Wat ik weet als je bij ING leent
TIP
Wat ik weet als je bij ING leent
Ik heb jaren geleden IT gestudeerd in avondlessen.
Toen ik les had over datamining zei mijn leraar dat een werkneemster bij ING hem had gezegd dat ING namelijk rekening houd of je vaak of niet geld afhaalde van je rekening in een automaat.
Volgens hem krijgt diegene die het minst afhaalt een betere kredietpercentage dan iemand die vaak afhaalt.
Kan altijd interessant zijn om te weten voor diegene die een woonlening wenst aan te gaan
.
Toen ik les had over datamining zei mijn leraar dat een werkneemster bij ING hem had gezegd dat ING namelijk rekening houd of je vaak of niet geld afhaalde van je rekening in een automaat.
Volgens hem krijgt diegene die het minst afhaalt een betere kredietpercentage dan iemand die vaak afhaalt.
Kan altijd interessant zijn om te weten voor diegene die een woonlening wenst aan te gaan

Re: Wat ik weet als je bij ING leent
Tussen dikwijls afhalen, en of veel afhalen is een verschil..
Het is NIET de frequentie, maar eerder het totaal bedrag per periode./ week / maand / kwartaal.
Hoeveel hoe je netto over na een maand van je gestort loon, is alles op of heb je nog wat over of kom je tekort.. en spreek je je kredietkaart aan ...
Ze bekijken wel je bestedingspatroon,daar hebben ze slimme grafieken over.. maar dat doet elke bank hoor...
Je kan 1200 euro afhalen per maand a' 300 per week of je kan elke dag 40 euro afhalen.
Beiden is 1200 euro../maand
Het is NIET de frequentie, maar eerder het totaal bedrag per periode./ week / maand / kwartaal.
Hoeveel hoe je netto over na een maand van je gestort loon, is alles op of heb je nog wat over of kom je tekort.. en spreek je je kredietkaart aan ...
Ze bekijken wel je bestedingspatroon,daar hebben ze slimme grafieken over.. maar dat doet elke bank hoor...
Je kan 1200 euro afhalen per maand a' 300 per week of je kan elke dag 40 euro afhalen.
Laatst gewijzigd door ludo op 1 september 2020, 19:28, 2 keer totaal gewijzigd.