De politie, uw vriend?
Re: De politie, uw vriend?
parket Charleroi probeert,heeft geprobeerd in de doofpot te steken...
Tja, als ik deze 2 teksten (of wat er in het tweede geval voor moet doorgaan) na elkaar lees weet ik wel welke begrijpbaar en leesbaar is en wat maar een verzameling losse reeks woorden is zonder enige samenhang noch onderbouwde context.

zie chovanec charleroi
Daar zie ik niets maar ik heb eens gekeken naar je eerdere bijdragen.
Dan wordt veel duidelijk.
Het is me allemaal wat.
Je mag Tex vervoegen.
Dan wordt veel duidelijk.

Het is me allemaal wat.
Je mag Tex vervoegen.
Politie uw vriend ?
Nu wel omdat ik heel wat ouder ben.
Maar toen wij jong waren dan was ik en al de vrienden tegen de flikken.
Ik denk dat dit nog altijd heerst bij de hedendaagse jongeren, zij het Brussel, Wallonië of Vlaanderen !
Nu wel omdat ik heel wat ouder ben.
Maar toen wij jong waren dan was ik en al de vrienden tegen de flikken.
Ik denk dat dit nog altijd heerst bij de hedendaagse jongeren, zij het Brussel, Wallonië of Vlaanderen !
Ik kijk al uit naar het volgende slachtoferrol-artikeltje van Janu op de gerenommeerde website De Wereld Morgen!anonymous schreef: ↑30 oktober 2020, 11:55Euhm neen
https://www.demorgen.be/nieuws/hoge-raa ... ook.com%2F
Wanneer heeft men last met de Flikken als men iets mispeuterd, de dweize uithangt , het beter weet.
Doet men niks verkeerd heeft men geen last.
Uitdagen is ook mispeuteren , en waarom zouden ze niet mogen reageren.
Hou u aan de regels en ze laten u met rust.
Rijd door het rood en ge hebt last.
Kan toch simpel zijn het leven.
Doet men niks verkeerd heeft men geen last.
Uitdagen is ook mispeuteren , en waarom zouden ze niet mogen reageren.
Hou u aan de regels en ze laten u met rust.
Rijd door het rood en ge hebt last.
Kan toch simpel zijn het leven.
Estate Guru believer.
Toen ik 20 was had ik geen probleem met de politie, toen ik 30 was ook niet, toen ik 40 was nog steeds niet en nu ik boven de 50 ben nog steeds niet. Ligt dat aan de politie of toch eerder aan mij omdat ik de regels volg. Denk het laatste

@poulidor: hier hetzelfde. Mensen die er nood aan hebben het gezag uit te dagen om zich te doen gelden ontberen eigenwaarde.
@kaohsiung: ja maar in jouw tijd zullen jullie niet meteen met dertig man rond de agenten gestaan hebben wanneer er een incident was en zullen jullie de agenten niet geïntimideerd, verbaal aangevallen en ineengeslagen hebben.
@kaohsiung: ja maar in jouw tijd zullen jullie niet meteen met dertig man rond de agenten gestaan hebben wanneer er een incident was en zullen jullie de agenten niet geïntimideerd, verbaal aangevallen en ineengeslagen hebben.
Klopt, wat zeker is, vroeger was het rebelleren minder extreem, nu durft de politie in sommige wijken niet meer komen. Ze maken ze trouwens af dan.Yaris schreef: ↑30 oktober 2020, 15:08 @poulidor: hier hetzelfde. Mensen die er nood aan hebben het gezag uit te dagen om zich te doen gelden ontberen eigenwaarde.
Ze zijn wel goed in het controleren van de brave burger, mijn gedacht. Daarvoor toch een pluim.