Keytrade: klant worden gaat wel snel
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Keytrade: klant worden gaat wel snel
Zondagavond dokumenten voor het openen van een 'bankrelatie' op de post gedaan.
Vanmorgen ontving ik reeds Brief 1 met mijn logon.
Nu nog wachten op Brief 2 met toegangswachtwoord en bevestigingscode en op Brief 3 met de digipas.
Vanmorgen ontving ik reeds Brief 1 met mijn logon.
Nu nog wachten op Brief 2 met toegangswachtwoord en bevestigingscode en op Brief 3 met de digipas.
Re: Keytrade: klant worden gaat wel snel
beter als Credit Europe, daar wacht ik al sinds half januari op de info :s
ps al info van keytrade en HEEL tevreden
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Florijn2
Heb mijn aanvraag bij CE vrijdag 20 maart opgestuurd.tZetZefLy schreef: beter als Credit Europe, daar wacht ik al sinds half januari op de info :s
Vorige week login ontvangen, en sinds gisteren beschik ik ook over mijn PIN.
tZetZefLy schreef: beter als Credit Europe, daar wacht ik al sinds half januari op de info :s
Kan je hun best eens bellen denk ik.
-
wim.w
Hier hetzelfde : zondag gepost, vandaag eerste brief ontvangen.
Als de rest van hun diensten even efficiënt zijn, zit ik goed...
Als de rest van hun diensten even efficiënt zijn, zit ik goed...
Daarnet Brief 2 ontvangen met toegangswachtwoord en bevestigingscode.
Keytrade mag dan wel heel populair zijn op dit forum, aan zulke valse reclame ergerik me mateloos.
http://www.keytrade.be/nl/banking/savings
Altijd vergelijken met grootbanken, Rabo idem. En doen "alsof" ze meer rente geven. Maar de online rekeningen van Dexia, Fortis en ING brengen nogtans meer op dan die van Keytrade. Ik heb er geen probleem mee dat ze zich willen onderscheiden, maar dat ze dan eerlijk zijn. Wat Keytrade bij deze vergelijking doet is bedriegen want de gereglementeerde spaarrekeningen van 3 van de 4 grootbanken brengt meer op dan zij geven.
Altijd vergelijken met grootbanken, Rabo idem. En doen "alsof" ze meer rente geven. Maar de online rekeningen van Dexia, Fortis en ING brengen nogtans meer op dan die van Keytrade. Ik heb er geen probleem mee dat ze zich willen onderscheiden, maar dat ze dan eerlijk zijn. Wat Keytrade bij deze vergelijking doet is bedriegen want de gereglementeerde spaarrekeningen van 3 van de 4 grootbanken brengt meer op dan zij geven.
Dit is inderdaad anti-marketing voor hun eigen producten. Enkel Dexia geeft maar 150 € voor 10.000 € spaargeld op een klassieke spaarrekening op een jaar. Ze laten uitschijnen dat dit representatief is voor een grootbank.Campzie schreef: Keytrade mag dan wel heel populair zijn op dit forum, aan zulke valse reclame ergerik me mateloos.
De juiste vergelijking is dat Fortis, ING & Dexia € 300 geven en Keytrade slechts € 250 per 10.000 € dat 12 maanden op een internetspaarrekening blijft staan.Bij Keytrade, geniet u permanent van een hogere rentevoet dan de andere grote banken. Vergelijk en bekijk de winst die u met de AZUR spaarrekening kan maken.
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Keytrade vervangt verloren, beschadigde, gestolen,... bankkaarten en ID's tegen een fors tarief naar mijn mening. Maar nu vraag ik mij af of ze kosten aanrekenen voor je bankkaart en je ID te vervangen als de vervaldatum die erop staat is verlopen?
Ben toch tevreden over keytrade
Ik vraag me ook wel af of die kosten in de algemene voorwaarden effectief worden aangerekend. Een eind geleden in Brussel mijn portefeuille gestolen, kaart laten blokkeren (zou volgens prijslijst 8 euro kosten), maar nooit iets voor betaald. Heb wel geen nieuwe kaart meer aangevraagd (had er een bij andere bank, en wou het niet riskeren), dus mss hebben ze er gewoon nooit op gelet, dat kan ook.Campzie schreef: Keytrade vervangt verloren, beschadigde, gestolen,... bankkaarten en ID's tegen een fors tarief naar mijn mening. Maar nu vraag ik mij af of ze kosten aanrekenen voor je bankkaart en je ID te vervangen als de vervaldatum die erop staat is verlopen?
Exact één week na het openen van een rekening heb ik al het nodige ontvangen om bij Keytrade in te loggen.
Hmm, ze zijn precies eindelijk iets aan't doen aan de verwerkingssnelheid. Normaal komen alle niet-interne transacties in een queue die 1 keer per werkdag wordt verwerkt als batch, meestal vanaf 15u30 tot ... Heb al geweten dat ik de ganse avond zat te refreshen, om 19u even weg moest, en daarna bij het checken om 21u merkte dat een storting toch nog was verwerkt. Go figure...
Nu juist ingelogged en toch geconstateert dat alles van vrijdag en het weekend al is doorgevoerd, leuk leuk. Begin het wel stilaan een beetje zat te worden om mijn budget 's weekends op te volgen op de achterkant van een reçu met nen bic.
Ik ben er zo ene die van spaar- naar zicht gaat overschrijven in blokken van 50 EUR en ga tanken tot op de cent. (knijp, knijp, knijp.. crap, een cent teveel getankt!) 
Verder geen klagen over Keytrade, ben klant sinds januari '08 en ik ben zeer content met mijn gratis Dexia-vervanger (grapje kostte me daar 3 EUR per 3 maanden ofzo, desondanks het feit dat ik, welliswaar werkende, Axion-client was tot begin vorig jaar, toen men mij daar kosten begon aan te rekenen).
Betreffende de kosten bij verlies/beschadiging, ik meende hier eens te hebben opgevangen van iemand dat er geen kosten worden aangerekend als bijvoorbeeld de batterij van je digipass leeg is of je kaart het plots laat afweten zonder duidelijke reden (dus een technisch probleem, niet wanneer je ze kwijt bent of in 2 hebt gebroken). Wat men natuurlijk altijd eens kan proberen om kosten te ontwijken in dergelijk geval is gewoon je rekeningen afsluiten en meteen een nieuwe set openen, dan krijg je normaalgezien terug alles gratis opgestuurd.
Nu juist ingelogged en toch geconstateert dat alles van vrijdag en het weekend al is doorgevoerd, leuk leuk. Begin het wel stilaan een beetje zat te worden om mijn budget 's weekends op te volgen op de achterkant van een reçu met nen bic.
Verder geen klagen over Keytrade, ben klant sinds januari '08 en ik ben zeer content met mijn gratis Dexia-vervanger (grapje kostte me daar 3 EUR per 3 maanden ofzo, desondanks het feit dat ik, welliswaar werkende, Axion-client was tot begin vorig jaar, toen men mij daar kosten begon aan te rekenen).
Betreffende de kosten bij verlies/beschadiging, ik meende hier eens te hebben opgevangen van iemand dat er geen kosten worden aangerekend als bijvoorbeeld de batterij van je digipass leeg is of je kaart het plots laat afweten zonder duidelijke reden (dus een technisch probleem, niet wanneer je ze kwijt bent of in 2 hebt gebroken). Wat men natuurlijk altijd eens kan proberen om kosten te ontwijken in dergelijk geval is gewoon je rekeningen afsluiten en meteen een nieuwe set openen, dan krijg je normaalgezien terug alles gratis opgestuurd.
Als je daar tegenwoordig toevallig wat geld op een spaarrekenig hebt staan, ben je door die truk wel je getrouwheidspremie kwijt.phase schreef: Wat men natuurlijk altijd eens kan proberen om kosten te ontwijken in dergelijk geval is gewoon je rekeningen afsluiten en meteen een nieuwe set openen, dan krijg je normaalgezien terug alles gratis opgestuurd.![]()
Bij Rabobank zouden die vervangingen van digipassen altijd gratis zijn. Zouden die batterijtjes in de digipass bruikbaar zijn voor bv. in een horloge ?
DHB kwam enkele jaren geleden met een superveilige belofte tevoorschijn : elk jaar automatisch voor iedereen een gratis nieuwe digipass.
Ze hebben die belofte nooit nagekomen, ze zullen tot het besef gekomen zijn zeker wat het hun zou kosten.
Dat is natuurlijk wel een goed punt, ook voor mensen die meegedaan hebben aan de Humo-actie "15 EUR deelbewijzen van het DL Water & Climate Fund", of andere producten op hun effectenrekening hebben staan, zal dit trucje jammer genoeg niet werken.paul schreef:Als je daar tegenwoordig toevallig wat geld op een spaarrekenig hebt staan, ben je door die truk wel je getrouwheidspremie kwijt.phase schreef: Wat men natuurlijk altijd eens kan proberen om kosten te ontwijken in dergelijk geval is gewoon je rekeningen afsluiten en meteen een nieuwe set openen, dan krijg je normaalgezien terug alles gratis opgestuurd.![]()
Hmm, nog niet geprobeerd maar je kan natuurlijk altijd eens de proef op de som nemen als je rekeningen toch maar stof staan te vangen.paul schreef: Bij Rabobank zouden die vervangingen van digipassen altijd gratis zijn. Zouden die batterijtjes in de digipass bruikbaar zijn voor bv. in een horloge ?