Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Even checken: belasting op meerwaarde of niet

Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
31 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Divi
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Divi
Verstuur privébericht

Re: Even checken: belasting op meerwaarde of niet

• Citeer

Bericht door Divi » 25 maart 2021, 12:43

Ja, zou wel eens kunnen aandelen zijn die geen deel uitmaken van de free float.En dus niet via de beurs kunnen verkocht worden maar terug moeten worden aangeboden aan de vroegere werkgever.Heb zo een verhaal eens gehoord van een oude colruyt werknemer in mijn vriendenkring.Wat daar de kostenstructuur van is weet ik ook niet....Wat ik wel weet is ,dat die oude vriend vertelde dat hij zoiets nooit meer zou doen,dergelijke aandelen kopen....

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 25 maart 2021, 12:50

zao schreef: ↑25 maart 2021, 12:27 op basis van de summiere info, is er een kansje dat die verkoop wel belastbaar is.

Het zou kunnen dat deze werkgeversaandelen gekocht werden in de fiscale regeling van pensioensparen, waardoor een voortijdige verkoop effectief wel belastbaar is aan 33%.

(Als ze werden gekocht in de fiscaliteit van 'werkgeversaandelen' zijn ze vrij van belasting na 5 jaar)
De laatste dateren van 20 jaar geleden. Dat had ik tegen de adviseur gezegd en hij had het ook gecontroleerd.
Dat van die termijn van 5 jaar wist ik niet.

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 25 maart 2021, 12:56

de vraag is dus of u die op enige wijze fiscaal hebt ingebracht, zo ja in welke korf juist.

BenjaminBuffett
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer BenjaminBuffett
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BenjaminBuffett » 25 maart 2021, 13:22

De aangiftes van destijds checken, is inderdaad de boodschap.

Werkgeversaandelen
Koopt u nieuwe aandelen in de vennootschap van uw werkgever of een moederonderneming? Voor een aankoop van maximaal 800 euro aan werkgeversaandelen kunt u een belastingvermindering van 30 procent vragen, wat het maximale voordeel op 240 euro (exclusief gemeentebelastingen) brengt.

Een voorwaarde is dat u de werkgeversaandelen minstens vijf jaar bijhoudt. Als u ze eerder verkoopt, moet u het belastingvoordeel voor de resterende periode teruggeven. Dat berekent u volgens de formule: 1/60ste van de verkregen vermindering x het aantal volle maanden dat nog overblijft tot het einde van de 60 maanden.

Let wel, u mag de belastingvermindering voor werkgeversaandelen niet combineren met die voor pensioensparen. U moet kiezen tussen beide belastingvoordelen. Koppels die samen een belastingaangifte indienen, hoeven niet dezelfde keuze te maken.

https://www.tijd.be/netto/belastingen/b ... 35376.html

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door el perro » 25 maart 2021, 14:10

zao schreef: ↑25 maart 2021, 12:27 op basis van de summiere info, is er een kansje dat die verkoop wel belastbaar is.

Het zou kunnen dat deze werkgeversaandelen gekocht werden in de fiscale regeling van pensioensparen, waardoor een voortijdige verkoop effectief wel belastbaar is aan 33%.

(Als ze werden gekocht in de fiscaliteit van 'werkgeversaandelen' zijn ze vrij van belasting na 5 jaar)
Maar wat zijn dan die werkgeversaandelen "in fiscale regeling pensioensparen"?
Nog nooit van gehoord.
Voor zover ik weet moet je jaarlijks kiezen tussen
- aftrek "gewoon" pensioensparen, via pensioenspaarfonds of pensioenspaarverzekering, aan te houden tot uw pensioen
- aftrek werkgeversaandelen die na 5 jaar onbelast verkoopbaar zijn.
Maar heeft het ene verder niks te zien met het andere.

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 25 maart 2021, 14:28

BenjaminBuffett schreef: ↑25 maart 2021, 13:22 De aangiftes van destijds checken, is inderdaad de boodschap.
zao schreef: ↑25 maart 2021, 12:56 de vraag is dus of u die op enige wijze fiscaal hebt ingebracht, zo ja in welke korf juist.
Als ik het me goed herinner ging het om 1000 of 2000 BEF per jaar. Ja, er was iets van een belastingsvoordeel, maar we zijn nu 20 jaar later (na laatste aankoop). Dan maakt het toch niet meer uit, of wel?

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door el perro » 25 maart 2021, 15:01

De gewone regeling van werkgeversaandelen is idd onbelastbaar na 5 jaar en dus allang geen probleem meer in uw geval.

Hopelijk kan zao verduidelijken wat hij juist bedoelt.

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 25 maart 2021, 18:38

Het is maar de vraag of uw werkgeversaandelen vielen onder het werknemersparticipatieplan dat met de wet van 22/05/2001 werd ingevoerd of onder het aandelenoptieplan van de wet van 26/03/1999 of een collectief participatieplan van voor 2001 of onder de belastingvermindering voor het verwerven van werkgeversaandelen.

Voor de belastingvermindering voor het verwerven van werkgevers aandelen moest u die zelf aankopen of via de werkgever maar met een deel van uw loon.

Als uw aandelen deel uitmaakten van het participatieplan 2001 kan u ze na 5 jaar en 1 dag verkopen (maar termijn ligt vast in uw CAO). Dit zijn de werkgeversaandelen die u gratis kreeg als winstdeelname. Maar vermist u zei dat de aankopen 1000of 2000 bef per jaar denk ik dat uw aandelen niet onder de regeling van 2001 vallen. Het kan als die eerste en laatste aandelen in 2001 werden toegekend. Ze zullen dan ook als aankoop in uw effectendossier staan maar er werd niet voor betaald. Normaal werd u bij de ontvangst hierop belast. Zie: https://www.iec-iab.be/nl/leden/Publica ... ipatie.pdf en http://www.bibf.be/Index.asp?Idx=1515

Als uw aandelen deel uitmaakten van het optieplan 1999, dan zijn het opties en werd u er normaal gezien reeds op belast (als VVA) wanneer u de opties kreeg. U wordt niet meer belast bij de uitoefening van de opties. Hetzelfde geldt voor de RSU, die u kan omwisselen voor gewone aandelen van de vennootschap. Meestal werden de op de vesting day toegekende RSU's automatisch omgezet naar gewone aandelen maar niet altijd. Zie: https://www.mijntipsenadvies.be/2018-12 ... EU05081001

Opmerking: Als u de opties/aandelen verkreeg via de buitenlandse moedervennootschap dan hebt u hierop geen belasting betaald in de PB. De meesten vergaten die aan te geven als voordeel van alle aard. Mogelijk wenst uw adviseur dit nu recht te zetten door ze te doen aangeven als divers inkomen belast aan 33%. Omdat de fiscus en RSZ sinds 2019 jacht maken op de vergeten buitenlandse opties en aandelen plannen van Belgische (gewezen) werknemers. zie: https://www.tijd.be/netto/belastingen/u ... 95913.html en https://www.jubel.be/aandelenoptieplan- ... e-context/

Als uw verkregen werkgeversopties/werkgeversaandelen niet onder de wet van 1999 vielen, wordt u belast bij de uitoefening van de opties/verkoop van de aandelen. Op de meerwaarde omdat deze gratis werden verkregen en niet werden belast bij de toekenning. Op de volledige meerwaarde zal u personenbelasting betalen als voordeel van alle aard bij uw beroepsinkomen. Uw adviseur zal die als divers inkomen aan 33% in de PB willen belasten . Dat laatste is meestal voordeliger dan aan het marginale tarief. Voor werkgeversopties/werkgeversaandelen plannen, volgens of zonder de wet van 1999, bestaat het principe van goede huisvader niet. Die worden steeds belast!

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 25 maart 2021, 19:24

Tycoon schreef: ↑25 maart 2021, 18:38 Het is maar de vraag of uw werkgeversaandelen vielen onder het werknemersparticipatieplan dat met de wet van 22/05/2001 werd ingevoerd of onder het aandelenoptieplan van de wet van 26/03/1999 of een collectief participatieplan van voor 2001 of onder de belastingvermindering voor het verwerven van werkgeversaandelen.
De exacte formulering ken ik niet, maar ik heb ervoor betaald (ik heb ze niet gekregen) en het is een Belgische onderneming.

zao
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer zao
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door zao » 25 maart 2021, 19:56

el perro schreef: ↑25 maart 2021, 15:01 De gewone regeling van werkgeversaandelen is idd onbelastbaar na 5 jaar en dus allang geen probleem meer in uw geval.

Hopelijk kan zao verduidelijken wat hij juist bedoelt.
Had dat ergens gevonden, maar vind het niet meer terug. Zal probably dan toch niet onder psp mogelijk geweest zijn. Dan is het de 5-jaarregel (als ze ingebracht zijn).
Lijkt me dus belastingvrij intussen.
Vraag eens aan bankier waarop die zich baseert?

cpnx
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer cpnx
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door cpnx » 25 maart 2021, 20:41

zao schreef: ↑25 maart 2021, 19:56 Had dat ergens gevonden, maar vind het niet meer terug. Zal probably dan toch niet onder psp mogelijk geweest zijn. Dan is het de 5-jaarregel (als ze ingebracht zijn).
Lijkt me dus belastingvrij intussen.
Vraag eens aan bankier waarop die zich baseert?
Bankier zei dat er altijd 33% belasting verschuldigd is op de meerwaarde bij de verkoop van aandelen. Ik zit ondertussen lang genoeg op dit forum om te weten dat dit niet het geval is. Maar hij klonk zo verdomd zeker van zichzelf: het goede huisvader principe, nooit van gehoord, dat bestaat niet.
Was een strikvraagje van mij omdat die bank en eerdere "persoonlijke adviseurs" mij al meerdere keren foute informatie hadden verschaft (mijn nadeel, hun voordeel). PS: waar ik nooit ben op ingegaan.
Is een tactiek die ik gebruik: wanneer je om raad/advies vraagt, stel enkele extra vragen waar je het antwoord al op weet en doe je wat onwetender voor dan je bent.

RGiskard
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer RGiskard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RGiskard » 25 maart 2021, 21:10

cpnx schreef: ↑25 maart 2021, 20:41 Bankier zei dat er altijd 33% belasting verschuldigd is op de meerwaarde bij de verkoop van aandelen. Ik zit ondertussen lang genoeg op dit forum om te weten dat dit niet het geval is. Maar hij klonk zo verdomd zeker van zichzelf: het goede huisvader principe, nooit van gehoord, dat bestaat niet.
Was een strikvraagje van mij omdat die bank en eerdere "persoonlijke adviseurs" mij al meerdere keren foute informatie hadden verschaft (mijn nadeel, hun voordeel). PS: waar ik nooit ben op ingegaan.
Is een tactiek die ik gebruik: wanneer je om raad/advies vraagt, stel enkele extra vragen waar je het antwoord al op weet en doe je wat onwetender voor dan je bent.
De bankier is evident fout. Hierbij nog eens Art 90 1° WIB dat bepaalt welke bedragen belastbaar zijn als diverse inkomsten:
Art 90 WIB 1° schreef: [Diverse inkomsten zijn:]
1° onverminderd het bepaalde in 8° en 9°, winst of baten, hoe ook genaamd, die zelfs occasioneel of toevallig, buiten het uitoefenen van een beroepswerkzaamheid, voortkomen uit enige prestatie, verrichting of speculatie of uit diensten bewezen aan derden, daaronder niet begrepen normale verrichtingen van beheer van een privé-vermogen bestaande uit onroerende goederen, portefeuillewaarden en roerende voorwerpen;
Edit: 9° vermeldt expliciet aandelen:
9° meerwaarden op aandelen die

- ofwel, zijn verwezenlijkt naar
aanleiding van de overdracht onder
bezwarende titel van die aandelen
buiten het uitoefenen van een
beroepswerkzaamheid, daaronder niet
begrepen normale verrichtingen van
beheer van een privé-vermogen ;

- ...
Laatst gewijzigd door RGiskard op 25 maart 2021, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 25 maart 2021, 21:20

cpnx schreef: ↑25 maart 2021, 19:24
Tycoon schreef: ↑25 maart 2021, 18:38 Het is maar de vraag of uw werkgeversaandelen vielen onder het werknemersparticipatieplan dat met de wet van 22/05/2001 werd ingevoerd of onder het aandelenoptieplan van de wet van 26/03/1999 of een collectief participatieplan van voor 2001 of onder de belastingvermindering voor het verwerven van werkgeversaandelen.
De exacte formulering ken ik niet, maar ik heb ervoor betaald (ik heb ze niet gekregen) en het is een Belgische onderneming.
Omdat de laatste aankoop 20 jaar geleden was, denk ik dat het om de gewone belastingvermindering voor de verwerving van werkgeversaandelen ging. Elk aandeel diende je dan 6 jaar bij te houden, zie artikel 145.7 WIB'9'2 zoals bij de invoering in 1992. Dus die periode is nu al lang versterken en kan je ze zonder belastingen verkopen.
E. Verwerving van werkgeversaandelen.
Artikel 145.7. De in artikel 145.1., 4°, vermelde betalingen in geld voor aandelen komen voor vermindering in aanmerking op voorwaarde dat de belastingplichtige :
1° tot staving van zijn aangifte in de personenbelasting van het belastbare tijdperk waarin de betaling is gedaan, de stukken overlegt waaruit blijkt dat hij de aandelen heeft aangeschaft en deze op het einde van dat tijdperk nog in zijn bezit heeft;
2° voor hetzelfde belastbare tijdperk geen enkele vermindering geniet voor het pensioensparen.
De vermindering wordt slechts behouden op voorwaarde dat de belastingplichtige tot staving van zijn aangiften in de personenbelasting van de volgende vijf belastbare tijdperken het bewijs levert dat hij de betrokken aandelen nog in zijn bezit heeft.
Aan de voorwaarde vermeld in het tweede lid moet niet worden voldaan met ingang van het belastbare tijdperk waarin de werknemer-aandeelhouder is overleden.
De betalingen voor aandelen komen voor vermindering in aanmerking tot een bedrag van 20 000 frank per belastbaar tijdperk. De Koning kan dit bedrag bij een in Ministerraad overlegd besluit tot ten hoogste 40 000 frank verhogen.

geebee
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer geebee
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door geebee » 25 maart 2021, 23:33

Banken zijn de "scum of the earth" ... in een intussen ver verleden ben ik mijn beroepsleven begonnen in een bankinstelling ... mijn empathische geaardheid kon er niet aarden, een wereld zonder scrupules waar enkel eigen gewin van belang is ... als de klant er ook iets aanoverhoud is het puur toeval en zeker niet met die intentie.

Voorbeeldje uit eigen beleving : we moesten op een bepaald moment zoveel mogelijk kasbons verkopen aan klanten ... dus opbellen dat de bank een "zeer interessant voorstel" had. Op iedere kasbon die verkocht werd kreeg het kantoor 1% commissie ... nu op dat moment was een kasbon nog een mooie belegging ... dus werden er heel wat kasbons verkocht ... een paar weken later (en wellicht was dit al geweten in het hoofdkantoor) was de rente gestegen en kwamen er nieuwe kasbons met een hogere rentevergoeding ... wat moesten wij doen : klanten opbellen dat ze hun kasbons van een paar weken voordien moesten verkopen en die nieuwe kasbons moesten aankopen ... een kasbon die je verkocht die met een lagere intrest stond daarvoor kreeg je minder terug (omdat die niet zo interessant meer was), dus kocht de bank die terug aan bv. 99,5 % van de oorspronkelijke waarde (dus 0.5% gewonnen) en nog eens 1% commissie op die terugkoop en 1% commissie op die nieuwe kasbon ... voor de klant waas het resultaat ergens een miniverschil van 0,1 - 0,2 % op de volledige duur van de kasbon ... voor het kantoor 3% commissie ... en zo gebeurde heel vaak ...

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 26 maart 2021, 11:16

cpnx schreef: ↑25 maart 2021, 19:24
Vraag aan je voormalige werkgever waarbij je de aandelen kocht onder welke voorwaarden dat was. Dan weet je zeker of de aandelen nu belastingvrij verkocht kunnen worden of niet.

Gesloten
  • Afdrukweergave

31 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy