Nibc direct flex rentevoet wijziging
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Nibc direct flex rentevoet wijziging
Vanaf morgen, woensdag 12 februari 2020, zal de rentevoet op de NIBC Direct Flex rekening wijzigen naar 0,50% brutorente (0,35% nettorente) op jaarbasis.
De tarieven van onze andere spaarproducten, waaronder de NIBC Direct Spaarrekening en de NIBC Direct Getrouwheidsrekening, blijven ongewijzigd.
U kan alle geldende rentes en relevante informatie steeds vinden op onze website (www.nibcdirect.be) onder ‘Documenten en Formulieren’.
Heeft u vragen over deze communicatie? Laat het zeker weten op info@nibcdirect.be of bel ons op het gratis nummer 0800 63 500.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct
De tarieven van onze andere spaarproducten, waaronder de NIBC Direct Spaarrekening en de NIBC Direct Getrouwheidsrekening, blijven ongewijzigd.
U kan alle geldende rentes en relevante informatie steeds vinden op onze website (www.nibcdirect.be) onder ‘Documenten en Formulieren’.
Heeft u vragen over deze communicatie? Laat het zeker weten op info@nibcdirect.be of bel ons op het gratis nummer 0800 63 500.
Met vriendelijke groet,
NIBC Direct
-
anonymous
Re: Nibc direct flex rentevoet wijziging
Alle spaarrekeningen bewegen stilaan richting het wettelijke minimum.
Echter is 0.35% op dagbasis verrekend nog steeds de beste op dit moment (uitgezonderd izola, maar...).
Echter is 0.35% op dagbasis verrekend nog steeds de beste op dit moment (uitgezonderd izola, maar...).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik heb het eigenlijk altijd raar gevonden dat je op de flex (0,42) meer interest kreeg dan op de getrouw (0,40). Nu lijkt het logischer. Niet dat ik het niet goed vond zoals het was 
Het is een marktconforme rentevoet.
Als je wegkomt met deze, waarom zou je dan meer geven als bank.
We zien wel. Ik ga geen klant blijven bij Santander of NIBC als de intrest op een spaarrekening in de buurt van het wettelijke minimum komt.
Als je wegkomt met deze, waarom zou je dan meer geven als bank.
We zien wel. Ik ga geen klant blijven bij Santander of NIBC als de intrest op een spaarrekening in de buurt van het wettelijke minimum komt.
Wat ik er intussen op de flex gespaard had, zal ik dan meteen overzetten naar een termijnrekening bij Medirect. 't zijn geen vetpotten, maar 1,05% netto is 3x meer dan 0,35% netto
.
Wie het kleine niet eert ...
Wie het kleine niet eert ...
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
Je moet ook nog een potje hebben dat je altijd kunt gebruiken he.
Ik heb lang izola als alternatief gezien maar helaas is dat geen optie meer. Je moet namelijk izola interesten aangeven in je personenbelasting. Geen probleem maar bij aanvraag subsidies tellen die bedragen plots mee als inkomsten terwijl dat bij gewone spaarrekening interesten door de mazen van het net glipt.
Ik heb lang izola als alternatief gezien maar helaas is dat geen optie meer. Je moet namelijk izola interesten aangeven in je personenbelasting. Geen probleem maar bij aanvraag subsidies tellen die bedragen plots mee als inkomsten terwijl dat bij gewone spaarrekening interesten door de mazen van het net glipt.
Het is rompslomp bij Izola. Met het beetje minder stel ik me bij NIBC nog tevreden omdat het geld ook meteen beschikbaar is. Maar het is waar. Als die kleine internetbanken ook naar de minimumrente gaan zie ik dat alleen maar als positief nieuws voor de grootbanken.