Smartphone app volgen aandelen
-
- Jr. Member
Re: Smartphone app volgen aandelen
Die app is ontworpen in betere tijden. Zodat je eventjes kon kijken, terwijl je voor het rode licht staat te wachten- hoeveel je vandaag verdiend had. Maar helaas, dat kan nu nog, maar alleen om je verlies onder ogen te krijgen.
Hoe maak je eigenlijk een 2de portefeuille aan bij De Tijd? Ik kan de naam wijzigen maar geen andere toevoegen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Denk dat De Tijd koersen weergeeft met 15 min vertraging ? Alsook niet echt top als je meer op VS koopt ....
2de portefeuille aanmaken, zie bijlage.
15 minuten vertraging, ja, en dan? U bent iemand die nog de slechte gewoonte heeft om 56 keer per dag naar uw portefeuille te kijken misschien?
15 minuten vertraging, ja, en dan? U bent iemand die nog de slechte gewoonte heeft om 56 keer per dag naar uw portefeuille te kijken misschien?

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hmmm, iets andere lay-out. Eens via tablet proberen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Dit kan enkel via de website denk ik.
Scherm smartphone 90graden gedraaid en toen zag ik het staan. Gelukt!