Ratings ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ratings ?
zopas hoor ik Kristof De Paepe op radio 1 vertellen dat we op www.spaargids.be de ratings vd banken kunnen zien ?
waar dan ?
gr
waar dan ?
gr
Re: Ratings ?
tab 'spaarrekeningen'
en dan op pijltje rechts langs de rekening
(denk 3e lijn)
en dan op pijltje rechts langs de rekening
(denk 3e lijn)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
bedankt tZetZefLy
dit is dan toch vrij recent toegevoegd ?
mvg,
mvg,
webmaster is sneller dan zijn schaduw :-)
(read: heb geen idee :-))
(read: heb geen idee :-))
op spaarrekeningen klikkenAspergio schreef: zopas hoor ik Kristof De Paepe op radio 1 vertellen dat we op www.spaargids.be de ratings vd banken kunnen zien ?
waar dan ?
gr
dan rechts op INFO klikken, en dan gaat er een 'uitlegvenster' open, waar je o.a.
de rating vind
Dit is inderdaad nog maar recent toegevoegd (een kleine 2 weken).Aspergio schreef: bedankt tZetZefLy
mvg,
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik zie bij Argenta BBB+, t.ov. de belgische grootbanken vind ik dit niet zo een goede rating?
Of ben ik hier mis in?
Of ben ik hier mis in?
Is het ook mogelijk om de uitleg bij de ratings te krijgen? Als ik mij niet vergis stond er enkele weken (of dagen) terug uitleg van deze ratings in HBVL.
uitleg staat ook op deze site onder de knop "nieuws"Filip3 schreef: Is het ook mogelijk om de uitleg bij de ratings te krijgen? Als ik mij niet vergis stond er enkele weken (of dagen) terug uitleg van deze ratings in HBVL.
https://www.spaargids.be/sparen/Hoe-vei ... -bank.html
-
webmaster
heb ook een item onder de FAQ toegevoegd rond kredietwaardigheidsratings
-
webmaster
ik had graag eens jullie mening gehad. Iemand mailde me het volgende.
Vinden jullie dat we in dat geval beter de rating weglaten? Of zit er toch waarde in het publiceren van een rating van een moederhuis?
ik voeg ook een poll toe
In een aantal gevallen hebben wij de rating genomen van het moederhuis aangezien de bank zelf geen rating heeft.De rating van het moederhuis zegt niets over de kredietwaardigheid van een filiaal, die een volledig aparte juridische entiteit is.
De verplichtingen van het moederhuis en de bank zijn immers niet dezelfde.
Vinden jullie dat we in dat geval beter de rating weglaten? Of zit er toch waarde in het publiceren van een rating van een moederhuis?
ik voeg ook een poll toe