Obligaties en Fondsen
TIP
Obligaties en Fondsen
Ik heb obligaties en Fondsen bij BNP
1 Fonds staat -30% maar om mij te adviseren en een nieuw voorstel te doen moet ik betalen...
Nog een vraag.Hoe kan ik zien wanneer een obligatie en Fonds vervalt op datum.
Ik vind dit niet terug in de app van easybanking.
1 Fonds staat -30% maar om mij te adviseren en een nieuw voorstel te doen moet ik betalen...
Nog een vraag.Hoe kan ik zien wanneer een obligatie en Fonds vervalt op datum.
Ik vind dit niet terug in de app van easybanking.
Re: Obligaties en Fondsen
Herlees het kid/kuis document dat je hebt afgedrukt toen je het product kocht.
Google de fondsnaamof het isinnummer: opm: vele fondsen hebben geen einddatum
Google de obligatie isinnummer of de naam met details - dikwijls bevat de "naam" van de obligatie de einddatum en de coupons.
Of post de info hier
Google de fondsnaamof het isinnummer: opm: vele fondsen hebben geen einddatum
Google de obligatie isinnummer of de naam met details - dikwijls bevat de "naam" van de obligatie de einddatum en de coupons.
Of post de info hier
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Amai, het is er nog erger geworden bij BNP ! Djeezes.
Je kan de isin-codes googlen voor die obligaties. Die fondsen zijn waarschijnlijk van het huis, die kunnen allicht nergens anders heen.
Je kan de isin-codes googlen voor die obligaties. Die fondsen zijn waarschijnlijk van het huis, die kunnen allicht nergens anders heen.
Je bent nu helemaal mee met het huidige BNP-beleid, Yaris. Tenminste wat beleggen betreft.