Smart TV buitenland ama.de
Smart TV buitenland ama.de
Ik ga mij een nieuwe TV kopen, waarschijnlijk tijdens singles day of black friday.
Waar moet ik op letten als ik dit doe vie een (grote bekende) buitenlandse website?
Ik bedoel, zijn er echt verschillen afhankelijk van het land voor TVs? Uiteindelijk is het dezelfde wifi, dezelfde LAN, dezelfde HDMI naar de decoder, enz...
Waar moet ik op letten als ik dit doe vie een (grote bekende) buitenlandse website?
Ik bedoel, zijn er echt verschillen afhankelijk van het land voor TVs? Uiteindelijk is het dezelfde wifi, dezelfde LAN, dezelfde HDMI naar de decoder, enz...
-
anonymous9
Re: Smart TV buitenland ama.de
Ik denk dat er in elk geval problemen kunnen zijn als er iets niet in orde is met je toestel. Sowieso heb je in de EU 2 jaar garantie van de verkoper, in dit geval de webshop. De eerste 6 maanden is het voldoende dat u meldt dat het toestel defect is. Maar na 6 maanden moet u kunnen aantonen dat de tv al kapot was op het moment van de levering. Dan heb je te maken met een klantendienst in een andere taal, waar je misschien veel moeite moet doen om er bij terecht te kunnen, en die dan bijv eisen dat een expert het gebrek vaststelt. De webshop heeft ook het recht u te vragen dat u opdraait voor de verzendkosten, tenzij u effectief kunt aantonen dat het gebrek er al was bij het leveren, dan moeten zij de verzendkosten terugbetalen. Bij amazon.de is er wel een zeer klantgericht beleid, daar zou ik me minder zorgen maken.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Smart TV buitenland ama.de
Blijkbaar geeft het volgens deze site op technisch vlak geen probleem al heb ik ooit eens iets gelezen van een Nederlands model van Samsung dat een probleem gaf in België.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!