Doccle
Doccle
Ik heb nooit doccle gebruikt. Voor telenet gebruikte ik zoomit. Vond ik gemakkelijk. Af en toe checkte ik eens mijn rekening en stond er iets open van zoomit, werd dat betaald. Maar telenet stopt er dus mee en stelt doccle voor.
Wat zijn jullie bevindingen van Doccle? Ik heb al wat oude posts gezien van Doccle, maar dat is ondertussen misschien al veranderd / verbetert?
Wat zijn jullie bevindingen van Doccle? Ik heb al wat oude posts gezien van Doccle, maar dat is ondertussen misschien al veranderd / verbetert?
Re: Doccle
Zoomit is beter dan Doccle. Het enige voordeel van Doccle is misschien dat je de post van KBC, CM, Telenet e.a. elektronisch ontvangt maar die post in je brievenbus krijgen is even goed. Ik raad Doccle niet aan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Maar telenet ondersteunt zoomit niet meer. Tis dus doccle of terug de papieren factuur ontvangen (of factuur via e-mail, maar dat vind ik minder goed, want mails volg ik niet altijd goed op).
Ik gebruik Doccle en heb daar geen enkel probleem mee.
Door een veelheid aan papieren moet je soms een beetje zoeken als je een belastingsbrief invult, maar al bij al een heel handig platform vind ik.
Door een veelheid aan papieren moet je soms een beetje zoeken als je een belastingsbrief invult, maar al bij al een heel handig platform vind ik.
Doccle vind ik gebruiksvriendelijker, je kunt er ook andere documenten in opslaan. Minpunt, betalingen met uitgestelde datum kan tot hiertoe nog niet, enkel directe betaling is mogelijk.
Nut van documenten bewaren op Doccle is mij wat vreemd. Ik heb het nog nooit gedaan en de kans dat ik het ga doen is bijzonder klein. Ik heb een ander cloud storage die veel meer dan alleen documenten wilt bewaren.
Doccle is wel gebruiksvriendelijke dan zoomit als het aankomt op UI, maar de beperking dat ik niet met een uitvoeringsdatum kan betalen (en dan nog de betaling dan manueel moet overtypen) en het gedoe met alweer een andere dienst maakt dat ik finaal zoomit toch verkies.
App van de bank openen en drukken op betalen en gedaan. Een pak sneller dan.
Ik heb wel een doccle account voor de cm (helaas een beetje wat zij pushen dat waanzinnig veel).
Wat ik ook een beetje in vraag stel is de veiligheid omdat ze mails sturen met direct links naar de PDF zelf. Iedereen die de mail kan onderscheppen (want email is een onveilig protocol) kan je attesten inzien.
Doccle is wel gebruiksvriendelijke dan zoomit als het aankomt op UI, maar de beperking dat ik niet met een uitvoeringsdatum kan betalen (en dan nog de betaling dan manueel moet overtypen) en het gedoe met alweer een andere dienst maakt dat ik finaal zoomit toch verkies.
App van de bank openen en drukken op betalen en gedaan. Een pak sneller dan.
Ik heb wel een doccle account voor de cm (helaas een beetje wat zij pushen dat waanzinnig veel).
Wat ik ook een beetje in vraag stel is de veiligheid omdat ze mails sturen met direct links naar de PDF zelf. Iedereen die de mail kan onderscheppen (want email is een onveilig protocol) kan je attesten inzien.
Ook tevreden over doccle (toch handiger dan alles met de post krijgen vind ik), maar ik maak geen gebruik ervan om eigen documenten op te laden.