Verandering van rating
Verandering van rating
Wat moet ik mij een verandering van rating voorstellen ?
Moet ik mij daar zorgen over maken ? Van Ba1 naar Ba2 ?
Wat is de oorzaak hiervan bij DHB
Moet ik mij daar zorgen over maken ? Van Ba1 naar Ba2 ?
Wat is de oorzaak hiervan bij DHB
-
DHB Bank
Re: Verandering van rating
Moody's kredietbureau heeft deze rating niet verlaagd of uitgebracht in functie van de kredietwaardigheid, solvabilteit- of liquiditeitsfactor van DHB bank.
Moody's stelt zich vragen over de verslechterende marktomstandigheden of crisis in Oost-Europa nl. Rusland, Oekraïne, Kazachstan en Turkije.
DHB bank bevestigt dat zij heel selectief te werk gaat met haar partners daarginds. De meeste banken zijn voor een groot deel eigendom van de desbetreffende staat of van grote Westerse banken. (een kleine minderheid is eigendom van particuliere ondernemingen).
Dankzij de sterke kapitaalbasis, een solvaliteitsratio (die ver boven het vereiste minimum ligt ) en een cash liquiditeit van 25 % van de totale activa, kunnen wij besluiten dat onze bank goed uitgerust is om aan de economische crisis het hoofd te bieden.
U hoeft zich verder geen zorgen te maken. Daarenboven valt u tevens onder dekking van het depositogarantiestelsel van 100.000 € per rekeninghouder.
Moody's stelt zich vragen over de verslechterende marktomstandigheden of crisis in Oost-Europa nl. Rusland, Oekraïne, Kazachstan en Turkije.
DHB bank bevestigt dat zij heel selectief te werk gaat met haar partners daarginds. De meeste banken zijn voor een groot deel eigendom van de desbetreffende staat of van grote Westerse banken. (een kleine minderheid is eigendom van particuliere ondernemingen).
Dankzij de sterke kapitaalbasis, een solvaliteitsratio (die ver boven het vereiste minimum ligt ) en een cash liquiditeit van 25 % van de totale activa, kunnen wij besluiten dat onze bank goed uitgerust is om aan de economische crisis het hoofd te bieden.
U hoeft zich verder geen zorgen te maken. Daarenboven valt u tevens onder dekking van het depositogarantiestelsel van 100.000 € per rekeninghouder.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
pol
Kan/wil DHB gelijk CE een jaarverslag "2008" openbaar maken (ook op dit forum) ?
mvg,
Een jarenlange klant.
mvg,
Een jarenlange klant.
-
DHB Bank
Ons volgend jaarverslag zal beschikbaar zijn binnen enkele weken.
Wij herhalen en bevestigen u nogmaals onze sterke kapitaalbasis, zeer sterke liquiditeit en solvabiliteit.
Het volgend jaarverslag zal gepubliceerd worden op onze site.
U kunt steeds terecht via onze website om verdere vragen te formuleren naar ons toe.
Wij herhalen en bevestigen u nogmaals onze sterke kapitaalbasis, zeer sterke liquiditeit en solvabiliteit.
U kunt steeds terecht via onze website om verdere vragen te formuleren naar ons toe.
-
pol
Dus na het "goede" nieuws van CE...ook nog in blijde verwachting van DHB.DHB Bank schreef:
Ons volgend jaarverslag zal beschikbaar zijn binnen enkele weken.Het volgend jaarverslag zal gepubliceerd worden op onze site.Code: Selecteer alles
Ik heb nooit getwijfeld aan beide banken.
Blijf het vertrouwen geven in DHB bank.
ik ben indertijd een deel van mijn geld bij DHB weggehaald om op kaupthing edge te zetten... gelukkig was het niet meer dan 20K
Het geld staat nu terug bij DHB... ik heb vertrouwen in het garantie systeem dus laat ik het geld staan.
Ik heb niet meer vertrouwen in een grootbank dan in DHB.. ik vrees enkel dat de staat vlugger in actie schiet voor een grootbank (meer klanten).
Het geld staat nu terug bij DHB... ik heb vertrouwen in het garantie systeem dus laat ik het geld staan.
Ik heb niet meer vertrouwen in een grootbank dan in DHB.. ik vrees enkel dat de staat vlugger in actie schiet voor een grootbank (meer klanten).
-
pol
Er zijn al meer dan enkele weken voorbij...DHB Bank schreef:
Ons volgend jaarverslag zal beschikbaar zijn binnen enkele weken.