Interesten Argenta ???
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Interesten Argenta ???
Was net de interesten bij Argenta aan het nakijken, vorige week nog 3% op de e-spaar en vandaag :
E-SPAAR: (1)(2)(3)
Basisrente.......................................................... 2,50 %
Getrouwheidspremie (5)..................................... 0,50 %
Aangroeipremie (6)............................................. 0,50 %
Zie zelfs op de gewone giro rek
GIRO+ REKENING: (1)(2)
Rente ............................................................... 0,10 %
E-SPAAR: (1)(2)(3)
Basisrente.......................................................... 2,50 %
Getrouwheidspremie (5)..................................... 0,50 %
Aangroeipremie (6)............................................. 0,50 %
Zie zelfs op de gewone giro rek
GIRO+ REKENING: (1)(2)
Rente ............................................................... 0,10 %
Re: Interesten Argenta ???
https://www.spaargids.be/sparen/Nieuws/3.html
de historiek bij argenta
de historiek bij argenta
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heeft argenta nu nog steeds niet zijn interesten voor 1 april bekendgemaakt? Denken jullie dat het bij deze 2,50% + 0,50% zal blijven? Want dan zou Argenta toch wel bij de betere banken zijn, nietwaar (ander topic vermeld dat de meeste banken 2% + 0,50% zullen geven)?
Het zal niet 2,5 + 0,5 blijven, want zo'n tarief is wettelijk niet toegelaten (voor zover ik het begrepen heb). De getrouwheidspremie is immers lager als 1/4 van de aangeboden basisrente.Nightwolf schreef: Heeft argenta nu nog steeds niet zijn interesten voor 1 april bekendgemaakt? Denken jullie dat het bij deze 2,50% + 0,50% zal blijven? Want dan zou Argenta toch wel bij de betere banken zijn, nietwaar (ander topic vermeld dat de meeste banken 2% + 0,50% zullen geven)?
Ik denk dat ze normaal gezien van plan waren 2 + 0,5 te geven, maar om toch niet onder te doen voor fortis etc denk ik dat ze hun basisrente op 2,25 zullen proberen zetten.
Dan blijven ze toch bij de betere. Ze willen de prijsbreker niet langer spelen, dus het zal iets meer zijn dan de ex-groot-banken maar iets minder dan de niche-banken. En met de huidige lage rente, is er weinig speling.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
cp1234 schreef: Dan blijven ze toch bij de betere. Ze willen de prijsbreker niet langer spelen, dus het zal iets meer zijn dan de ex-groot-banken maar iets minder dan de niche-banken. En met de huidige lage rente, is er weinig speling.
Ik heb juist hun overzicht gezien met de nieuwe rentes. Als je enkel daar naar kijkt, dan is Argenta op dit moment slechter dan de grootbanken.
2% +0,5% is het hoogste dat ze bieden, maar dan moet je geluk hebben juist hun 'beste' spaarrekening te hebben gekozen. Ze hebben er bv ook één van 0,15% + 0,05% !!!!!!! Argenta is blijkbaar niet meer de prijsbreker van vroeger.
frank schreef:cp1234 schreef: Dan blijven ze toch bij de betere. Ze willen de prijsbreker niet langer spelen, dus het zal iets meer zijn dan de ex-groot-banken maar iets minder dan de niche-banken. En met de huidige lage rente, is er weinig speling.
Ik heb juist hun overzicht gezien met de nieuwe rentes. Als je enkel daar naar kijkt, dan is Argenta op dit moment slechter dan de grootbanken.
2% +0,5% is het hoogste dat ze bieden, maar dan moet je geluk hebben juist hun 'beste' spaarrekening te hebben gekozen. Ze hebben er bv ook één van 0,15% + 0,05% !!!!!!! Argenta is blijkbaar niet meer de prijsbreker van vroeger.
Ze hebben de voorbije jaren dan ook massa's spaargeld binnengehaald.
Je zal maar een trouwe klant zijn als je geld op zo'n 0,15% + 0,05% rekening staat! Van diefstal gesprokenfrank schreef:cp1234 schreef: Dan blijven ze toch bij de betere. Ze willen de prijsbreker niet langer spelen, dus het zal iets meer zijn dan de ex-groot-banken maar iets minder dan de niche-banken. En met de huidige lage rente, is er weinig speling.

De spaarrekening die 0.15% + 0.05% biedt geeft recht op een gratis hospitalisatieverzekering als je er een minimumbedrag op spaart.
De rente is op de prijslijst gemeld voor de bestaande klanten. Ik denk niet dat Argenta deze rekening nog actief aanbeveelt.
De rente is op de prijslijst gemeld voor de bestaande klanten. Ik denk niet dat Argenta deze rekening nog actief aanbeveelt.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik heb mijn geld vandaag overgeschreven maar een andere bank.
Wat er ook van aan is, blijft een hele teleurstelling, die ze hopelijk gaan voelen.
Geld verdienen doe je door te werken.