Leestips voor 2021: beleggen en besparen
Leestips voor 2021: beleggen en besparen
Ik ben mijn leeslijst voor 2021 aan het samenstellen* en ik kan wel wat tips gebruiken voor boeken over besparen, zuiniger leven, beleggen en onroerend goed. Als het goed gaat zou ik 2021 graag een huisje of appartement kopen, maar ik weet weinig over wat daar allemaal bij komt kijken ("Een huis kopen voor Dummies"?).
Één boek staat al op de lijst, nl "De basis van het beleggen" uitgegeven door Holland Invest en daar zal ik wel een tijdje zoet mee zijn, want dergelijke boeken zijn nu niet bepaald pageturners.
Graag nog wat tips.
* Ik doe dit jaarlijks om ervoor te zorgen dat ik niet enkel science fiction, fantasy en comics lees, maar ook over maatschappij, filosofie, oude boeken, (ooit) verboden boeken, geschiedenis en diverse wetenschappelijke disciplines.
Één boek staat al op de lijst, nl "De basis van het beleggen" uitgegeven door Holland Invest en daar zal ik wel een tijdje zoet mee zijn, want dergelijke boeken zijn nu niet bepaald pageturners.
Graag nog wat tips.
* Ik doe dit jaarlijks om ervoor te zorgen dat ik niet enkel science fiction, fantasy en comics lees, maar ook over maatschappij, filosofie, oude boeken, (ooit) verboden boeken, geschiedenis en diverse wetenschappelijke disciplines.
-
throwaway900220
- Newbie

- Contacteer:
Re: Leestips voor 2021: beleggen en besparen
Ja, geen idee. Ik lees voornamelijk online. Ik zoek een onderwerp op en werp mezelf in de konijnenpijp. Daarnaast denk ik dat klassieke literatuur niet per se geheel toepasselijk is in deze rare tijd die telkens maar vreemder wordt. Maar ik volg deze thread. Misschien heeft iemand wel een interessante titel 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous9
Ik heb hier elders al geschreven welke boeken over opties ik absolute aanraders vind:
onze-hobbies-beleggen-en-andere-t29427.html#p482332
onze-hobbies-beleggen-en-andere-t29427.html#p482332
Website over net worth tracking en heel wat info over beleggen en besparen: https://www.budgetsaresexy.com/
De wekelijkse podcast Beurstalk (vroeger BNR), kijk ik ook altijd naar uit op zaterdag.
De wekelijkse podcast Beurstalk (vroeger BNR), kijk ik ook altijd naar uit op zaterdag.
Op deze website vind je een héél deel boeken die must reads zijn! www.debelgischebelegger.be