Dividend uitkeringen in 2020
TIP
Re: Dividend uitkeringen in 2020
Bedankt, het is inderdaad wel een aardig lijstje.
Befimmo doet het natuurlijk minder en Suez en Veolia zitten erin vanwege het thema 'water'. Aan dat thema wordt van verschillende kanten een mooie toekomst toegedicht, maar ik heb nog niet veel plezier aan deze aandelen beleefd.
ASMI heb ik opgepikt in maart voor €75 en dat is een goede greep gebleken, want ze staan nu alweer bijna 50% hoger.
Dit aandeel staat bij mij op 'bijkopen' als er nog een flinke dipt komt later dit jaar.
Befimmo doet het natuurlijk minder en Suez en Veolia zitten erin vanwege het thema 'water'. Aan dat thema wordt van verschillende kanten een mooie toekomst toegedicht, maar ik heb nog niet veel plezier aan deze aandelen beleefd.
ASMI heb ik opgepikt in maart voor €75 en dat is een goede greep gebleken, want ze staan nu alweer bijna 50% hoger.
Heeft er iemand enig idee wanneer het dividend van GIMV en Retail Estates betaald worden ?
Ik had het eens opgezocht, en dacht dat dat respectievelijk 28 en 29 juli waren. Zo heb ik het toch in mijn overzicht genoteerd. Maar tot hiertoe heeft er nog geen betaling plaatsgevonden.
Ik had het eens opgezocht, en dacht dat dat respectievelijk 28 en 29 juli waren. Zo heb ik het toch in mijn overzicht genoteerd. Maar tot hiertoe heeft er nog geen betaling plaatsgevonden.
Gimv heb ik eergisteren 28/7 uitbetaald gekregen. Dus misschien dat je broker er even over doet?
Ahold-Delhaize, Apple, Disney, Berkshire Hathaway, GBL, Gimv, IBM, KBC Ancora, Microsoft, NN group, Sofina, Unilever
GIMV heb ik bij Keytrade, en daar heb ik nog nooit problemen gehad. 'k Heb zojuist een mailtje gestuurd.
Retail Estates heb ik bij Binck.
Retail Estates heb ik bij Binck.
-
Bahamontes
- Full Member

- Contacteer:
zelfs Me D heeft Gimv juist uitgekeerd
Gimv vandaag 30 Juli uitbetaald gekregenannetje schreef: ↑30 juli 2020, 16:10 Heeft er iemand enig idee wanneer het dividend van GIMV en Retail Estates betaald worden ?
Retail Estates ex coupon :22 Juli ,
Uitkeerbaar op 20 Augustus
Laatst gewijzigd door bertje001 op 30 juli 2020, 21:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt !
Keytrade had me enkele minuten na mijn berichtje, al laten weten dat het voor vandaag zou zijn. En het is inderdaad betaald.
Van Retail Estates zal ik dan vermoedelijk een verkeerde datum gehad hebben. Ik vond het al kort op mekaar.
Keytrade had me enkele minuten na mijn berichtje, al laten weten dat het voor vandaag zou zijn. En het is inderdaad betaald.
Van Retail Estates zal ik dan vermoedelijk een verkeerde datum gehad hebben. Ik vond het al kort op mekaar.