MeDirect Fidelity Sparen verlaagt getrouwheidsrente binnen 32u, naar 0,25% (in plaats van 0,35%)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
MeDirect Fidelity Sparen verlaagt getrouwheidsrente binnen 32u, naar 0,25% (in plaats van 0,35%)
Vandaag 13/10/2020 om 17.16u ontving ik een email met onderstaande melding
Wijziging MeDirect Fidelity Sparen
Vanaf 15 oktober 2020 biedt MeDirect u op haar Fidelity Spaarrekening volgende rentes aan:
Een getrouwheidspremie van 0,25% (in plaats van 0,35%).
De basisrente blijft ongewijzigd op 0,05%.
M.a.w. De wijzing (verlaging) wordt binnen 32u na verzending van het bericht van toepassing.
Op hun website lees ik
https://www.medirect.be/nl-be/sparen/fidelity-sparen
Onder punt 4 van de Bijkomende kenmerken:
De rentes van onze spaarrekeningen kunnen worden aangepast, maar worden u tijdig via e-mail meegedeeld en u kunt ze altijd consulteren op onze website.
Het is maar wat je tijdig noemt natuurlijk. Wel dit soort LAATtijdige communicatie stoort me uitermate. En dat wou ik hier graag een keertje delen met voor- en tegenstanders en "wat-maakt-dat-nu-toch-uit" standers.
Vanaf 15 oktober 2020 biedt MeDirect u op haar Fidelity Spaarrekening volgende rentes aan:
M.a.w. De wijzing (verlaging) wordt binnen 32u na verzending van het bericht van toepassing.
Op hun website lees ik
De rentes van onze spaarrekeningen kunnen worden aangepast, maar worden u tijdig via e-mail meegedeeld en u kunt ze altijd consulteren op onze website.
Het is maar wat je tijdig noemt natuurlijk. Wel dit soort LAATtijdige communicatie stoort me uitermate. En dat wou ik hier graag een keertje delen met voor- en tegenstanders en "wat-maakt-dat-nu-toch-uit" standers.
Re: MeDirect Fidelity Sparen verlaagt getrouwheidsrente binnen 32u, naar 0,25% (in plaats van 0,35%)
Wat is tijdig? Kom tijdig aan op de luchthaven wilt zeggen dat je er 2 uur op voorhand moet zijn.
Tijdig bij spaarrekening zou al zeker voldoende moeten zijn dat je betaling van 10 minuten voor het ontvangen van de mail alsnog de oude rente zou moeten hebben.
Voor de bank is tijdig natuurlijk dat ze nog zo min mogelijk inkomende betalingen ontvangen op de oude rente (althans mijn gevoel).
Maar ik ben wel eens met jou,een week op voorhand zou mooier zijn.
Tijdig bij spaarrekening zou al zeker voldoende moeten zijn dat je betaling van 10 minuten voor het ontvangen van de mail alsnog de oude rente zou moeten hebben.
Voor de bank is tijdig natuurlijk dat ze nog zo min mogelijk inkomende betalingen ontvangen op de oude rente (althans mijn gevoel).
Maar ik ben wel eens met jou,een week op voorhand zou mooier zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: MeDirect Fidelity Sparen verlaagt getrouwheidsrente binnen 32u, naar 0,25% (in plaats van 0,35%)
Wat voor verschil maakt het of je dat 32 uur op voorhand wist, een week of een maand? Je hebt nu nog alle tijd om nieuwe stortingen op de Fidelity Spaarrekening stop te zetten. Het zou pas schandalig geweest als MeDirect die wijziging met terugwerkende kracht had aangekondigd.
Uw centjes moeten niet op een spaar rekening staan met dan nog een maximum dat er op mag staan.Eteab schreef: ↑13 oktober 2020, 21:42 Vandaag 13/10/2020 om 17.16u ontving ik een email met onderstaande melding
Op hun website lees ik
U moet beleggen vandaar die rente verlaging.
Estate Guru believer.