Revolut: Stock Trading (Gratis)
TIP
Revolut: Stock Trading (Gratis)
Zou dit een goede manier zijn om nogmaals de beurstaks te ontwijken in Belgie? Gezien het fractionnele shares zijn zal het waarschijnlijk gaan om 'contracten' i.p.v. aandelen zelf? Een gelijkaardige service is 'M1 Finance' in de V.S..
https://blog.revolut.com/trading-revolut/
Echter heb ik wel al langer een vervelende ervaring met hun gehad. Mijn account is continu gelocked, hierbij kan je dagen kan wachten op een antwoord van customer service. Minder ideaal als je actief gaat aandelen traden.
https://blog.revolut.com/trading-revolut/
Echter heb ik wel al langer een vervelende ervaring met hun gehad. Mijn account is continu gelocked, hierbij kan je dagen kan wachten op een antwoord van customer service. Minder ideaal als je actief gaat aandelen traden.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Zelf heb ik alleen goeie ervaring met hun. Op hun faq zie ik “it is your responsibility to understand how to declare and pay any tax due”...
(Vergeet wel niet dat je een Revolutrekening altijd als buitenlandse rekening moet aangeven op je belastingsbrief)
(Vergeet wel niet dat je een Revolutrekening altijd als buitenlandse rekening moet aangeven op je belastingsbrief)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Titel van hun site: "Commission-free stock trading".
Het is niet omdat ze geen commissie aanrekenen op hun aandelentransacties dat je geen Belgische beurs taks moet betalen.
Waarschijnlijk erger. Als zij de dividendtaks en beurstaks +eventueel effectentaks niet afhouden moet je er zelf voor zorgen.
Het is niet omdat ze geen commissie aanrekenen op hun aandelentransacties dat je geen Belgische beurs taks moet betalen.
Waarschijnlijk erger. Als zij de dividendtaks en beurstaks +eventueel effectentaks niet afhouden moet je er zelf voor zorgen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Op basis van hun FAQ vermoed ik toch ook dat je wel degelijk rechtstreeks in aandelen investeert en dus beurstaks verschuldigd bent.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Heb jij toegang tot priority support? Zou wel mooi zijn om te weten of het wel degelijk aandelen zijn of een soort van contract/derivaat.
Ik heb nu al te weinig plaats op de belastingsbrief voor buitenlandse rekeningen.
Ik heb nu al te weinig plaats op de belastingsbrief voor buitenlandse rekeningen.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Nope, ik heb Revolut Free.
Re: Revolut: Stock Trading (Gratis)
Iemand Revolut stock trading al gebruikt? De rates zijn fantastisch natuurlijk, maar zelf al je belastingen berekenen lijkt me een major PIA..
