Revolut Mastercard
Re: Revolut Mastercard
Ik zit bij VDK,
Ik was naar revolut overgestapt om geld naar buitenland over te schrijven (niet europa) was me goedkoper dan western union.
En was nu aan het uitzoeken of ik het ook gewoon als kredietkaart kan gebruiken, dan kan ik mijn huidige kredietkaart opzeggen maar zit ik dus met dit probleem.
Als het te omslachtig is om geld naar over te schrijven heb ik er ook niets aan, werkte goed laatste 2 jaar tot nu dus met hun iban wissel door de brexit
Ik was naar revolut overgestapt om geld naar buitenland over te schrijven (niet europa) was me goedkoper dan western union.
En was nu aan het uitzoeken of ik het ook gewoon als kredietkaart kan gebruiken, dan kan ik mijn huidige kredietkaart opzeggen maar zit ik dus met dit probleem.
Als het te omslachtig is om geld naar over te schrijven heb ik er ook niets aan, werkte goed laatste 2 jaar tot nu dus met hun iban wissel door de brexit
Goed om weten, ik blijf ver weg van VDK als ze zo moeilijk doen met overschrijvingen...
Mijn revolut bankrekeningnummer is net gewijzigd van uk naar Litouwen en ze zeggen nu al dat het niet voor lang zal zijn want de volgende stap wordt Ierland...
Maar revolut wacht op een goedkeuring voor een Ierse banklicentie als ik het goed heb.
Maar revolut wacht op een goedkeuring voor een Ierse banklicentie als ik het goed heb.
Ah hopelijk zal dat snel zijn. Bedankt heb via Rabobank geprobeerd nu eens zien of het geld toekomt.
Heb geen enkel probleem ervaren met de wissel, transfer vanuit Keytrade bank zonder problemen, zowel via overschrijving via de bankrekening of via spijzing via kredietkaart van Keytradebank
Via Beobank kredietkaart : onmiddellijk.
Hoe lang duurde het via overschrijving ?
Hoe lang duurde het via overschrijving ?
Kredietkaart onmiddellijk, via bankrekening dag na de overschrijving,wat logisch is want Keytradebank doet geen instant overschrijvingen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb KBC en met betalende rekening instant zowel naar het britse als naar het litouwse.
Ik begrijp niet goed dat jullie precies allemaal de Revolut kaart via een overschrijving willen "opladen".
Ik doe dat online, zelfs vanop mijn smartphone, via een Beobank Mastercard of VISA kaart. Seconden later is dat geld al ter beschikking op de Revolut rekening (zonder ook maar een eurocent kosten). Meer zelfs, tot voor kort kreeg ik bij zo'n storting zelfs nog 1% cashback (!), maar daar heeft Beobank nu een stokje voorgestoken.
Ik doe dat online, zelfs vanop mijn smartphone, via een Beobank Mastercard of VISA kaart. Seconden later is dat geld al ter beschikking op de Revolut rekening (zonder ook maar een eurocent kosten). Meer zelfs, tot voor kort kreeg ik bij zo'n storting zelfs nog 1% cashback (!), maar daar heeft Beobank nu een stokje voorgestoken.
Omdat Revolut mijn gratis kredietkaart gebruik maar misschien moet ik eens op zoek gaan naar een gratis belgische bank kredietkaart wat alles eenvoudiger kan maken. bedankt
Naar Litouwen ! Toch nog altijd zeer snel.
In België zelf lukt dat niet altijd.
Ik denk er over om Revolut als enige kredietkaart te nemen.
Ik zou er dan een zeker bedrag kunnen op laten staan... Maar als ik eens meer wil toevoegen aan het beschikbaar saldo moet dat dan via instant overschrijving.
In mijn geval van KBC, ING of Europabank.
Dat is nog een idee. Binnenkort eens proberen.. of het bij alle drie even snel gaat.
Ik dacht dat het ook lukt om een gewone bankkaart aan Revolut te koppelen maar ik ben niet 100% zeker.haelewyn schreef: ↑2 december 2020, 18:14Naar Litouwen ! Toch nog altijd zeer snel.
In België zelf lukt dat niet altijd.
Ik denk er over om Revolut als enige kredietkaart te nemen.
Ik zou er dan een zeker bedrag kunnen op laten staan... Maar als ik eens meer wil toevoegen aan het beschikbaar saldo moet dat dan via instant overschrijving.
In mijn geval van KBC, ING of Europabank.
Dat is nog een idee. Binnenkort eens proberen.. of het bij alle drie even snel gaat.
Misschien een Beobank Mastercard ? Kost 5 euro per jaar maar geeft tot 100 euro cashback per jaar op uw uitgaven.
Of voor online aankopen de Beobank Visa
(https://www.beobank.be/nl/particulier/b ... ietkaarten)
-
- Jr. Member
- Contacteer:
En hoe zit dat dan voor de aangifte van buitenlandse rekeningen?
Gaat iedereen met een revolut rekening aangeven aan de NBB dat hij geen rekening in Groot-Brittannië meer heeft en dat hij een nieuwe rekening in Litouwen heeft?
Ik snap zelfs niet dat zij dat zomaar mogen aanmaken /wijzigen voor jou.
Gaat iedereen met een revolut rekening aangeven aan de NBB dat hij geen rekening in Groot-Brittannië meer heeft en dat hij een nieuwe rekening in Litouwen heeft?
Ik snap zelfs niet dat zij dat zomaar mogen aanmaken /wijzigen voor jou.