De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Best Ierland verkiezen als het land waar men de rekening heeft?
In principe kan je niet kiezen, en zal je waarschijnlijk Ierland krijgen
Ik denk wel dat als je het lief aan Lynx vraagt ze je mss wel naar Luxemburg migreren
Maar verschil zal wel niet zo groot zijn
Ik denk wel dat als je het lief aan Lynx vraagt ze je mss wel naar Luxemburg migreren
Maar verschil zal wel niet zo groot zijn
We zijn nu zes maanden verder. Hoe is het nog in het Midden-Oosten? Al lang niets meer van gehoord. Wanneer gaat de oorlog volgens Debka beginnen?SparSpaar schreef: ↑28 maart 2020, 17:29 Als we er van uit gaan dat ons monetair een en ander te wachten staat, dan moeten we ons daar toch op voorbereiden ?
Denk bv wat in geval van:
- ...
- bijkomend een oorlog in het MO ? (Iran zet door, zie https://www.debka.com/iran-hizballah-fo ... to-aleppo/)
- ...
Maar het is dus wel zeer goed mogelijk dat er ons iets monetairs te wachten staat. Mocht Trump weigeren de macht af te staan dan volgt wellicht een vlucht uit de USD naar de Euro. Dat kunnen sommige landen uit de eurozone niet meer aan (bijv de Zuid-Europese).
https://businessam.be/mocht-trump-weige ... r-de-euro/
https://businessam.be/mocht-trump-weige ... r-de-euro/
Over lang geleden gesproken!
Waar is Dirk2?
Waar is Dirk2?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Trump hoeft de macht niet af te staan. Hij wordt weer verkozen - zelfs door diegene waar men het niet van zou van verwachten -. Ikzelf kan het niet geloven en hoop dat ik groot ongelijk heb, maar ben bang van niet.
Trump is zeer 'streetwise''. Mary L. "Trump too Much and Never Enough" How my family created the world's most dangerous man.....
Trump is zeer 'streetwise''. Mary L. "Trump too Much and Never Enough" How my family created the world's most dangerous man.....
-
- Hero Member
- Contacteer:
Donkergroene beurzen vandaag, wereldwijde hoop op een Belgische regering. 

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior

On a serious note; je zal ver moeten zoeken om iemand te vinden die euforisch wordt van deze coalitie

In antwoord op iemand zijn prive bericht. Ik kon via prive berichten geen grafieken plaatsen. Dus ik doe het hier maar.
De algo's zitten momenteel tot deze loodzware weerstanden te spelen, waar men al de hele dag alles afremt:
Bij de S&P spy weerstand aan de bruine lijn het 50 MA.
Bij de QQQ is dit aan de witte toppingslijn.
De algo's zitten momenteel tot deze loodzware weerstanden te spelen, waar men al de hele dag alles afremt:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dus?Dirk2 schreef: ↑28 september 2020, 21:10 In antwoord op iemand zijn prive bericht. Ik kon via prive berichten geen grafieken plaatsen. Dus ik doe het hier maar.
Suggestie van Dirk2: short en/of long.sintorama schreef: ↑29 september 2020, 09:38Dus?Dirk2 schreef: ↑28 september 2020, 21:10 In antwoord op iemand zijn prive bericht. Ik kon via prive berichten geen grafieken plaatsen. Dus ik doe het hier maar.
Ik ga geen suggestie doen in deze meer risicovolle locaties, want tijdens dalende markten kunnen de opveringen enorm zijn door short covering. Short ga ik niet boven het 200MA. Ik hou het op swingtrading op een beperkt aantal aandelen nu en veel cash. De kansen op winnende trades liggen nu enorm veel lager dan van april tot en met augustus. Niet traden is ook winnen!
Iemand die swingtrade met een goed risicomanagement met maar 40% winners, mocht gisterenavond wel short instappen.
Men moet gewoon weten dat ze die weerstanden duidelijk gezien hebben en dat dit voor hen een risico arme locatie was om gisteren tijdens en na de forse opening short posities in te nemen van de rookies die na de opening volop enthousiast aan het kopen waren omdat ze een stijging gezien hebben. (die kwam trouwens door een soort van een falling wedge).
Best is die zware weerstandslijnen op voorhand te tekenen. Je ziet het dan al aankomen.
Mensen die op lange termijn beleggen mogen deze info vergeten. Dit is maar korte termijn info.
Als we nu tot de onderkant van het kanaal zouden dalen op de S&P zitten we maar aan -6%.
Trouwens 100% zekerheid heb je nooit, want dan zou je een deel van de wereld bezitten. Met opties zou het vlug gaan.
De ene algo vecht soms ook tegen de andere. Je ziet dat soms de ene over een weerstand wil gappen en dat de andere wil retracen bij een weerstand. Op de Nasdaq was er gisterenavond en nu een partij duidelijk aan het vechten om boven de weerstand te geraken.