Socfinaf
TIP
Socfinaf
De rubber- en palmolieplay in Afrika. Rubberprijzen zijn fors gestegen en ook de palmolieprijzen scheren hoge toppen.
De rubberprijzen zijn op een paar maanden tijd op de top een aantal dagen geleden ongeveer maal 2 gegaan.
https://www.investing.com/commodities/r ... ming-chart
Ik heb afgelopen dagen een positie ingenomen.
En de hoofd aandeelhouders kochten de laatste tijd gretig bij.
De rubberprijzen zijn op een paar maanden tijd op de top een aantal dagen geleden ongeveer maal 2 gegaan.
https://www.investing.com/commodities/r ... ming-chart
Ik heb afgelopen dagen een positie ingenomen.
En de hoofd aandeelhouders kochten de laatste tijd gretig bij.
Re: Socfinaf
Amai wat een volume. Spaargidsers die aan het bijkopen zijn? 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bijna 6% erbij. Gaat lekker. 
Ook ene die aan een zeer sterke rit bezig is is Anglo Eastern Plantation. Kan ook niet anders met de palmolieprijzen die aan een indrukwekkende klim bezig zijn. Zijn mijn toppertjes in de portefeuille.
Weer meer dan 6% erbij. Ze zijn het gaspedaal aan het indrukken. 
Ondertussen al meer dan 10% erbij. Gaat hard hier. 
Waar zie jij een koersdoel?
Palmolieprijzen en rubberprijzen zijn de laatste tijd enorm gestegen. De aandelen zijn duidelijk achtergebleven en starten nu een inhaalbeweging. Het is nog niet te laat om op de kar te springen ondanks de stijgingen van het aandeel Socfinaf en andere.
Een koersdoel er op plakken is heel moeilijk en daar doe ik niet aan mee want dit kan soms tot ontgoochelingen leiden.
Anglo nog maar eens meer dan 7% erbij. Als een raket stijgt ie verder.
Palmolieprijzen stijgen weer sterk. Palmolieproducenten scheppen geld.

Groot gedeelte van mijn Anglo eastern plantation verkocht na het bericht gisteren van de Indonesische overheid over de invoering van een extra tax op de palmolie.