Delta Lloyd
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Delta Lloyd
Wie heeft er rekeningen bij Delta Lloyd?
Zijn ze duur aan kosten?
Welke kosten worden zoal aangerekend?
Alvast bedankt voor zoveel mogelijk info...
Zijn ze duur aan kosten?
Welke kosten worden zoal aangerekend?
Alvast bedankt voor zoveel mogelijk info...
Re: Delta Lloyd
Hallo Meonline
Ik heb een internet spaarrekening en mijn "normaal" rekening bij Delta.
Beide rekeningen zijn gratis. Ik geef U het advies in een Delta Bank te gaan om inlichtingen te hebben, ik ben zeker dat U wil welcome zijn.
Ze zijn klaar and vriendelijk, en geven goede adviesen. Delta is meer een "private bank", maar is ook zeer goed voor internet rekeningen.
Ik ben franstaalig, excuseer mijn nederlandse taal.
Ik heb een internet spaarrekening en mijn "normaal" rekening bij Delta.
Beide rekeningen zijn gratis. Ik geef U het advies in een Delta Bank te gaan om inlichtingen te hebben, ik ben zeker dat U wil welcome zijn.
Ze zijn klaar and vriendelijk, en geven goede adviesen. Delta is meer een "private bank", maar is ook zeer goed voor internet rekeningen.
Ik ben franstaalig, excuseer mijn nederlandse taal.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
We hebben 2 rekeningen bij DL, deze zijn allesbehalve gratis !
Op 31/12/2008 betaalden wij € 50,00 forfait + € 18,00 voor de 2de bankkaart.
Ik vind dit zeer veel.
Ook vind ik hun verwerkingssnelheid beneden alle peil.
Kortom, 't is een trage maar dure bank.
Op 31/12/2008 betaalden wij € 50,00 forfait + € 18,00 voor de 2de bankkaart.
Ik vind dit zeer veel.
Ook vind ik hun verwerkingssnelheid beneden alle peil.
Kortom, 't is een trage maar dure bank.
Oh oh ? zijn uw konto's internet konto's ?
Mijne (internet) zijn gratis.
Mijne (internet) zijn gratis.
http://www.deltalloydbank.be/NL/media/t ... jst-nl.pdf
Elektronic & Business elektronic: minstens 25€ / jaar + 1€ per elektronische overschrijving die je NIET deed (bij een aantal overschrijvingen < 25), rente 0,10%, 1e bankkaart gratis, 2e bankkaart 18€ / jaar, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM: 0,15€ vanaf 25e opname
Classic & Business rekening: 50€ / 3maand + 2€ telkens vanaf de 1e, 25e, 121e papieren overschrijving, rente 0,10%, 1 bankkaart 18€ / jaar, 2e bankkaart 18€ / jaar, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM:
?
Web rekening: Gratis als je elke maand minstens 500€ stort & je zelf je uittreksels uitprint, anders 50€, rente: 0,00%, bankkaarten gratis, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM: 0,15€
Overige:
Visa Classic: 20€ / jaar
Digipass: 17€
Kaartlezer: gratis indien uittreksels zelf via je pc uitprint, anders 15€
Elektronic & Business elektronic: minstens 25€ / jaar + 1€ per elektronische overschrijving die je NIET deed (bij een aantal overschrijvingen < 25), rente 0,10%, 1e bankkaart gratis, 2e bankkaart 18€ / jaar, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM: 0,15€ vanaf 25e opname
Classic & Business rekening: 50€ / 3maand + 2€ telkens vanaf de 1e, 25e, 121e papieren overschrijving, rente 0,10%, 1 bankkaart 18€ / jaar, 2e bankkaart 18€ / jaar, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM:

Web rekening: Gratis als je elke maand minstens 500€ stort & je zelf je uittreksels uitprint, anders 50€, rente: 0,00%, bankkaarten gratis, Opname in BE met bankkaart aan een niet-DL ATM: 0,15€
Overige:
Visa Classic: 20€ / jaar
Digipass: 17€
Kaartlezer: gratis indien uittreksels zelf via je pc uitprint, anders 15€
Laatst gewijzigd door Anonymous op 4 juli 2009, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Pecunia non olet
Duur grapje als ik dit zo lees.
Een echte aanrader dus !?!
Dat er nog mensen zijn die zoveel willen betalen terwijl een gratis en kwalitatieve bankrekening bij zoveel banken te vinden is.
Dat er nog mensen zijn die zoveel willen betalen terwijl een gratis en kwalitatieve bankrekening bij zoveel banken te vinden is.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
ik moet er klant worden omdat ze mij een mooi tarief hebben gegeven voor een lening..
pfffff
pfffff
Well ... until now I have paid nothing. My internet accounts were opened last March. I shall keep you informed next January about eventual fees. I am quite sure that the bank employee told me that internet accounts were free. I did not even pay for my Visa card, which was reimbursed, nor for the bank card. And nothing for internet accounts handling so far.
See you in January for a report
See you in January for a report

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Hallo
Je kan tot vandaag kiezen van delta lloyd tussen gewone aandelen of dividend
Wat is het beste ? Iemand?
Je kan tot vandaag kiezen van delta lloyd tussen gewone aandelen of dividend
Wat is het beste ? Iemand?