aanslagbiljet2020 op my minfin
aanslagbiljet2020 op my minfin
daarnet eens gekeken en aanslagbiljet staat sinds gisteren op my minfin. Ik mag het bedrag verwachten tegen 31.12.2020
Das nog 3 maand.
Das nog 3 maand.
Re: aanslagbiljet2020 op my minfin
Dat is de normale termijn. Had je moeten betalen dan had je ook tot 31 december de tijd gehad.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik weet het hoor, ik wou gewoon even meedelen dat ik het ontvangen had. Ik heb er nog geen topic over gezien voor dit jaar (of ik heb me vergist).
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Fijn dat je dit laat weten, Lanius!
Kan het zelf ook niet laten af en toe eens te gaan kijken op Myminfin. Net ook nog eens geprobeerd maar ik krijg een foutmelding.
Kan het zelf ook niet laten af en toe eens te gaan kijken op Myminfin. Net ook nog eens geprobeerd maar ik krijg een foutmelding.
Laatst gewijzigd door Oudere Jongere op 7 oktober 2020, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
dat was raar
Ik lees dit topic.
Laat ik ook eens kijken, nog niks (alleen oude berichten). Krijg telefoontje, Hang op, wil mijn window sluiten. plop, aanslagbiljet. (ik zag hem verschijnen) (datum 7 okt)
31/12 terug betaling.
Tnx Lanius, you made my day

Ik lees dit topic.
Laat ik ook eens kijken, nog niks (alleen oude berichten). Krijg telefoontje, Hang op, wil mijn window sluiten. plop, aanslagbiljet. (ik zag hem verschijnen) (datum 7 okt)
31/12 terug betaling.
Tnx Lanius, you made my day

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Hier nog niets, maar als het even snel gaat als vorig jaar, dan zal het wachten zijn tot eind maart (uitbetaling van de belastingen van vorig jaar).
Ik vermoed dat als je plots meer terugkrijgt van de belastingen tov het jaar ervoor (en dat was ook zo gezien het de eerste keer was dat mijn lening erop stond) dat ze toch wat extra controle uitvoeren. Ik ga duimen om nu het bedrag toch iets sneller terug te mogen krijgen.
Ik vermoed dat als je plots meer terugkrijgt van de belastingen tov het jaar ervoor (en dat was ook zo gezien het de eerste keer was dat mijn lening erop stond) dat ze toch wat extra controle uitvoeren. Ik ga duimen om nu het bedrag toch iets sneller terug te mogen krijgen.
Bedankt voor de reminder.

Op MyMinfin/Mijn aangifte staat nog altijd de status 'In behandeling' maar 'Mijn Documenten staat idd het digitaal aanslagbiljet aanslagjaar 2020 dd 06/10/2020 al eveneens met uitbetaling (volledig in overeenstemming met mijn aangifte van mei 2020) op 31/12/2020.
Afhandeling 8 dagen vroeger dan vorig jaar (maar uiteraard met dezelfde uitbetalingsdatum). Maar toen was mijn aangifte bijna twee maanden later ingediend.
Daarvoor was het lang geleden dat ik mijn uitgeschreven staatslening nog in hetzelfde aanslagjaar terugkreeg.
Terugbetaling is 2.5 keer zo hoog als aanlsagjaar 2019 jaar (dankzij o.a. gebruik te maken van de Taxshelter).
Hier ook bericht vandaag: terugbetaling tegen 31/12/2020.
Dat is toch 1 à 2 maanden later dan normaal. Sinds aanslagjaar 2010 (inkomsten 2009) steeds 31/10 (3x) of 30/11 (7x). Nu dus 31/12. Maar toch een mooi eindejaarscadeau
Dat is toch 1 à 2 maanden later dan normaal. Sinds aanslagjaar 2010 (inkomsten 2009) steeds 31/10 (3x) of 30/11 (7x). Nu dus 31/12. Maar toch een mooi eindejaarscadeau

Jup, hier ook.
Terugbetaling tegen 31/12/2020.
Terugbetaling tegen 31/12/2020.
Dat wordt voor veel mensen een fantastisch Oudejaar.
mie too vandaag!
Bericht aanslagbiljet op Doccle. Ik login en open het document. Brief van FOD Financiën dat mijn aanslagbiljet beschikbaar is in mijn ebox met link om naar dat loket te gaan. Hmm. Vreemde manier van werken.
Ook terugbetaling op oudejaarsavond.
Vorige keer was de betaling wel een beetje vroeger dan de aangekondigde datum.
Bericht aanslagbiljet op Doccle. Ik login en open het document. Brief van FOD Financiën dat mijn aanslagbiljet beschikbaar is in mijn ebox met link om naar dat loket te gaan. Hmm. Vreemde manier van werken.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij is uitbetaling 30/11/2020 vorig jaar was 31/12/2019
Doccle is een heel kl*ten gedoe.... Moet er niks van hebben.. Gebruik het dan ook niet, is louter een financieel gedoe , door bedrijven die klant willen worden ervoor te laten betalen.Giskart schreef: ↑7 oktober 2020, 19:24 mie too vandaag!
ben ik de enige die moet betalen 

zie het positief: jij kreeg een renteloze lening van de staat. Diegene die terugkrijgen hebben er 1 gegeven aan de staat :-)