Maaltijdcheques "witwassen"
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Maaltijdcheques "witwassen"
Wie krijgt er nu zijn maaltijdcheques niet allemaal op ?
Het is amper 8 euro per werkdag
Het is amper 8 euro per werkdag
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat maaltijdcheques betreft valt dat inderdaad goed mee.
Het zijn vooral de EcoCheques waar ik moeite mee heb om die op te krijgen.
Heb al eens aan Edenred gesuggereerd om het mogelijk te maken aandelen van cooperaties te kopen met EcoCheques ...

Edit: een ander idee dat ik hun had gegeven was om het mogelijk te maken om tegoeden te transfereren naar iemand anders.
Beide voorstellen vonden ze "interessant", maar niet haalbaar gezien "de wetgeving" ...

Edit 2: mijn antwoord aan hun daarop was: ja, ik verwacht van jullie dat jullie dat aankaarten en mogelijk maken... daarna niets meer gehoord
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 7 mei 2021, 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
LOL
Zojuist op het nieuws dat men in het kader van het loonsoverleg denkt aan "consumptiecheques" ...
Mag ik weer op zoek naar iemand die graag consumeert
Zojuist op het nieuws dat men in het kader van het loonsoverleg denkt aan "consumptiecheques" ...

Mag ik weer op zoek naar iemand die graag consumeert

Alles wat je zgz gratis krijgt heeft uiteindelijk een prijs die de werkende burger aan de meet zal betalen..
Weeral zo een beperking van wat je met je loon mag doen.EarthNvstr1 schreef: ↑6 mei 2021, 20:34 LOL
Mag ik weer op zoek naar iemand die graag consumeert![]()
In mijn buurt worden die praktisch nergens aanvaard.
Ik vraag me af hoeveel bedrijven als Sodexo aan politici betalen om zulke wetten te maken.
Wel niet te lang wachten om die consumptiecheque uitgegeven.
https://www.sodexo.be/nl/bedrijven/blog ... ij-sodexo/De Consumptiecheque zal geldig zijn tot 7 juni 2021 (ongeacht de datum waarop je hem besteld hebt)
Je kon hem al wel vroeger vestellen, en nu pas wordt een melding van gemaakt..Tycoon schreef: ↑7 mei 2021, 05:59 Wel niet te lang wachten om die consumptiecheque uitgegeven.
https://www.sodexo.be/nl/bedrijven/blog ... ij-sodexo/De Consumptiecheque zal geldig zijn tot 7 juni 2021 (ongeacht de datum waarop je hem besteld hebt)
"""" Je kan de Consumptiecheque bestellen tot en met 31 december 2020 """"
-
- Verbannen Gebruiker
Dat is een al lang achterhaalde link.Tycoon schreef: ↑7 mei 2021, 05:59 Wel niet te lang wachten om die consumptiecheque uitgegeven.
De consumptiecheques zijn momenteel geldig tot 31/12/2021.
Oorspronkelijk konden de consumptiecheques worden benut tot 7 juni 2021. Als gevolg van de tweede golf van de coronacrisis kunnen werknemers de consumptiecheques gebruiken tot en met 31 december 2021. De geldigheidsduur wordt dus met meer dan 6 maanden verlengd.
Staat zo ook al 5 maanden op de supportpagina van Sodexo zelf:
https://support.sodexo.be/hc/nl/article ... iecheques-
Koop u een kind of 2, uw maaltijdcheques zullen makkelijker op geraken elke maand 

Anders: Ik ben altijd bereid ze over te kopen aan halve prijs = WIN-WIN 

-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Voor seks moet ik gelukkig nog altijd niet betalen. Laat staan voor de elektronische variant.
Maar ik kan probleemloos de elektronische Sodexopas van een ander gebruiken wanneer deze mij daarvoor toestemming geeft.
Toch voor de aankopen waarvoor deze pas bedoeld is.
-
- VIP member
- Contacteer:
Dienstprestatie 8,1184% om fake geld te printen. Elke maand schiet ik bijna uit mijn stoel als ik dat zie op de factuur.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!