DB Saving Plan
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
DB Saving Plan
Beste allemaal,
Ik kreeg onlangs een mail van DB dat iedereen die geen 10.000,00 € op zijn rekening had staan, voortaan 12,00 € per trimester als vergoeding aan de bank moest betalen. Hieruit besluit ik het volgende:
DB is alleen geïnteresseerd in mensen die willen beleggen: dat brengt voor hen geld op, zonder veel moeite of risico voor de bank. Rekening houdend met de huidige intresten zijn deze kosten dan ook vele malen hoger dan de intresten op de rekening (men mag hier slechts 500,00 € / maand op deze rekening storten) vandaag.
Mijn advies: haal de rekening leeg en ga bij de concurrentie op zoek naar betere intresten.
Ik kreeg onlangs een mail van DB dat iedereen die geen 10.000,00 € op zijn rekening had staan, voortaan 12,00 € per trimester als vergoeding aan de bank moest betalen. Hieruit besluit ik het volgende:
DB is alleen geïnteresseerd in mensen die willen beleggen: dat brengt voor hen geld op, zonder veel moeite of risico voor de bank. Rekening houdend met de huidige intresten zijn deze kosten dan ook vele malen hoger dan de intresten op de rekening (men mag hier slechts 500,00 € / maand op deze rekening storten) vandaag.
Mijn advies: haal de rekening leeg en ga bij de concurrentie op zoek naar betere intresten.
Re: DB Saving Plan
Dit is oud nieuws. Saving Plan heb ik vorig jaar reeds afgesloten wegens nauwelijks nog meer rente dan minimum en alle bankrelaties met DB heb ik dan ook beëindigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Amai, dat nieuws is denk ik exact een jaar oud ...
-
- Newbie
- Contacteer:
Ja, idd oud nieuws, maar ik kreeg vandaag een e-mail van DB om met hen in zee te gaan i.v.m. beleggingen e.d. en dat stuitte me toch voldoende tegen de borst om hierop op deze wijze te reageren. Deze bank is momenteel helemaal niet interessant om mee in zee te gaan. Ze zitten trouwens in niet al te beste papieren als ik de actualiteit goed gevolgd heb.
Als we "de mensen" kunnen waarschuwen voor ze o,wijze beslissingen nemen, doen we dat graag. Deze bank verdient 't.
Als we "de mensen" kunnen waarschuwen voor ze o,wijze beslissingen nemen, doen we dat graag. Deze bank verdient 't.
Amai , geen vertrouwen in de Europese motor.
Sommige oosterburen vallen al eens van de troon zeker.
bvb vw.
Sommige oosterburen vallen al eens van de troon zeker.
bvb vw.
Estate Guru believer.