GRATIS NUMMER DB: 0800-99624
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
GRATIS NUMMER DB: 0800-99624
draai NIET het dure 078-nummer !!!!
iedereen schijnt db te bellen om info te krijgen. Of om kwaad te zijn op de man achter de db-telefoon (och arme, hij kan er niets aan doen - hij doet zijn job - opgedrongen door de "bossen"...).
draai 0800-99624
iedereen schijnt db te bellen om info te krijgen. Of om kwaad te zijn op de man achter de db-telefoon (och arme, hij kan er niets aan doen - hij doet zijn job - opgedrongen door de "bossen"...).
draai 0800-99624
Laatst gewijzigd door lev op 23 maart 2009, 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GRATIS NUMMER DB: 0800-99624
De bosswachterslev schreef: draai NIET het dure 078-nummer !!!!
iedereen schijnt db te bellen om info te krijgen. Of om kwaad te zijn tegen de man achter de db-telefoon (och arme, hij kan er niets aan doen - hij doet zijn job opgedrongen door de bossen...).
draai 0800-99624
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
LEV, als ik bel naar db vraag ik vriendelijk aan het personeel wat hun intenties zijn op 1 april, nu ik dat weet neem ik daarin zelf mijn beslissing en hoef ik hun niet al het vuil naar hun hoofd te slingeren ( het is maar personeel die moet uitvoeren wat de big-bos zegt. dus u redenering is mischien alleen op uzelf bedoeld
waarom meen je dat zomaar te concluderen, weetjes? dat vind ik niet zo leuk.
de call-mensen doen hun werk, zoals ik ook schrijf...en daarom zal ik niet kwaad zijn, logisch tóch!
de call-mensen doen hun werk, zoals ik ook schrijf...en daarom zal ik niet kwaad zijn, logisch tóch!
Laatst gewijzigd door lev op 23 maart 2009, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Dikke sorry Lev
Laatst gewijzigd door Vaganzza op 23 maart 2009, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
078 is gewoon zonaal tarief... Ik weet niet echt waar je dat "duur" haalt. Het is geen 070 of 0900 nummer.
En een mailtje werkt ook hoor via de website. Dan laat ik hen mij bellen
Voordeel is dat ze dan bellen mét een antwoord ipv mij te laten wachten (al valt dat bij DB over het algemeen heel goed mee)
En een mailtje werkt ook hoor via de website. Dan laat ik hen mij bellen
Laatst gewijzigd door Ribbies op 24 maart 2009, 07:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, merci...weetjes schreef: Dikke sorry Lev
[quote="Ribbies"]
078 is gewoon zonaal tarief... Ik weet niet echt waar je dat "duur" haalt. Het is geen 070 of 0900 nummer.
ribbes, het gaat toch niet alleen om 078...het gaat om het principe vd dure nummers....en nog eens: naar een "normaal" fix nummer bellen kost ondertussen voor velen onder ons zero cent, 24 uur op 24, afhankelijk van je telefoonprovider. waarom dan zelfs voor een goedkoop 078-nummer betalen als het helemaal te vermijden is. (wachten op het antwoord van db is een alternatief, je moet dan wel juist thuis zijn als ze bellen...).
ribbes, het gaat toch niet alleen om 078...het gaat om het principe vd dure nummers....en nog eens: naar een "normaal" fix nummer bellen kost ondertussen voor velen onder ons zero cent, 24 uur op 24, afhankelijk van je telefoonprovider. waarom dan zelfs voor een goedkoop 078-nummer betalen als het helemaal te vermijden is. (wachten op het antwoord van db is een alternatief, je moet dan wel juist thuis zijn als ze bellen...).
Laatst gewijzigd door lev op 24 maart 2009, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.