Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Corona en de cijfers

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1304 berichten
  • Pagina 43 van 87
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • …
  • 87
  • Volgende
pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

Re: Corona en de cijfers

Bericht door pukkie007 » 20 juni 2020, 11:20

geebee schreef: ↑20 juni 2020, 11:10
Yaris schreef: ↑20 juni 2020, 11:09 42 pagina's van nietes-welles is genoeg. Ik denk dat niemand dit draadje nog echt boeiend vindt behalve haelewyn en CarpeNoctem.
En toch lees je het blijkbaar ... als zij zich daar mee "plezieren" wie houdt hen tegen ? Het is een forum toch ?
Zo is het. Je meld je aan op dit forum, kijkt even naar de recente onderwerpen en als je ' corona en de cijfers' WEER ziet staan, dan skip je dit onderwerp toch gewoon. Waarom moet er een punt gezet worden? Alles is bijlange na nog niet geteld! Laat die grafieken en cijfers maar komen. Spijtig dat ik de skills van Carpe niet bezit, er zouden hier al een pak pagina's bijgekomen zijn. ;D

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

Bericht door Yaris » 20 juni 2020, 11:32

Het openingsbericht van dit draadje geeft goed weer waar het over gaat. Twee maanden later is er nog niets veranderd.
MoreOrLess schreef: ↑17 april 2020, 22:17 Op vraag van Heer Haelewyn een apart topic over de cijfers in verband met de Corona-crisis.

Ik ben zelf gestopt in het topic over Corona met het volgen van de berichten van een paar geachte forumleden, en dit al een paar weken geleden. Als ik de teneur van de berichten toen goed kon volgen was de visie van Haelewyn dat de cijfers voor België al bij al nog meevielen, maar dat CarpeNoctem en nog anderen het daar niet mee eens waren. Zij argumenteerden dat België wereldwijd bij de slechtste van de klas hoort. Daarenboven vond Haelewyn dat de maatregelen van de overheid om de verspreiding van het virus te voorkomen niet streng genoeg waren. De anderen argumenteerden dat die strikte regels in essentie niet nodig zijn.

Het gaat ondertussen al over wellicht honderden berichten, hier kunnen deze gewaardeerde forumgangers vanaf nu hun ei kwijt. Dan is iedereen tevreden: hier kunnen de heren (en dames) hun ding doen. De anderen kunnen dan over andere aspecten van het Corona-virus en de ziekte Covid-19 nog steeds in het Corona-forum lezen en/of bijdragen.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

Bericht door haelewyn » 20 juni 2020, 11:57

CarpeNoctem schreef: ↑20 juni 2020, 09:36
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 08:52 Ik zie je niets vertellen over het hoge aantal nieuwe gevallen in Zweden.. ?
Euh, dan heb je niet goed gelezen. Zoals hierboven vermeld was België met twee doden/miljoen gestegen in twee dagen en Zweden met 1 dode/miljoen in dezelfde tijdspanne. Als je dat van Zweden al hoog vind, wat vind je dan van België dat er het dubbel heeft?
Opnieuw praat jij bewust over je klassieke geliefde statistiekje dat in jouw kraam past maar niet over de evolutie van de nieuwe besmettingen waar ik het over had.
Jij praat over het verleden. De nieuwe besmettingen van heden hebben invloed op de overlijdens in de toekomst.
Eenmaal , Andermaal...zever je weer over altijd hetzelfde cijfertje dat nogal redelijk weinig te betekenen heeft.
Zonder het zelf te beseffen blijkbaar praat je totaal niet over wat ik aanhaalde maar over iets anders.
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 08:52Om dat te weerleggen heb ik even geen tijd over en mijn zin is er al lang af.
Voor iemand met zo weinig tijd schrijf je verbazend lange epistels :P
Geen zin primeert op geen tijd. Ik heb geen zin en HET heeft geen zin. Dat den uil niet ziene wil en dat de kaars en bril niets baten voor iemand die een niet onderbouwd idee toch maar steeds kracht wil bijzetten, de ene hoofdzaak niet kan onderscheiden van de andere hoofdzaken is duidelijk voor mij. Vermoedelijk toch voor nog een paar anderen hier ook.. Ik vind dat voldoende.

Ik sluit mij aan bij de stelling dat het al lang niet boeiend meer is. Voor mij mag het zeker stoppen.

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door Fakkel » 20 juni 2020, 13:08

Even een intermezzo.
Dit artikel las ik gisteren. Daar vinden ze de Zweedse aanpak nog zo gek niet. Let wel, het artikel is inmiddels een maand oud en dus de facto hopeloos gedateerd. https://www.euractiv.com/section/corona ... long-haul/

Wat ik onlangs te horen kreeg: ´onze´ fabriek in Zweden is samen met die in Portugal en Rusland de enige die effectief gans gesloten is geweest gedurende een bepaalde tijd.
Die in Italië zelfs niet.
Dus geen lockdown in Zweden, het zal allemaal wel, maar evengoed toch een serieuze economische impact.

Over die grafiek met bevolkingsdichtheid.
Kijk, als in een dunbevolkt gebied zelfs maar 1 persoon (die misschien elders besmet is geraakt) woont die ziek is, dan kleurt die kaart donker. Da´s logisch. Ook in dunbevolkte gebieden zijn soms steden waar mensen wel op een klontje wonen.

Soit. Ik hou er mij niet meer mee bezig. Corona is voor mij nu een non-event. M´n leven gaat z´n gangetje, voor m´n stempeldagen ben ik / word ik netjes vergoed en´n energiepremie heb ik gehad. In de collect en go draagt het personeel zo´n kapje, ze doen maar. Ik niet. De 1e en enige keer dat ik er tot hiertoe 1 droeg was bij de kapper. Die man vloekte ook dat hij zich te pletter zweet. Aangenaam was het alleszins niet. Maar, elk nadeel heb z´n voordeel: hij werkte zonder personeel en toch moest ik veel minder lang wachten. Eindelijk was het ook echt eens op het afgesproken uur aan mij.

Verder kan ik melden dat Cafe De Biet in Zierikzee enkele leuke biertjes op de kaart heeft staan voor de Untappd adepten. Denk aan ´Bird of Pray´, ´Hazy Sunrise´ en ´Thai Thai´.

2 doden. Da´s vermoedelijk minder dan dat er in het verkeer zijn gestorven.

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

Bericht door CarpeNoctem » 20 juni 2020, 13:49

haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57Opnieuw praat jij bewust over je klassieke geliefde statistiekje dat in jouw kraam past maar niet over de evolutie van de nieuwe besmettingen waar ik het over had.
Euh ja, dat lijkt me nogal wiedes. Het aantal besmettingen is veel minder belangrijk. Ten eerste omdat het veel belangrijker is de patiënten erboven op te helpen dan ze te laten sterven.
Maar tweedens is het cijfer van het aantal besmettingen nog veel minder betrouwbaar dan dat van het aantal doden. Dood is namelijk nogal dood. ::)
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57Jij praat over het verleden. De nieuwe besmettingen van heden hebben invloed op de overlijdens in de toekomst.
Ja natuurlijk. Maar dat zeg jij nu al maanden en tot nu toe is er geen enkel ander land in geslaagd ons bij te benen. Misschien werkt het virus trager in de rest van de wereld? :P
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57Eenmaal , Andermaal...zever je weer over altijd hetzelfde cijfertje dat nogal redelijk weinig te betekenen heeft.
Als de doden als niets meer te betekenen hebben dan zit jij inderdaad op een andere planeet. En ik stel voor dat je dat eens gaat uitleggen aan de mensen die geliefden verloren hebben.
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57Zonder het zelf te beseffen blijkbaar praat je totaal niet over wat ik aanhaalde maar over iets anders.
Ik besef maar al te goed dat jij graag weg wil van dat hallucinant aantal doden, maar ik blijf je er met je neus inwrijven. En graag zelfs...
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57
Voor iemand met zo weinig tijd schrijf je verbazend lange epistels :P
Geen zin primeert op geen tijd. Ik heb geen zin en HET heeft geen zin.
You could have fooled me ;)
haelewyn schreef: ↑20 juni 2020, 11:57Ik sluit mij aan bij de stelling dat het al lang niet boeiend meer is. Voor mij mag het zeker stoppen.
Wat precies let je?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

Bericht door geebee » 20 juni 2020, 13:57

Fakkel schreef: ↑20 juni 2020, 13:08 Corona is voor mij nu een non-event.
...
Gepikt van op een ander forum ... vooral blijven kijken tot op het einde ... ja, een non-event ::) ... die 2 doden zijn er wel nog niet bijgeteld, de grafiek start op 01/01 en loopt maar tot 24/05.

https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

Bericht door CarpeNoctem » 20 juni 2020, 14:03

geebee schreef: ↑20 juni 2020, 13:57https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/
Da's hier wel een gemis op dit forum, dat je geen video's kunt embedden.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

Bericht door geebee » 20 juni 2020, 14:09

CarpeNoctem schreef: ↑20 juni 2020, 14:03
geebee schreef: ↑20 juni 2020, 13:57https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/
Da's hier wel een gemis op dit forum, dat je geen video's kunt embedden.
Wil je zeggen dat je die link niet kan openen of was het gewoon een algemene opmerking ?

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

Bericht door CarpeNoctem » 20 juni 2020, 14:12

't Was een algemene opmerking. 't Is wat jammer dat je die video's niet gewoon kunt embedden in je bericht. Sommige mensen aarzelen om op een link te klikken die hen naar een andere site brengt en missen zo het punt dat je wil maken.
De gevestigde waarden hier kunnen misschien er de webmaster eens attent op maken? Ik zal wel rondgaan met de klak. ;D

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

Bericht door geebee » 20 juni 2020, 14:18

CarpeNoctem schreef: ↑20 juni 2020, 14:12 't Was een algemene opmerking. 't Is wat jammer dat je die video's niet gewoon kunt embedden in je bericht. Sommige mensen aarzelen om op een link te klikken die hen naar een andere site brengt en missen zo het punt dat je wil maken.
De gevestigde waarden hier kunnen misschien er de webmaster eens attent op maken? Ik zal wel rondgaan met de klak. ;D
Eén eurocent per bericht dat je post ;)

En voor diegenen die twijfelen : de link is veilig en SFW (en voor diegenen die dat niet kennen : safe for work m.a.w. er zijn geen blote madammen op te zien :P )

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

Bericht door CarpeNoctem » 20 juni 2020, 14:37

geebee schreef: ↑20 juni 2020, 14:18er zijn geen blote madammen op te zien :P
Ik ben niet helemaal zeker of je het nu aanlokkelijker hebt gemaakt om op die link te klikken 8)

Fakkel
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Bericht door Fakkel » 20 juni 2020, 17:36

geebee schreef: ↑20 juni 2020, 13:57
Fakkel schreef: ↑20 juni 2020, 13:08 Corona is voor mij nu een non-event.
...
Gepikt van op een ander forum ... vooral blijven kijken tot op het einde ... ja, een non-event ::) ... die 2 doden zijn er wel nog niet bijgeteld, de grafiek start op 01/01 en loopt maar tot 24/05.

https://public.flourish.studio/visualisation/2634167/
Je hebt de ´nu´ in
mijn post niet gelezen (of bewust genegeerd. ::)

Wat ik bedoelde, maar inkortte wegens tijdsgebrek, is dat je op dit ogenblik meer bezorgd moet zijn over ´geraak ik wel veilig aan de supermarkt´ dan ´word ik niet besmet in de supermarkt´.

Nu, waarschijnlijk was dit altijd het geval. Toch voor mensen die winkelen zoals ik en basically met niemand contact zoeken.

Jefdewit
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Jefdewit
Verstuur privébericht

Bericht door Jefdewit » 20 juni 2020, 21:44

Fakkel schreef: ↑20 juni 2020, 17:36 is dat je op dit ogenblik meer bezorgd moet zijn over ´geraak ik wel veilig aan de supermarkt´ dan ´word ik niet besmet in de supermarkt´.

Nu, waarschijnlijk was dit altijd het geval. Toch voor mensen die winkelen zoals ik en basically met niemand contact zoeken.
+1

GreenDean
Hero Member
Hero Member

Bericht door GreenDean » 21 juni 2020, 08:58

Jefdewit schreef: ↑19 juni 2020, 09:33 ;D
Dacht dat je voorkeur eerder uitging naar een AK-47?

Nu spring je naar een ander topic. Eentje dat je blijkbaar niet los kan laten. Je had daar misschien graag verder geborduurd op je stoerdoenerij, want je claimde autoriteit met
Ik ga al heel mijn volwassen leven om met allerhande soorten wapens in allerlei uiteenlopende situaties. link
Iets dat bij mij, jammer voor jou, niet pakt. Ik had het daar over mensenrechten, jij verviel in oneliners en dogma's. Nu niet bepaald de juiste mix voor een gezonde discussie.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

GreenDean
Hero Member
Hero Member

Bericht door GreenDean » 21 juni 2020, 09:12

MoreOrLess schreef: ↑20 juni 2020, 10:51 Mag ik vragen dat deze eindeloze discussie stilaan naar een eindpunt gaat?
Yaris schreef: ↑20 juni 2020, 11:09 42 pagina's van nietes-welles is genoeg. Ik denk dat niemand dit draadje nog echt boeiend vindt behalve haelewyn en CarpeNoctem. Die kunnen de discussie nog maanden rekken.
Waarom? Ik vind dit best vermakelijk. En zelfs leerrijk bij momenten, die vlaamsche psyche hè.
Ik heb meer moeite met dat "afschaffen, verbieden", ook weer zo'n kronkel in die vlaamsche psyche.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.

Gesloten
  • Afdrukweergave

1304 berichten
  • Pagina 43 van 87
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • …
  • 87
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy