Translate gebruikt. Zelfs Ludo
schrijft minder fouten 
Google Translate uit den Aldi dan