Verlies van getrouwheid ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Verlies van getrouwheid ?
Ik zou mijn rekening bij BMPB willen afsluiten zonder al te veel getrouwheid te verliezen.
Kan iemand mij vertellen of mijn rekenkundige redenering juist is ?
Eenmalige storting gedaan op 06/07/07 (aangroei dus verworven op 06/01/08 maar pas uitbetaald op 01/01/09 ?)
Getrouwheid begint te lopen op 07/01/08 (getrouwheid uitbetaald op 01/01/09 omdat het meer dan 11 maanden in hetzelfde jaar bevind ?)
Ik zou dus maar een kleine 3 maanden getrouwheid verliezen ?
Is dit juist ?
Kan iemand mij vertellen of mijn rekenkundige redenering juist is ?
Eenmalige storting gedaan op 06/07/07 (aangroei dus verworven op 06/01/08 maar pas uitbetaald op 01/01/09 ?)
Getrouwheid begint te lopen op 07/01/08 (getrouwheid uitbetaald op 01/01/09 omdat het meer dan 11 maanden in hetzelfde jaar bevind ?)
Ik zou dus maar een kleine 3 maanden getrouwheid verliezen ?
Is dit juist ?
Re: Verlies van getrouwheid ?
volgens mij klopt jou redenering...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ook nog een vraag, die misschien al meermaals hier is gesteld maar zou toch graag bevestiging hebben van mijn redenering.
Stel ik heb op 30/4/2009 zo'n 10000 euro op een nieuwe spaarrekening bij bank X. Als ik op 1/5/2010 deze rekening afsluit dan krijg ik ineens mijn getrouwheidspremie voor het geld dat vanaf 30/4/2009 op mijn rekening stond uitbetaald?
Stel ik heb op 30/4/2009 zo'n 10000 euro op een nieuwe spaarrekening bij bank X. Als ik op 1/5/2010 deze rekening afsluit dan krijg ik ineens mijn getrouwheidspremie voor het geld dat vanaf 30/4/2009 op mijn rekening stond uitbetaald?
Klopt Campzie (toch indien je het geld 1 jaar onaangeroerd laat staan)
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!