Verkiezingen in de VS 2020
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Verkiezingen in de VS 2020
Hoewel mijn Engels bijlange niet zo goed is als het jouwe is het je Nederlands dat me zorgen baart. Ik snap uit je hele verwarde uitleg eigenlijk niet wat je wil zeggen?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Het gaat inderdaad de verkeerde kant uit, en dat sommigen in het so-called Vrije Westen daar zelfs blijdschap uit puren gaat mijn petje te boven.TooTall schreef: ↑9 januari 2021, 11:29Amen. Het slechtste wat kan gebeuren is u afsluiten van de standpunten van de andere kant. Daarom volg ik ook zowel links als rechts op sociale media, anders zit ge in een informatie vacuum...als de Democraten blijven op Twitter en Facebook en Republikeinen naar Signal en toestanden uitwijken, dat gaat de polarisatie enkel maar verergeren...
Signal heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat de liefhebbers van vrijheid naar Parler trokken om de censuur te ontwijken?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
anonymous
Dat is het gemakkelijkste antwoord. Als het niet in je kraam past dan snap je plots niet meer wat iemand wil zeggen.
Iets eenvoudiger
Finally, another statute makes it a crime to conspire “to injure, oppress, threaten, or intimidate any person ..
Hoeveel mensen heeft Trump ondertussen al bedreigd en geïntimideerd? Hoeveel vrouwen heeft hij "by the pussy" genomen?
Uiteraard is hij als president onschendbaar maar dat blijft niet zo.
De rekening zal volgen.
Iets eenvoudiger
Finally, another statute makes it a crime to conspire “to injure, oppress, threaten, or intimidate any person ..
Hoeveel mensen heeft Trump ondertussen al bedreigd en geïntimideerd? Hoeveel vrouwen heeft hij "by the pussy" genomen?
Uiteraard is hij als president onschendbaar maar dat blijft niet zo.
De rekening zal volgen.
-
anonymous7
Die was het, vergist :-)CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:38Het gaat inderdaad de verkeerde kant uit, en dat sommigen in het so-called Vrije Westen daar zelfs blijdschap uit puren gaat mijn petje te boven.TooTall schreef: ↑9 januari 2021, 11:29Amen. Het slechtste wat kan gebeuren is u afsluiten van de standpunten van de andere kant. Daarom volg ik ook zowel links als rechts op sociale media, anders zit ge in een informatie vacuum...als de Democraten blijven op Twitter en Facebook en Republikeinen naar Signal en toestanden uitwijken, dat gaat de polarisatie enkel maar verergeren...
Signal heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat de liefhebbers van vrijheid naar Parler trokken om de censuur te ontwijken?
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

En wat heeft dat in hemelsnaam te maken met de vrijheid van meningsuiting?
Ik herhaal je citaat waar dit mee begon:
Je gedraagt je een beetje als haelewyn, er van alles bijslepen dat er niets mee te maken heeft. Is hate speech nu strafbaar in de VS of niet?Er is een verschil tussen een dissidente stem en het oproepen tot haat en geweld. Zelfs in de US of A is dit strafbaar
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 9 januari 2021, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Maar ook daar ziet het er niet goed uit. Apple en Google gaan de app niet langer aanbieden als ze geen -ahum- "contentmoderatie" toepassen.TooTall schreef: ↑9 januari 2021, 11:44Die was het, vergist :-)CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:38Signal heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat de liefhebbers van vrijheid naar Parler trokken om de censuur te ontwijken?
Google verwijdert app sociaal medium Parler, Apple dreigt hetzelfde te doen
-
anonymous9
"Signaal" was een Nazi-propagandatijdschrift tijdens WO IITooTall schreef: ↑9 januari 2021, 11:44Die was het, vergist :-)CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:38 Signal heb ik nog nooit van gehoord. Ik dacht dat de liefhebbers van vrijheid naar Parler trokken om de censuur te ontwijken?
-
anonymous7
We know.MoreOrLess schreef: ↑9 januari 2021, 12:11"Signaal" was een Nazi-propagandatijdschrift tijdens WO II![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Signal_(software)
Die "vrijheid om wapens te dragen" is - wat mij betreft - dringend aan herziening toe ... zou al veel ten goede kunnen veranderen in the US of A ...CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:11 Het eerste (vrijheid van meningsuiting) en tweede amendement (vrijheid om wapens te dragen) zouden wel eens onder vuur kunnen komen te liggen. Gelukkig is het SCOTUS wel pro de grondwet, maar het wordt bang afwachten als de democraten dat niet gaan packen.
Dat ligt naar mijn gevoel vooral aan jou..CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:33Hoewel mijn Engels bijlange niet zo goed is als het jouwe is het je Nederlands dat me zorgen baart. Ik snap uit je hele verwarde uitleg eigenlijk niet wat je wil zeggen?